View Full Version : Welke naaf voor mijn cabrio?
Christiaan
12-02-2005, 12:12
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor evt. een sportstuurtje in mijn cabrio...
Maar daar moet dus ook een naaf bij.....
Er zijn naven van Golf 1, Golf 2 t/m 88 en Golf 2 vanaf 89.... (kleine/grote vertanding).
Maar waar hoort mijn cabrio van '89 nou bij? Heeft deze nog de kleinere vertanding?? Het gaat over een Momo stuur... en hun website doet ut niet......
ik denk dikke vertanding, maar het makkelijkst is natuurlijk ff je stuur eraf schroeven...
Christiaan
12-02-2005, 12:26
ja, ik kan idd me stuur eraf schroeven... maar hoe weet ik dan welke vertanding ik heb? Moet het wel ergens mee kunnen vergelijken :wink:
niet toevallig een oud stuurtje liggen? ik heb zo snel niet ff eentje bij de hand, anders had ik de diameter voor je opgemeten. Misschien is iemand anders hier zo behulpzaam ;)
anders trek je stuur er ff af chris, dan moet wel te zeggen zijn of dat dik of dun is... mijn cabrio uit 83 heeft een dunne, jouwe zal wel een dikke naaf hebben...
Heb zelf ook een cabrio classic line met stuurbekrachtiging, heb daar gewoon een sportstuur uit golf 1 opgezet dus neem aan dat je gewoon golf 1 of golf tot 88 moet hebben.
Chris, we kunnen het stuurtje van mijn GTI wel ff passen. Die is voor dikke naaf. En als je em leuk vind kunnen we misschien wel n deal sluiten. Bel me ff ofzo...
Christiaan
13-02-2005, 22:27
Mail mij is ff een foto anders.. of merk/type?
Ik zal je morgen anders wel ff bellen.... zit met griep thuis
Past je wijs vinger in het gat van je stuur heb je een grote vertanding zoniet een kleine
Christiaan
14-02-2005, 22:40
heheh... en als ik nou een hele dikke vinger heb :D
dat gaat denk ik niet passen chris :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.