matthew7
08-01-2011, 14:17
Volkswagen Golf 5 R32 van Juni 2007 (dus niet 2005 of 2006), Full option, nieuwwaarde (met alle opties) bijna 60.000 euro. Nederlandse auto!!!
Ik heb de Golf bij een VW dealer gekocht van de 1e eigenaar.
Ik heb de Golf gekocht uit de Voorkeurselectie....1 jaar volledige volkswagen Voorkeurselectie-garantie en tevens een levenslange volkswagen-Mobilieitsgarantie.
In absolute nieuwstaat.
De R32 heeft bij 39500 km een beurtje en a.p.k keuring (20-08-2012) gehad bij de volkswagen dealer. Uiteraard zijn alle boekjes en onderhoudshistorie aanwezig en bekend.
Even de mooiste opties op een rijtje:
-Compleet Golf 5 R32 lederen Recaro interieur inclusief de Motorsport Schalensitze MET STOELVERWARMING
-Zwarte hemel met schuifkanteldak
-Ipod / Iphone doc station
-Lederen sport stuur met stuurbediening
-Groot Dvd Navigatie scherm ( kan geleverd worden met vrijschakeling voor dvd kijken onder het rijden)
-Xenon verlichting (met coming home functies)
-De originele velgen staan nu op nieuwe Vredestein banden
-Handgeschakeld (Veel sportiever rijden dan een dsg automaat)
-Privacy glas
Km stand is nu 43750. Ik rij heel weinig met de R32.
Bij echte interesse is natuurlijk een proefrit mogelijk. ( Aub Geen Testpiloten )
Eventueel / beperkte inruil mogelijk
Vraagprijs € 26500.
Foto's volgen nog, als iemand mij even kan vertellen hoe dat werkt, dan ben ik een zeeeer gelukkig man. Er gaat steeds iets fout.
Eerst maar even zo: http://link.marktplaats.nl/410940493
Ik heb de Golf bij een VW dealer gekocht van de 1e eigenaar.
Ik heb de Golf gekocht uit de Voorkeurselectie....1 jaar volledige volkswagen Voorkeurselectie-garantie en tevens een levenslange volkswagen-Mobilieitsgarantie.
In absolute nieuwstaat.
De R32 heeft bij 39500 km een beurtje en a.p.k keuring (20-08-2012) gehad bij de volkswagen dealer. Uiteraard zijn alle boekjes en onderhoudshistorie aanwezig en bekend.
Even de mooiste opties op een rijtje:
-Compleet Golf 5 R32 lederen Recaro interieur inclusief de Motorsport Schalensitze MET STOELVERWARMING
-Zwarte hemel met schuifkanteldak
-Ipod / Iphone doc station
-Lederen sport stuur met stuurbediening
-Groot Dvd Navigatie scherm ( kan geleverd worden met vrijschakeling voor dvd kijken onder het rijden)
-Xenon verlichting (met coming home functies)
-De originele velgen staan nu op nieuwe Vredestein banden
-Handgeschakeld (Veel sportiever rijden dan een dsg automaat)
-Privacy glas
Km stand is nu 43750. Ik rij heel weinig met de R32.
Bij echte interesse is natuurlijk een proefrit mogelijk. ( Aub Geen Testpiloten )
Eventueel / beperkte inruil mogelijk
Vraagprijs € 26500.
Foto's volgen nog, als iemand mij even kan vertellen hoe dat werkt, dan ben ik een zeeeer gelukkig man. Er gaat steeds iets fout.
Eerst maar even zo: http://link.marktplaats.nl/410940493