View Full Version : Gordel vraagje
Weer eens wat anders dan gordel roos ..
Past een gordel van een Golf 2 in een Golf / Jetta 1 ?
Gaat met name om de rol die achter je paneel zit .
Zelfde bevestiging of anders ?
Christiaan
13-02-2005, 22:19
aansluiting is volgens mij hetzelfde... vraag me alleen af of de rol hetzelfde is...
de sluiting van golf 1 en 2 past niet op elkaar. Als je golf 2 rollen plaatst, moet je de sluiting op de stoel ook meenemen. Is niet zo heel veel werk.
Of de bevestiging van de rol hetzelfde is weet ik niet
evilnyntje
13-02-2005, 22:59
Klopt war Marc zegt, ff de sluiting op de stoel losmaken en klaar. Heb evt nog wel een stel golf 2 gordels.
Ff voor de duidelijkheid : het gaat er mij om of de rol van een 2 in een 1 past qua bevestiging .
Dat de rest anders is was me duidelijk .. anders hoefde ik geen andere gordels te plaatsen
Ff voor de duidelijkheid : het gaat er mij om of de rol van een 2 in een 1 past qua bevestiging .
Dat de rest anders is was me duidelijk .. anders hoefde ik geen andere gordels te plaatsen
hoe bedoel je? wil je golf 2 rollen plaatsen omdat je golf 2 sluitingen gebruikt?
dan kan je toch gewoon de sluitingen van golf/jetta 1 overzetten op de stoelen. Is minder werk, en dat past zowiezo.. heb het al vaker moeten doen om bijv. corrado stoelen te monteren in golf 1
Christiaan
15-02-2005, 15:36
ik snap nou pas wat je bedoelt :D
De Golf 1 gordel past in de sluiting van een Golf 2. Heb namelijk Golf 2 stoelen in mijn cabrio zitten en heb daarvoor niks aangepast.. of bedoel je het net andersom?? :p
EDIT: lees het hele verhaal nog een keer, maar zou mijn cabrio dan andere gordels hebben als een "normale" :D golf 1?
Ok : mijn oude vierkante stnadaard stoelen gaan eruit
Er komen Rado stoelen in .. voorlopig
Gordels passen niet
Dus overzetten van de gordeldingesen van stoel naar stoel gaat niet omdat ik de stoelen niet meer heb
Golf 2 gordels passen op de Rado stoelen
Alleen passen de gordels van een 2 in een 1 ?
ik denk het wel... omdat je cabrio ten tijde van de golf 2 is gebouwd ;)
Mocht Koen dit lezen : bring it on boy :D
Christiaan
15-02-2005, 15:45
ik denk het wel... omdat je cabrio ten tijde van de golf 2 is gebouwd ;)
Da's het leuke van een later bouwjaar golf 1 cabrio... half Golf1 / half golf 2 :rolleyes:
Alleen passen de gordels van een 2 in een 1 ?
Volgens etka zitten de rollen bij golf 1 en golf 2 met één 7/16" x 25 bout vast (rare maat trouwens) onder de rol
Dan moet het "zëker" lukken ..
T blijft VW ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.