PDA

View Full Version : Die heeft vast iedereen nog wel liggen...................

LRR
13-02-2005, 15:44
Luitjes,

Wie kan mij helpen aan een "smalle" achterbumper van een Golf 2 ?? Hij moet wel in goede staat zijn, en ongespoten !!!!!

Het liefst ergens te halen/kopen in het Hoge Noorden !!!!!

Ik hoor het wel...................

Grtz...................... LRR

Golfzilla
13-02-2005, 15:56
hier liggen de slopen er vol van, bij jou in de buurt vast toch ook wel denk ik ???
heb er nog wel 1 liggen denk ik ergens, maarja woon in brabant :D

LRR
13-02-2005, 20:31
Het is namelijk zo: Ti's niet mijn eigen wagen, ik vraag het even voor een maatje van me. En Brabant is wat ver ja. Maar je zult gewoon een beetje geluk moeten hebben op de sloop, maar bij ons in de buurt is het op dit moment een beetje dun gezaaid met goeie achterbumpers.

Dus we gokken erop dat iemand nog zo'n ding op zolder heeft liggen die (bv) zijn MK2 toevallig heeft omgebouwd naar GL/G60 bumpers.

Ti's te proberen, toch ????????

Grtz................... LRR

baseknot
13-02-2005, 20:34
net te laat!!!
2 maanden geleden toen ik de schuur op moest ruimen voor de verhuizing heb ik ze door midden gezaagd en en in de container gedaan. die kwamen ooit nog van mn oude golf 1.3 memphis.
helaas pinda kaas

LRR
13-02-2005, 23:50
Kan ook gebeuren...................nou ja: in ieder geval bedankt voor de reactie !!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Grtz............... LRR

Richard
14-02-2005, 10:17
pfff..kan zo wel alle slopen in een straal 15 km om heerenveen opnoemen..allemaal hebben ze die wel.. ook die met een chrome lijst..hebben we laatst gehaald..met trekhaak, kabelboompje en aansluiting 10 euro..dus ff sloop bezoekje

René
14-02-2005, 11:25
eey fredje!!

bist weer op scharrel veur die oale dieselstoker?
ik ga zo nog fftjes langs de Boer....kiek wel eem`

SplitBien
14-02-2005, 11:32
Helaas, pas weg gegeven!!

LRR
16-02-2005, 23:15
@ Rene: Heb je nog ff gekeken bij De Boer ?? En ??

René
17-02-2005, 01:02
shit! vergeten om et te zeggen...

ben niet meer heen geweest.....was steenkoud man!!
maar er staan nog wel een aantal golfjes. en anders nog wel op `t beton...

ga maar heen, weet zeker dat jij/mark slaagt!