airwolf
12-01-2011, 13:17
Luchtgekoeld heb ik veel kaas van gegeten maar van waterkokers nog niet zo veel.....
Loop al geruime tijd met plannen naar het ombouwen van mijn golf1 1500 automaat bwjr 82.
Echter wil ik wel de automaat bak behouden.
Heb al wat gezocht op de forums maar echt duidelijk is het niet. Misschien is deze poll dan de opzet voor een howtodo op het technische vlak op dit forum.
Wat zijn de probleemstellingen?
1. kan een 40kw 1600 diesel gewoon achter de bestaande bak die ik nu in de auto heb.
2 welke aanpassingen moet ik doen?
3 welke bestaande onderdelen kan ik blijven gebruiken? (tank, radiateur)
4 welke precieze onderdelen heb ik nodig.(ander dashboard)
Wat ik dus wel weet is dat ik de benzine leidingen moet vervangen van 6mm naar 8 mm. Ook dien ik de bekabeling een beetje aan te passen.
Ik wil dus eingelijk een mooi lijstje maken waar anderen ook wat aan hebben.
Alle duidelijke input is dus van harte welkom.
Loop al geruime tijd met plannen naar het ombouwen van mijn golf1 1500 automaat bwjr 82.
Echter wil ik wel de automaat bak behouden.
Heb al wat gezocht op de forums maar echt duidelijk is het niet. Misschien is deze poll dan de opzet voor een howtodo op het technische vlak op dit forum.
Wat zijn de probleemstellingen?
1. kan een 40kw 1600 diesel gewoon achter de bestaande bak die ik nu in de auto heb.
2 welke aanpassingen moet ik doen?
3 welke bestaande onderdelen kan ik blijven gebruiken? (tank, radiateur)
4 welke precieze onderdelen heb ik nodig.(ander dashboard)
Wat ik dus wel weet is dat ik de benzine leidingen moet vervangen van 6mm naar 8 mm. Ook dien ik de bekabeling een beetje aan te passen.
Ik wil dus eingelijk een mooi lijstje maken waar anderen ook wat aan hebben.
Alle duidelijke input is dus van harte welkom.