View Full Version : Iemand bekend met deze schroefset?
vw dennis
17-01-2011, 21:12
Aangezien ik (weer) een andere auto heb, weer op zoek naar een schroefset :P..
Nu zag ik deze staan bij SKG:
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/019375.html
Supergoedkope set dus, maar heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand hier meer over vertellen?
hij zal net zo goed zijn als dat de prijs laag is...;)
ik rij zelf ook altijd op zulke sets en over het algemeen geen klachten hier.
Lijkt mij een v-maxx set? Heb ik onder mijn golf 1 gehad, bokkehard.. Vond het te stug. Voor de rest geen klachten.
tiefflieger
17-01-2011, 22:07
skg verkoopt raceland.
Heb ik nu onder de Bora en ook onder enkele ex auto's gehad.
Nooit problemen gehad, stug vind ik nogal meevallen en gaan lekker laag.
Zit garantie op dus wat kan je gebeuren voor dat geld ?
hoe lager hoe stugger . geen problemen mee gehad hier
Heb het al poosje onder de jetta
erik_jetta
17-01-2011, 22:32
Heb zelf een triple S schroefset onder mijn golf, op het laagst verrassend comfortabel!
Na de hulpveren te verwijderen en nog lager te gaan ben je ook alle comfort kwijt, maar dat spreekt voor zich.
je kunt het beter zo zeggen, hoelang ga je er mee rijden als je er lang op gaat rijden dan kun je beter Weitec,KW of net wat dan ook pakken!
Verkoop je de auto binnen 3 maanden of eerder.. :D
Kun je beter idd zo'n goedkoop setje nemen!
oh ja... en de antwoord op je vraag: Stug kan wel hoeft niet altijd!
Der Einzer
18-01-2011, 00:18
niks mis mee qua prijs en kwaliteit. Kan laag maar is wel stug hoor ;)
Maar ja dat zijn de meeste. Heb deze een jaar onder mijn golf 3 gehad en goed over te spreken voor dat geld.
PuttenMKII
01-03-2011, 19:28
volgens mij heb ik dezelfde set, ik vind hem redelijk stug.. heb verder geen ervaringen met schroefsetjes, maar voor het geld zeker een prima setje! ;)
De Limburger
09-03-2011, 00:44
Heb zelf een triple S schroefset onder mijn golf, op het laagst verrassend comfortabel!
Na de hulpveren te verwijderen en nog lager te gaan ben je ook alle comfort kwijt, maar dat spreekt voor zich.
Waar ik nu werk zijn wij dealer van Triple S, Dit is een fijne set gemaakt door een Nederlands bedrijf, goede garantie en tot nu toe pas 1 poot kapot gehad, minder stug als V-max wat we eerst verkochten. En inderdaad met de hulpveren er tussen op de laagste stand stug genoeg maar ook comfortabel. En een niet al te gekke prijs voor een goede set.
Werken met de zelfde poten als FK, dus Koni dempers.
Gr Ronnie
Waar ik nu werk zijn wij dealer van Triple S, Dit is een fijne set gemaakt door een Nederlands bedrijf, goede garantie en tot nu toe pas 1 poot kapot gehad, minder stug als V-max wat we eerst verkochten. En inderdaad met de hulpveren er tussen op de laagste stand stug genoeg maar ook comfortabel. En een niet al te gekke prijs voor een goede set.
Werken met de zelfde poten als FK, dus Koni dempers.
Gr Ronnie
Rijd zelf ook op de triple s en ook hier niks te klagen, al helemaal niet voor het geld :rolleyes:
Jahwanza
10-09-2012, 11:43
denk ook om triple-S eens te halen.. mag niet klagen voor dat prijsje..!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.