ice_killer
18-01-2011, 22:04
vraagje (ja ik weet, ik post hier te weinig :rolleyes: )
Mijn tankvlotter hebt vreemde kuren,
als ik de tank vol mik gaat de wijzer keurig naar vol (70L volgens klokkenspel, nog niet getest :D ).
maar als ik dan pak en beet een 100Km heb gereden, staat de meter al op 3/4 :eek: maar toch kan ik maar MAX 10L tanken. Als ik dan door trek (bv bij inhalen), dan zie je de meter zo zaken naar een halve tank :eek: :eek: :wow:
rem ik dan stijgt hij weer naar bijna vol :wow: (iemand een patent aanvragen :rolleyes: ), om vervolgens naar 3/4 weer te zakken ...
iemand enig id?
En hoe kun je zien als het een 70L tank is of een 50L?
En hoe weet ik als ik een VDO pomp heb of een Pierenburg
betreft een 2.0 16V 9A met 67.777 Km :D
Mijn tankvlotter hebt vreemde kuren,
als ik de tank vol mik gaat de wijzer keurig naar vol (70L volgens klokkenspel, nog niet getest :D ).
maar als ik dan pak en beet een 100Km heb gereden, staat de meter al op 3/4 :eek: maar toch kan ik maar MAX 10L tanken. Als ik dan door trek (bv bij inhalen), dan zie je de meter zo zaken naar een halve tank :eek: :eek: :wow:
rem ik dan stijgt hij weer naar bijna vol :wow: (iemand een patent aanvragen :rolleyes: ), om vervolgens naar 3/4 weer te zakken ...
iemand enig id?
En hoe kun je zien als het een 70L tank is of een 50L?
En hoe weet ik als ik een VDO pomp heb of een Pierenburg
betreft een 2.0 16V 9A met 67.777 Km :D