View Full Version : 1 mei - Frisian VW Golf Mk2 Edition meeting ~ Joure
mischien haal ik mijn rallye zaterdag ook wel even uit de stalling, zou wel even leuk zijn, en zo dicht bij huis ook nog.
Moet je zeker doen.... :thumbup:
mischien haal ik mijn rallye zaterdag ook wel even uit de stalling, zou wel even leuk zijn, en zo dicht bij huis ook nog.
ja haal dat ding maar even onder het zaagsel vandaan :D
HannoverEdition
28-04-2011, 15:28
ja haal dat ding maar even onder het zaagsel vandaan :D
HIER/HERE (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Jonkersloot,+Joure,+Skarsterl%C3%A2n,+Friesland&daddr=Geert+Knolweg,+Joure&geocode=FdclKAMdIQxZACnHTyYIkvXIRzGvNVVafSzQBA%3BFYchKAMdB6FYACm7bA2esPXIRzHpgjnuoBJjdw&hl=nl&mra=pd&sll=52.96172,5.820351&sspn=0.015277,0.045276&ie=UTF8&layer=c&cbll=52.961405,5.809054&panoid=ysNkJHynkHFgBexn585xQA&cbp=11,201.64,,0,13.22&ll=52.96141,5.809064&spn=0.006902,0.045276&z=15) en/and HIER/HERE (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Jonkersloot,+Joure,+Skarsterl%C3%A2n,+Friesland&daddr=Haskerveldweg&geocode=FdclKAMdIQxZACnHTyYIkvXIRzGvNVVafSzQBA%3BFYsyKAMdacpYAA&hl=nl&mra=dme&mrsp=1&sz=15&sll=52.966037,5.818892&sspn=0.015276,0.045276&ie=UTF8&ll=52.964796,5.825157&spn=0.006901,0.045276&z=15&layer=c&cbll=52.966072,5.818769&panoid=wMH1gcyn8WLQtO46T-wV2w&cbp=11,201.79,,0,0) zijn evt nog wasplaatsen op +- 2min rijden vanaf waar de meeting is om je auto nog ff schoon te maken of te ontdoen van wat mugjes :D
here you can find a car wash about 2 min's drive from meeting area to clean up your car,or remove some dead musquitoes :D. :thumbup:
hi,
i think some of here know about the rebuilt of the seatcover... we need more people to get the minimum meters complete to order.. we have around 130m serv of 300m... of somebody is still interested in some meters.. let us know...
sorry for that post here.. but we need some advertising to get the meters full...
reg Kevin
Als ik op tijd ben kom ik met de golf mk4 ( helaas niet met de Rallye :shake: ), lijkt mij wel ff leuk wat Rallye's te spotten.
Als er nog interesse is in een Rallye front kan ik deze eventueel meenemen, betreft dit front http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/9/1/8/DSC_4123.JPG
He kerel hoest...? Hoe is het eigenlijk met de Rallye?
zal er niet bij zondag dat is nu definitief ;) na het afkeuren van de 16vG60 vandaag..
hi, is the front for sale?? if yes, please contact me per PM.. i still searched one if these complete and 100% ok..
Helaas zal ik er toch niet bij zijn zondag. De versnellingsbak vertoont kuren (achteruit en de 1 liggen eruit) en ga er dan liever niet zo'n heel eind vanuit Deventer naar Groningen (waar ik zaterdag koninginnedag ga vieren) en zondag vanuit Groningen naar Friesland mee rijden.
Ik moet nog even zien hoe we naar Groningen gaan zaterdag. Mocht dat met de auto zijn, dan kan ik de bestuurder misschien overhalen om gewoon even naar Friesland te rijden zondag om toch nog even te kijken op de meeting. :thumbup:
DoriDaan
28-04-2011, 20:27
zal er niet bij zondag dat is nu definitief ;) na het afkeuren van de 16vG60 vandaag..
Auto rijdt op benzine niet op een APK :D Jammer had de auto wel ff in real life willen zien,.,,
HannoverEdition
28-04-2011, 20:41
Jammer John!
Balen,maar geen man over boord,nu zorgen dat je zo snel mogelijk een APK dr op krijgt,zal je MkII dit jaar vast wel eens zien op een meeting ;)
Thanks dat je ons ff op de hoogte houdt :thumbup:
Helaas zal ik er toch niet bij zijn zondag. De versnellingsbak vertoont kuren (achteruit en de 1 liggen eruit) en ga er dan liever niet zo'n heel eind vanuit Deventer naar Groningen (waar ik zaterdag koninginnedag ga vieren) en zondag vanuit Groningen naar Friesland mee rijden.
Ik moet nog even zien hoe we naar Groningen gaan zaterdag. Mocht dat met de auto zijn, dan kan ik de bestuurder misschien overhalen om gewoon even naar Friesland te rijden zondag om toch nog even te kijken op de meeting. :thumbup:
Jammer dat je problemen hebt met de F&I... hoop dat het meevalt?
En langskomen op zondag zou altijd ff leuk zijn :thumbup:
Proost alvast voor Zaterdag :D en misschien tot Zondag :cool:
Ik heb dr toch nog ff een doekkie over gehaald vanavond.... :D
en ben klaar voor Zondag :cool:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/foto_92394.JPG
johan8vplus
28-04-2011, 21:07
vanavond het terrein even bekeken met de rest van de vrijwilligers........
ziet er goed uit,
maar die grindbak................... :shake: :)
waar een sleepkabel dan al niet goed voor is :thumbup:
oant snein!!
He kerel hoest...? Hoe is het eigenlijk met de Rallye?
ben net sinds een week weer verhuist. wil straks de hobby weer een beetje oppakken. met de rallye is het wel goed denk ik, al een maand of 4 niet meer gezien, hoop dat ie er nog staat. rallye is sinds vorig jaar VAG meeting in leeuwarden terug gezet waar ie nu ook nog staat, niks aan gedaan eigenlijk :D dan blijft ie wel op z´n mooist he. :thumbup:
HannoverEdition
28-04-2011, 21:17
vanavond het terrein even bekeken met de rest van de vrijwilligers........
ziet er goed uit,
maar die grindbak................... :shake: :)
waar een sleepkabel dan al niet goed voor is :thumbup:
oant snein!!
Was ff nuttig vanavond Johan,en we maken er een mooie dag van Zondag :thumbup:
Toch goed dat ik ff ''getest'' heb of de grindbak wel ok was :cool:
en die gebruiken we dus NIET Zondag..... :D
En Thanks voor de hulp.....:D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/grindbakklein.JPG
Jetta POWERRRRR :D:D
HannoverEdition
28-04-2011, 21:18
ben net sinds een week weer verhuist. wil straks de hobby weer een beetje oppakken. met de rallye is het wel goed denk ik, al een maand of 4 niet meer gezien, hoop dat ie er nog staat. rallye is sinds vorig jaar VAG meeting in leeuwarden terug gezet waar ie nu ook nog staat, niks aan gedaan eigenlijk :D dan blijft ie wel op z´n mooist he. :thumbup:
Ik zie hem graag even weer in het ''eggie'' Zondag Marten ;) :thumbup:
''ze'' zal er vast nog wel goed uit zien ;)
what did you do there? keep clean our place ;) smile...
HannoverEdition
28-04-2011, 21:44
what did you do there? keep clean our place ;) smile...
Sorry Kevin......... :redface:
But I cleaned it again..... :D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/DSC_1276.JPG
See you on Sunday my Friend :thumbup:
HannoverEdition
28-04-2011, 21:49
hi, is the front for sale?? if yes, please contact me per PM.. i still searched one if these complete and 100% ok..
Yes it is for sale Kevin.he can bring it with him on Sunday if you are interested,
Jeroen Rison also who is there with a stand full of orriginal VW Stuff also has an original Rallye front with white headlights
he brings it also with him on Sunday. so you can choose.... ;)
Als er nog interesse is in een Rallye front kan ik deze eventueel meenemen, betreft dit front http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/9/1/8/DSC_4123.JPG
Send Richard (r32) a Pm if you are interested in his yellow headlight Rallye front so he can take it with him on Sunday... :thumbup:
Edition-Blue
28-04-2011, 21:58
Voor mij gaat het hem niet worden!
Helaas, misschien volgend jaar!
http://i263.photobucket.com/albums/ii132/Edition-Blue/1287294133_6_MihG-1.jpg
jettaracing
28-04-2011, 22:49
Ik kom zeker ook even buurten , alleen niet in de jetta ( sorry ,ik weet dat er mensen zijn die m graag willen zien .... :D ) ,maar in de golf .
Ach ,het zijn beide ook geen speciale golf 'edition's natuurlijk :tongue:
Heb er iig wel even zin in , misschien word ik dan ook wel overgehaald om eens een speciale editie te kopen van de Mk2 :wow:
do you know about the prices of both front ends?
i have sent richards a PM but dont answer... did he understand english?
i came with my smashed wheels.. try to put over a stripe of each...
Ferry043
29-04-2011, 11:01
Helaas kan ik er nog niet bij zijn met mijn 1.8i Fire & Ice, omdat ik 6 Mei voor de 2e keer op moet voor mijn rijbewijs. Was er echt heel graag bij geweest maar helaas :( Veel plezier alvast en tot de volgende meeting.
HannoverEdition
29-04-2011, 11:12
Helaas kan ik er nog niet bij zijn met mijn 1.8i Fire & Ice, omdat ik 6 Mei voor de 2e keer op moet voor mijn rijbewijs. Was er echt heel graag bij geweest maar helaas :( Veel plezier alvast en tot de volgende meeting.
Niemand in je vrienden/kennissenkring die ff een Fire&Ice naar Joure wil/kan sturen...... :rolleyes: vast wel toch .... :D
iemand nog een set dakrubbers voor een 5 deurs over?
graag meenemen....
Voor mij gaat het hem niet worden!
Helaas, misschien volgend jaar!
http://i263.photobucket.com/albums/ii132/Edition-Blue/1287294133_6_MihG-1.jpg
Nice.... :cool:
We zullen elkaar nog wel eens treffen ouwe.... ;)
HannoverEdition
29-04-2011, 21:38
do you know about the prices of both front ends?
i have sent richards a PM but dont answer... did he understand english?
i came with my smashed wheels.. try to put over a stripe of each...
Here (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1118180#post1118180) you can find prices and pictures of Richard his ''yellow headlight''-front
And I do believe that Richard does understand English Kevin ;)
yes... i have speak with him. 800 Euro is a hard price.. but too much for me at the moment.. my ice eats to much money these year..mmmhh shit.
HannoverEdition
29-04-2011, 21:56
yes... i have speak with him. 800 Euro is a hard price.. but too much for me at the moment.. my ice eats to much money these year..mmmhh shit.
Oké.
Jeroen Rison who is also there with a stand full of rare/really nice and original VW stuff also has a new/original Rallye Front,but I think his front is about the same price or even more.but a complete Rallye front is hard to find is condition's like these :rolleyes: so the prices is based on a matter of ''supply and demand'' ;)
See you on Sunday my Friend :thumbup:
Edition-Blue
29-04-2011, 22:06
Nice.... :cool:
Bedankt Lars ;)
yes.. you are right.... but sometimes is it possible to get it cheaper... but i have time... my westy is the best frontend for me.. the rallye is for my vw collection ;)
HannoverEdition
29-04-2011, 22:12
yes.. you are right.... but sometimes is it possible to get it cheaper... but i have time... my westy is the best frontend for me.. the rallye is for my vw collection ;)
Ruud (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1118220#post1118220) also has one,and...........this one is in the good Fire&Ice colour,.....so plug and play :D
I think he would bring it to the meet if you are interested,and you can arrange a good price :rolleyes:
MarkZweers
29-04-2011, 22:13
Komen er leuke aantallen auto's..?! Aangezien het alleen om editions gaat..;) Wil wel "even" komen om foto's te schieten, mjah is wel behoorlijk eind rijden..
HannoverEdition
29-04-2011, 22:24
Komen er leuke aantallen auto's..?! Aangezien het alleen om editions gaat..;) Wil wel "even" komen om foto's te schieten, mjah is wel behoorlijk eind rijden..
Als je dit topic een beetje doorleest zijn er wel aardig wat mensen hier op het forum die zich hebben aangemeld,intussen ook wat mensen (ook die al ruim voor de tijd waren gevraagd waaronder de mooie Edition One van Bobby die op de Flyer staat.... :( ) afgezegd omdat de auto niet helemaal klaar was,of om andere redenen,maar ik verwacht eerlijk gezegd wel een redelijke opkomst qua ''Edition's'' Golf Fire&Ice en natuurlijk de Golf Rallye's :thumbup: .
en dat alleen al samen op 1 plek is natuurlijk fantastich fotomateriaal ;) :D
daarbij verwacht ik ook dat er best veel mensen met een andere VW,of liefhebbers hiervan, even een bezoekje komen brengen.. ;) althans dat is een verplichting ......zoieso voor de mensen uit Friesland! :D
Zou mooi zijn als je ook even langs zou komen om wat mooie plaatjes te schieten Mark :thumbup:
corrado-usa
29-04-2011, 22:29
kom niet langs heb geen golf 2 meer.
dit jaar mooi rustig aan met auto,s zien volgend jaar wel weer eens.
veel succes met de meeting het weer is super.
MarkZweers
29-04-2011, 22:37
redelijke opkomst qua ''Edition's'' Golf Fire&Ice en natuurlijk de Golf Rallye's :thumbup: .
en dat alleen al samen op 1 plek is natuurlijk fantastich fotomateriaal ;) :D
daarbij verwacht ik ook dat er best veel mensen met een andere VW,of liefhebbers hiervan, even een bezoekje komen brengen.. ;) althans dat is een verplichting ......zoieso voor de mensen uit Friesland! :D
Zou mooi zijn als je ook even langs zou komen om wat mooie plaatjes te schieten Mark :thumbup:
en andere VW's komen op een andere parkeerplaats bij elkaar ofzo..!? (weet ik of ik de mijne zaterdags moet wassen ..;) )
heb hem in ieder geval in mn agenda gezet, misschien dat ik dus kom..
HannoverEdition
29-04-2011, 22:39
kom niet langs heb geen golf 2 meer.
dit jaar mooi rustig aan met auto,s zien volgend jaar wel weer eens.
veel succes met de meeting het weer is super.
Thanks Ruurd :)
We maken er een mooie/gezellige dag van met als motto
Gezelligheid voor Liefhebbers en Eigenaren van de Golf II (GTI) Edition One,Edition Blue,Fire&Ice,Country en de Golf Rallye. :thumbup:
HannoverEdition
29-04-2011, 22:42
en andere VW's komen op een andere parkeerplaats bij elkaar ofzo..!? (weet ik of ik de mijne zaterdags moet wassen ..;) )
heb hem in ieder geval in mn agenda gezet, misschien dat ik dus kom..
Die kunnen naast/vlakbij/op loopafstand van het meeting terrein op de parkeerplaats bij PERFEKT PAK ( op aanwijzing(en) van de organisatie) parkeren.het is op een industrieterrein dus er is ruimte zat voor de bezoekers (http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jonkersloot,+Joure&aq=1&sll=52.961255,5.836487&sspn=0.031227,0.090551&ie=UTF8&hq=&hnear=Jonkersloot,+Joure,+Skarsterl%C3%A2n,+Friesland&ll=52.962961,5.83492&spn=0,0.022638&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.962864,5.834828&panoid=7bXGvdL3MSl4W8mu_00AFw&cbp=12,57.65,,0,9.61).en allemaal GRATIS PARKEREN! ;)
Ik kom met 4 oldskool mk2 tjes ook ff buurten,denk dat er zo wel meer lui ff langskomen al hebben ze geen special edition ofzo haha.
Hoop dat die klote wind wat rust neemt morgen.
oant moarn!
apocalypsenever
30-04-2011, 13:48
Aanwezig om wat inspiratie op te doen en opnames te maken :)
Hier zijn we erg blij mee! Enne....met die inspiratie op de special parking komt het helemaal goed. En gezien het aantal enthousiaste bezoekers die worden verwacht, zal daar zeker ook heel wat moois te zien zijn.
Doe je best Roel, dit moet iets moois beloven!
Mooi beeldmateriaal van Apocalypsenever aka Roel (http://vimeo.com/14431450)
We are very glad that Apocalypsenever is coming to produce a video! With the inspiration he requires... we don't worry. Because we know what will be parked on the special parking. But also around the special area many inspiration can be found, we are possitive about that.
Roel give your utmost, this means something great!
Hope to see you all!
cool... hope all runs... the jurney starts at 6 o´clock for me... ppuuhh hard route...
Guido, thanks. i have see ruuds frontend.. i can only do one big thing each year... i hope that i get next year a good setup for my collection...
pfff, rallye is weer thuis, maar ik heb nog wel even poetsen als ie er weer netjes bij moet staan morgen, word um niet ben ik bang, kom wel even langs in me passat 3BG country :D
ik kan helaas niet morgen , komt wat leuks tussen wat ik niet kan laten schieten
jettaracing
30-04-2011, 17:13
ik kan helaas niet morgen , komt wat leuks tussen wat ik niet kan laten schieten
:eek: ,Komt niet ? Ik kom zelfs , en ik heb niet eens een edition ! :D
:eek: ,Komt niet ? Ik kom zelfs , en ik heb niet eens een edition ! :D
nope , kom niet , moet ff anders weg . :thumbup:
HannoverEdition
30-04-2011, 18:01
pfff, rallye is weer thuis, maar ik heb nog wel even poetsen als ie er weer netjes bij moet staan morgen, word um niet ben ik bang, kom wel even langs in me passat 3BG country :D
Dr is géén show&shine Marten.....:D
dus gewoon met de Rallye komen,we willen Volksdub overtreffen qua aantal Rallye's....... :tongue: :thumbup:
Zijn er ook klaar voor :thumbup: tot morgen ;)
audivwfreak
30-04-2011, 19:36
mijn limited staat ook gepoetst en klaar voor de reis!! blijf niet lang want ja neem de kleine mee dus je weet maar nooit wanneer zijn zin omslaat :)
rallye g60
30-04-2011, 20:33
ook druk geweest met netjes maken ben morgen ook aanwezig uiteraard heb er veel zin in !! tot morgen
Top :thumbup:
MarkZweers
30-04-2011, 20:47
zoals het er nu na uitziet spring ik morgen vroeg in de auto en hoop ik er tegen half 11 bij te zijn :)
de batterijen worden momenteel opgeladen om morgen zoveel mogelijk te kunnen vastleggen.. :)
jopie gti 6
30-04-2011, 21:06
Net even wezen kijken naar de lokatie in Joure dat ziet er goed uit en ben morgen zeker van de partij.
kwam er nog twee forum leden tegen, en die maakten al wat foto's van de lokatie.
ik denk dat het morgen een superdag word.
HannoverEdition
30-04-2011, 21:07
De kids hoeven zich morgen ook niet te vervelen :D
http://www.jumpverhuur.nl/attractieverhuur/images/stories/plaatjes/frieskussen.jpg
:thumbup:
HannoverEdition
30-04-2011, 21:14
Net even wezen kijken naar de lokatie in Joure dat ziet er goed uit en ben morgen zeker van de partij.
kwam er nog twee forum leden tegen, en die maakten al wat foto's van de lokatie.
ik denk dat het morgen een superdag word.
was vanavond al gezellig Johan,dat beloofd morgen nog wat :D :thumbup:
Sneak preview!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/sneakpreviewforum.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/sneakpreviewforum1.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/vooravondgespotkl.jpg
OANT MOARN! :thumbup:
flink verbouwd die mk2's op de achtergrond van laatste foto;):d
nice area... hope the space is enough for all the thausands of Mk2 Golfs ;))
jopie gti 6
30-04-2011, 21:27
mooi man heb er zin in morgen.
tot morgen.
VwJarnoGT
30-04-2011, 21:37
Ziet er goed uit allemaal! :thumbup:
Ook zin in, tot morgen!
HannoverEdition
30-04-2011, 21:42
http://www.jumpverhuur.nl/attractieverhuur/images/stories/plaatjes/frieskussen.jpg
niet eens ff een bedankje dat ik ook aan jou heb gedacht Gerben........ :D :tongue:
ja sorry voor die niet MkII's....maar ze zijn wel DIK!!!!!! :eek:
en die Blauwe Golf VI R was hagelnieuw!moest nog ingereden worden met 1100 km.....en 270pk! ...... :eek: :thumbup:
Oant Moarn Gerben ;) :thumbup:
DoriDaan
30-04-2011, 21:53
OET MOON:::: tot morgen...
wat kost de deukendoktor... dan mag hij de rallye ff doen op 2 plekjes...
op 10 uur ben ik er..
hopelijk met goed weer
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/229769_159118167484964_100001603462659_387137_2197786_n.jpg
Leuke foto Ruud
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/229769_159118167484964_100001603462659_387137_2197786_n.jpg
Leuke foto Ruud
Mooie foto idd. Alleen gemaakt door Wenny ;)
(was de quote vergeten :tongue: )
Mooie foto idd. Alleen gemaakt door Wenny ;)
Hey Domi,
Kom je morgen eigenlijk ook?
Wil je nu wel eens in het echt zien en ook ben ik erg benieuwd naar je Pirelli GTI!
Wenny heeft inderdaad de foto gemaakt want ik ben camera-loos... :(
Oant moarn oftewel tot merge!
Hey Domi,
Kom je morgen eigenlijk ook?
Wil je nu wel eens in het echt zien en ook ben ik erg benieuwd naar je Pirelli GTI!
Wenny heeft inderdaad de foto gemaakt want ik ben camera-loos... :(
Oant moarn oftewel tot merge!
Vanmorgen de GTI opgehaald en nu staat de GTI staat naast huis. ;)
En joure is 10min rijden voor me :D Dus eigenlijk moet ik wel even komen he. :rolleyes:
Vanmorgen de GTI opgehaald en nu staat de GTI staat naast huis. ;)
En joure is 10min rijden voor me :D Dus eigenlijk moet ik wel even komen he. :rolleyes:
Oant moarn :thumbup:
Eerste meeting voor de pirelli sinds de laatste in 2004 :eek:
HannoverEdition
30-04-2011, 22:38
Oant moarn :thumbup:
Eerste meeting voor de pirelli sinds de laatste in 2004 :eek:
Das echt een werk geweest joh! Dat doe ik echt nooit weer....
Leuke foto Ruud
Dank voor het compliment! :D
DoriDaan
30-04-2011, 23:03
Dan heb ik nog een rode Rallye die mooi op de foto mag.... eindelijk is er een meet waar de specials de aandacht krijgen.... nog 9,5 uur dan rij ik weg hier....
Tot straks boys..and girls
audivwfreak
01-05-2011, 08:06
niet eens ff een bedankje dat ik ook aan jou heb gedacht Gerben........ :D :tongue:
ja sorry voor die niet MkII's....maar ze zijn wel DIK!!!!!! :eek:
en die Blauwe Golf VI R was hagelnieuw!moest nog ingereden worden met 1100 km.....en 270pk! ...... :eek: :thumbup:
Oant Moarn Gerben ;) :thumbup:
super nu neem ik mijn kleine man zeker even mee!! :thumbup: ;)
Dat is mooi ik neem die van mij ook mee :thumbup:
Vento Vice
01-05-2011, 11:08
LET OP; AAN IEDEREEN DIE GAAT:
ER IS EEN FLITSCONTROLE BIJ JOURE OP DIT MOMENT (ca. 12.00 uur)
(DIT HOORDE IK NET OP RADIO 538 !!!)
BETER LAAT DAN NOOIT......
locatie LASER: A7, JOURE, RICHTING SNEEK, THV, HMP 134,5 VÓÓR AFSLAG JOURE-WEST)
Oeps dat wordt een dure haha .. :D staan we toch nog op foto :thumbup:
Oeps dat wordt een dure haha .. :D staan we toch nog op foto :thumbup:
Er stond een LASER, deze maakt geen foto's maar wordt je naar mijn weten direct aangehouden.
En jij komt uit Almere toch dan hoeft/kom je niet over de a7, maar de a6.
Er stond een LASER, deze maakt geen foto's maar wordt je naar mijn weten direct aangehouden.
En jij komt uit Almere toch dan hoeft/kom je niet over de a7, maar de a6.
Ja verkeerd gelezen maar dat scheelt weer dan gelukkig ;)
Heb misschien iets teveel op het springkussen gezeten :D
MarkZweers
01-05-2011, 15:44
was een mooie meeting met zeer veel mooie auto's!
de foto's die ik gemaakt heb zijn binnenkort te bewonderen op:
voor de hyves gebruikers: http://markautofotografie.hyves.nl/
voor de niet hyves gebruikers: www.flickr.com/photos/markzweers
via flickr kan langer duren aangezien ik daar snel aan mijn upload limitet zit en ik rond de 100/150 foto's heb.. :)
Ja verkeerd gelezen maar dat scheelt weer dan gelukkig ;)
Heb misschien iets teveel op het springkussen gezeten :D
Hahaha, dan heb ik je inderdaad gezien ( op het kussen ).
posten kan ook bij verslagen....
HannoverEdition
02-05-2011, 12:16
Mensen bedankt voor de mooie opkomst.
Erg mooie en zeldzame VW's op 1 mooie locatie bij elkaar gehad gister!
Met recht een gezellig samenzijn van eigenaren en liefhebbers van deze mooie uitvoeringen van de Volkswagen Golf! :thumbup:
Ons motto voor deze dag is naar mijn idee GESLAAGD! en wellicht voor herhaling vatbaar ;)
Grote dank nogmaals voor en naar de sponsors!
Zonder hun is het opzetten van een meeting als deze gewoon niet mogelijk
en zonder hen was deze dag niet zo'n succes geworden. :thumbup:
www.schaapbron.nl
autodemontage bedrijf welk gespecialiseerd is in VW, AUDI, SEAT en SKODA ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/schaapbronlogo.jpg
Bedankt Douwe
www.impregneebedrijf.nl
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/ifrlllogoklein.jpg
Bedankt Daniël
www.dakcoating-friesland.nl
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/dakcoating.JPG
Bedankt Freddy & Fokje
www.reclamedoeken.nu
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/logo.jpg
Bedankt Rutger voor het beschikbaar stellen van jou terrein en spullen etc..
www.perfektpak.com
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/perfektpak.jpg
Bedankt Hans!
www.vandenbrug.nl
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/vdbrug.jpg
en last but zeker not least!
Bedankt Ruud!! :thumbup:
www.ruudsvwshop.com
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/6/0/ruudsvwshop.JPG
We gaan HIER (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84894) verder met napraten en mooie foto's van deze dag uploaden en bekijken :cool:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.