PDA

View Full Version : 05-03: meetinkje bij het ac restaurant / carpool in De Meern.


bjorn
15-02-2005, 18:36
Mocht je je op die datum vervelen....

Vanaf een uurtje of 1 is er een meetingkje bij het ac restaurant / carpool in De Meern. Stral langs de a-12, ken niet missen! Verwacht er niet te veel van tis gewoon wat spontaans! Ook gaan we nog ff een rondje knorren met z`n allen door de buurt daar!

Tscheus! ;)

René
15-02-2005, 19:57
eey bjorn!! ook hier :D

bjorn
15-02-2005, 20:56
Mahaha jah man! Het blijft meestal bij lezen en af en toe stiekum een beriggie plaatsen! Mijn forum verslaving reikt tot brazilië man! :p

chrisjuh
15-02-2005, 21:04
Hahahah Bjorn je runt gerust een zieke site man! Helemaal goed! :biggrin:

bjorn
15-02-2005, 22:35
Hahahah Bjorn je runt gerust een zieke site man! Helemaal goed! :biggrin:

hhahaha dik he! Vind hem zelf ook wel hip, was eigenlijk bedoel voor tijdelijk maar gezien de leuke reacties e.d. laat ik hem toch maar staan denk!

Groetjes! :o

sjef
15-02-2005, 22:47
Nou wij komen ook wel even langs wippen hoor zo dicht bij kunnen we niet laten schieten. Komen we lekker met de t2a enkel cab.

Sjef

chrisjuh
15-02-2005, 23:00
Als ik maar even kan dan kom ik ook ff met de Golf of met de waterkever!
groeten!

SplitBien
16-02-2005, 12:54
Hoogst waarschijnlijk verveel ik me toch dus ik kom ook wel ff buurten!

J.J.
16-02-2005, 15:01
Hoi Bjorn

Jij ook hier, welkom. De bekende vinden hun weg ook al naar hier :D

Echt een maffe site, uniek kun je wel zeggen :D

tjoep
16-02-2005, 17:07
ik ben er ook wel, is maar 5 minuten rijden van mijn huis

bjorn
16-02-2005, 18:02
Sjeh, Chris en Sabine, gezellig als jullie komen! Het shcijnt gezellig druk te worden onderhand!

Klopt heel goed JJ! Alleen post ik hier (nog) niet zo gek vaak als op andere forums :P

En Tjoep, spreken we af bij de viaduct, dan rijden we samen op! Gnagnagna

Sjon
17-02-2005, 17:59
De Meern.......oh.........mmm........staat genoteerd: misschien kom ik wel ff langs
(tis voor mij toch zeker wel een 500m rijden)

volksaddiction
20-02-2005, 15:26
5 Maart valt op een zaterdag.....is voor mij een sleuteldag :(
Maar mocht ik die dag niet te veel in de planning hebben en het weer zit mee trek ik misschien de kever wel ff uit de stalling :D

bjorn
22-02-2005, 18:49
KLasse man! Lijkt me cool!

Zoals het er nu uit ziet komen er nog net geen 50 man, we gaan ff iets van een half uurtje / 40 mins cruisen en we eindigen bij de VW dealer in De Meern! De echte die-hards kennen nog ff afzakken bij Cafe De Don in de meern! ;)

Polootje
01-03-2005, 00:47
De Meern.......oh.........mmm........staat genoteerd: misschien kom ik wel ff langs
(tis voor mij toch zeker wel een 500m rijden)

Rijden??? Dat kun je kruipen... :p

Oskar
01-03-2005, 14:14
Ik kom ook ff kijken denk ik. Met de kever uiteraard. 13:00 uur begint het toch? Niet dat ik weer te laat kom net als die keer in amersfoort.

SplitBien
01-03-2005, 14:15
Ik kom ook ff kijken denk ik. Met de kever uiteraard. 13:00 uur begint het toch? Niet dat ik weer te laat kom net als die keer in amersfoort.

Ja dat was gezellig.... Iedereen ging weg en jij kwam aan. :p :p haha!

user-x
01-03-2005, 14:37
hhahaha dik he! Vind hem zelf ook wel hip, was eigenlijk bedoel voor tijdelijk maar gezien de leuke reacties e.d. laat ik hem toch maar staan denk!

Groetjes! :o

Onwijze goeie sijt man, altijd laten staan... is weer eens wat anders!!!
Geweldige noten!

volksaddiction
01-03-2005, 16:37
Ik kom ook ff kijken denk ik. Met de kever uiteraard. 13:00 uur begint het toch? Niet dat ik weer te laat kom net als die keer in amersfoort.
Okee, ken je me interieur ff zien :D
Kom denk ik ook wel ff met de kever langs, mits het weer mee zit !
Afgelopen zaterdag interieur gemonteerd, accu opgeladen en de startmotor vervangen, dus hij loopt weer als een zonnetje !
En ik heb toch niet veel beters te doen volgens mij :D

Oskar
01-03-2005, 16:49
Seau! Was het toch bijna misgegaan. (alweer!) Ik dacht dat het zondag zou zijn, maar kom er net achter dat het zaterdag is. Pffff. Ik hoop dat ik klaar ben dan. Was nog effe wat accesoires aan het monteren en er ligt e.e.a. los nu. Misschien toch maar ff sleutelen vanavond.

Ja is goed Leon. Ik ben benieuwd. Ik had al effe naar de foto's gekeken, maar wil het graag irl zien. Moet ik die dingen ff meenemen? Kan je ook ff kijken.

Ik kom gewoon met de kever. Eigenlijk wil ik er niet meer rijden met de pekel enzo, maar hij staat al zo lang stil, ik kan niet meer wachten.

SplitBien
01-03-2005, 17:00
Ik kan zaterdag niet, ga de ponton uitlijnen en verder verlagen.....
Mijn pa heeft alleen op zaterdag tijd om uit te lijnen dus moet ie eraan
geloven...... Ponton en kever moeten beide ook nog apk klaar gemaakt worden en mijn 1600 moet nog opgebouwd worden, ik ben dus nog wel even zoet.

volksaddiction
01-03-2005, 17:03
Seau! Was het toch bijna misgegaan. (alweer!) Ik dacht dat het zondag zou zijn, maar kom er net achter dat het zaterdag is. Pffff. Ik hoop dat ik klaar ben dan. Was nog effe wat accesoires aan het monteren en er ligt e.e.a. los nu. Misschien toch maar ff sleutelen vanavond.

Ja is goed Leon. Ik ben benieuwd. Ik had al effe naar de foto's gekeken, maar wil het graag irl zien. Moet ik die dingen ff meenemen? Kan je ook ff kijken.

Ik kom gewoon met de kever. Eigenlijk wil ik er niet meer rijden met de pekel enzo, maar hij staat al zo lang stil, ik kan niet meer wachten.
als het echt baggerweer is laat ik de kever staan......

ennuh, neem die "dingen" maar ff mee, ben wel benieuwd :D
1 is zat hoor.......

Airtime
01-03-2005, 17:03
Voor mij is zaterdag ook klusdag, dus ik ga er ook niet bij zijn. Heb btw toch ook geen rijdende (luchtgekoelde) VW.

volksaddiction
01-03-2005, 17:04
Ik kan zaterdag niet, ga de ponton uitlijnen en verder verlagen.....
Mijn pa heeft alleen op zaterdag tijd om uit te lijnen dus moet ie eraan
geloven...... Ponton en kever moeten beide ook nog apk klaar gemaakt worden en mijn 1600 moet nog opgebouwd worden, ik ben dus nog wel even zoet.
Nog verder verlagen.....je moet ook winnen van Mycha he :D

Jasper Ovaal
01-03-2005, 17:27
ben er weer niet bij, werken, ff wat meer meetings op die zondag gaan houden hoor, vind ik een stuk gezellig..... :D dat ding moet ook weer gaan tuffen...

Oskar
01-03-2005, 18:53
als het echt baggerweer is laat ik de kever staan......

ennuh, neem die "dingen" maar ff mee, ben wel benieuwd :D
1 is zat hoor.......

Is goed, ik neem er wel 1 mee. Zien er toch allemaal hetzelde uit.

SplitBien
02-03-2005, 11:13
Nog verder verlagen.....je moet ook winnen van Mycha he :D

Lijkt me logisch!

volksaddiction
02-03-2005, 16:25
Lijkt me logisch!
hahaha ;)
Ik zie de foto's wel verschijnen met de winnende uitslag !!

chrisjuh
02-03-2005, 16:29
Als het een beetje meezit kom ik ook ff, maar als het slecht weer is duik ik lekker de schuur in en ga verder aan mn sprintproject...(brommer that is)

SplitBien
02-03-2005, 16:43
@chrisjuh; ben zaterdag bezig in mijn eigen schuur in bennekom, is wat dichter bij.... :D Langs komen mag je altijd!

chrisjuh
02-03-2005, 17:48
hahah pm ff adresje dan!

VolksKai
03-03-2005, 00:33
@bjorn: Hoe laat ben jij er ongeveer?? Is het alleen buiten, of kan je ook binnen staan?? Ik zat te denken zo rond half 2 daar te zijn.... of komt iedereen al veel eerder???

Kai (van Mirjam)

PS: Niet die slaapmuts vergeten he!! :wink: