View Full Version : Golf 1 zwart tapijtje in nette staat!
eey!
ik ben op zoek naar een zwart vloerkleedje van een golf 1 (geen cabrio). hij moet erg netjes zijn en natuurlijk niet al te duur ;)
liefst in de provincie Groningen!
Groeten rene
alle off-topic berichten zijn verwijderd. Zie de regels (http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=48) voor meer informatie
arthurgti
17-02-2005, 10:16
Heb er wel nog 2 voor je liggen.
Is alleen niet zo in de buurt van jou!!!
2 stuks 40 euro ( 1 zeer net de ander net even wat minder)
Laat maar weten of het wat is.
grtzz arthur
nja,.....khoef maar een tapijtje (bestaat trouwens wel uit 2 delen....dan natuurlijk wel de zeer nette :D
ga je 20 maart naar de meeting in barneveld? en zoja, wat wil je er voor hebben?
dan heb ik er namelijk wel belang bij
arthurgti
17-02-2005, 20:49
de uit 2 delen bestaande is volgens mij voor een cabrio,want diegene die ik heb komt uit een golf 1 en is in 1 stuk.
je mag hem hebben voor 25 euro.
alleen weet ik nog niet zeker of ik ga de 20e, daar moeten we het dan nog maar even over hebben.
grtzzz
arthur
een normale golf 1 tapijt bestaat ook uit 2 delen dacht ik......mijn oude iig wel..
voor 25 euro wil ik em dan wel van je over nemen..
arthurgti
17-02-2005, 21:01
ja wel 2 delen maar niet los van elkaar!!!
Het is in ieder geval het gedeelte waar je pedalen zitten met de midden tunnel en het gedeelte wat onder je stoel verdwijnt en waar eventuele passagiers hun voeten op zetten,plus een gedeelte wat onder de achterbank verdwijnt.
Lijkt me zo wel duidelijk he.
laat maar weten hoe je het wilt krijgen en wanneer.(kan ook per post als je wilt)
ik kon mijn delen wel van elkaar halen volgens mij...nja..moet ik maar fftjes naar kijken....
ik wil het wel eerst zien voordat ik het koop....per post wordt dan moeilijk...
ik neem wel een paar dagen voor de meeting contact met je op....goed?
en anders de meeting in hoogeveen?
komt wel goed, of ligt et in de weg?
arthurgti
17-02-2005, 22:11
Nee het ligt niet in de weg hoor.
laat maar weten wanneer je het wilt hebben.
grtz arthur
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.