PDA

View Full Version : zwarte hemel golf 2 ZONDER schuif/kanteldak


Golfzilla
16-02-2005, 11:18
ben op zoek naar een zwarte hemel voor een golf 2 (3 deurs, weet niet of er verschil in zit met een 5 deurs vandaar dat ik het er ff bijzet)

deze hemel moet zwart zijn maar wel zonder schuif/kanteldak uitsparing/gat.
ik weet niet of dit bestaat eigenlijk :eek: of deze zwarte hemels ook ooit geleverd zijn in golfjes zonder dakje erin.

als je hem hebt, laat het me weten.........

Tjaap
16-02-2005, 11:21
ja zijn zeker geleverd, heb er eergister een op de kop getikt en op maat gemaakt voor de jetta.
En ja er ziet veel verschil in tussen 3 en 5 deurs., kijk maar naar de uitstulpingen bij de achterramen en ook bij de b pilaar. ik had er eerst een aangepast 4-deurs hemeltje in zitten, maar stond toch niet echt heel netjes.

Golfzilla
16-02-2005, 11:26
aha kijk aan, heb ik weer even geluk :D tenminste als iemand hem te koop heeft ;)

maar de hemel als het kan met alle bijpassende accesoires zoals, handgreepjes, zonnekleppen, en wat allemaal nog meer erbij hoort.

ik weet niet of deze hemels ECHT zwart zijn (na een foto te hebben bekeken), maar het moet iig een donker model zijn.

Tjaap
16-02-2005, 11:28
ja ze zijn donkergrijs. echt zwart heb ik nog nooit gezien., en je hebt alleen de zonnekleppen nodig, de handgreepjes zijn gewoon hetzelfde. wel eventueel de kappen voor de B en C pilaren.

Golfzilla
17-02-2005, 22:29
wat moet zown hemeltje tegenwoordig nog opbrengen incl. zonnekleppen, kan iemand mij dit vertellen zodat ik een richtprijs weet ongeveer waar ik op moet/kan rekenen ??

Tjaap
18-02-2005, 01:50
heb voor de 4-deurs op de sloop 20 tientjes(guldens) afgetikt, en de 3 deurs kwam uit een gratis sloop GTI. tis volgens mij echt wat de gek ervoor geeft.

Golfzilla
20-02-2005, 18:58
up up up
wie heeft er iets???????

VeeDubber
20-02-2005, 19:12
30 euro inclusief alle drukkers, handgrepen, schroefjes, blindplaatjes, zonnekleppen en verlichting. PM me maar bij interesse

Golfzilla
20-02-2005, 19:39
je hebt PM

Golfmeleon
21-02-2005, 17:31
Ooit al eens gedacht om die te spuiten, gaat zelfs met een spuitbus.
Vorige auto was Jetta. Heb die zwart gespoten.
Heb nu Golf3, resultaat beige hemel.
Oplossing zwarte spuitbus.
Gaat vanzelf.

Golfzilla
21-02-2005, 18:50
Ooit al eens gedacht om die te spuiten, gaat zelfs met een spuitbus.
Vorige auto was Jetta. Heb die zwart gespoten.
Heb nu Golf3, resultaat beige hemel.
Oplossing zwarte spuitbus.
Gaat vanzelf.

jah idd aan gedacht, maar ik denk dat een originele hemel NET ff iets sjieker (chiquer of hoe je het ook schrijft) is. dus wil eerst voor zoiets proberen

LuNaTiK
21-02-2005, 19:22
Fout! Gespoten is juist netter!! Dat is pas echt zwart... net zo zwart als je dashboard, en je zonnekleppen kun je zo meespuiten!

En voor 10 euro ben je dan ook klaar!!

Golfzilla
21-02-2005, 19:27
hey is nie goed he, jullie brengen me aan het twijfelen........

Golfmeleon
22-02-2005, 17:59
Het hele interieur is te doen. :biggrin:
Heb (bij de Jetta) zelfs dat sukje stof van de deurpanelen gespoten.
Daar was mijn dashbord, hemel, deurpanelen, kunstoffen onderdelen ( aan de voorstijlen, in het midden en achteraan) gespoten.
Vollediger zwarter interieur is er niet te krijgen.
En het is knapper als orgineel. :wink: :wink:

Klein tipje, I.P.V. glanzend zwart of mat zwart moet je Satijn zwart nemen.
is een beetje van allebei. Zeer schoon. :cool:

Golfzilla
22-02-2005, 18:32
Vollediger zwarter interieur is er niet te krijgen.
En het is knapper als orgineel. :wink: :wink:

wat heb ik hier nu in de schuur liggen :eek: :eek: en volledig zwart interieur, echt ALLES wat je maar kunt bedenken origineel zwart (ja geen panelen enzo he als je dat soms bedoeld, dat is gewoon stof), behalve de hemel dus die heb ik nog int wit.

maar krijg je dan geen vlekken en strepen omdat je zown groot oppervlak met een spuitbus!! spuit???

LuNaTiK
22-02-2005, 18:54
maar krijg je dan geen vlekken en strepen omdat je zown groot oppervlak met een spuitbus!! spuit???

Nee, gewoon een beetje ontvetten en sproeien maar! Echt waar, het wordt knapper dan origineel!

Golfzilla
22-02-2005, 19:00
naja kan altijd proberen, alst niks is naar mijn zin dan kan ik altijd nog voor een origineel kijken.

Golfmeleon
24-02-2005, 17:36
je moet het wel goed spuiten, het beste is die hemel rechtop ergens tegen zetten. dan van boven beginnen en zo van links naar rechts naar onder.
Als je het goed doet heb je geen fouten.
Voor een perfecte dekking zul je er wel een laag of 5 moeten opzetten.
Als je dat zo doet kan er normaal niks mis gaan,
dan heb je geen strepen of iets dergelijks.
Ook niet te kort met de spuitbus komen, krijg je lopers en die zijn hier niet zo simpel weg te werken.

SUCCES :wink: