PDA

View Full Version : Golf MK2 1.8 GTI (APK afgekeurd)

Jaia
16-02-2005, 17:33
APK afgekeurd

Een witte (Alpine White) Golf MK2 GTI 1.8 uit 1985. 5 Deurs model. In de verkoop aangezien deze niet door de APK is heen gekomen. Aan de buitenkant bevat de carosserie hier en daar redelijk wat roestplekjes. Hier is helaas vrij weinig aan te doen (tenzij je een goeie lasser ben). Van onderen is hij ook op aardig wat plekken redelijk door geroest. Verder zit er in de linker steunbalk een redelijk gat. Hier is niet overheen te lassen (wettelijk niet toegestaan). Het moet eruit worden gesneden, en een nieuw stuk moet worden ingelast (mocht je het willen repareren). Het interieur is echter nog vrijwel volledig in goeie staat. De motor loopt verder ook nog goed, en verkeerd nog in originele staat. Momenteel 260dkm op de teller staan.

Verdere APK gebrekken: Lekke brandstofpomp (volledige vervanging vereist waarschijnlijk)
Draagarm links lost (mist 1 bout, maar kan zo wel rijden)
Remschijven achter te verroest
Remdruk verdeler achter zit vast (veer systeem ding)
Banden achter zijn aan vervanging toe
Hierzo een foto: Golf MK2 (http://rob.hoverfrog.com/gfx/car.jpg)

Ik denk niet dat ik er meer dan 200 Euro ofzo voor verwacht. En misschien is zelfs dat al te hoog gegrepen.

Reacties gelieve te sturen naar: rob.bast -at- gmail.com

Update:

Meer fotos kunnen hier (http://rob.hoverfrog.com/Fotos.zip) worden gedownload.

Onder andere van de buitenkant, interieur, en onder de motorkap.

Mocht er geen interesse zijn om deze auto in deze staat volledig over te nemen, dan ben ik ook bereid om alle onderdelen die je maar kan bedenken, los te willen verkopen voor zeer lage prijzen (de zelfgemaakte hoedenplank, de achterbank, voorstoelen, bodykit (alhoewel deze aan de voorkant hier en daar wat beschadigingen bevat), stuur desnoods, motor onderdelen, etc etc).

Verder heb ik nog de volgende informatie afgelezen van de velgen en de banden (geen idee of dit enigzins nuttige informatie is echter).

De banden zijn voor en achter 195/50 - Michelin Pilot (tubeless).

15" velgjes. Ondanks dat ze er gaar uitzien, verkeren ze verder nog in perfecte staat. Het is enkel de polijst laag die eraf begint te bladeren. Opnieuw polijsten is een optie, maar enkel voor de liefhebber neem ik aan. Op de velgen ben ik trouwens de volgende 'namen' tegen gekomen: Ojcam, Stella en Interstate. Geen idee wat het precies zijn echter. :\

Ik heb de fotos in een zip ingepakt, omdat ze op erg grote resolutie zijn genomen (dit voor zoveel mogelijk detail), en in totaal 15mb in beslag nemen (dus wellicht niet aan te raden voor de 56k gebruikers!).

Hoop dat dit zo in totaal verder genoeg informatie is. Mochten er nog verdere vragen zijn, stel ze hier, of e-mail mij.

Christiaan
16-02-2005, 18:03
http://rob.hoverfrog.com/gfx/car.jpg

Pedaalemmer
16-02-2005, 18:08
dies vet! i love bodykits :D:D.

geen foto`s van de roestplekken?

Jaia
16-02-2005, 18:30
Zal ik morgen overdag even doen. Van de onderkant word lastig echter. Kan er vrijwel niet onder komen, en heb geen brug ofzo waar ik hem even op kan zetten.

Jaia
17-02-2005, 11:31
Begin post updated.

Stijn
17-02-2005, 12:35
Velgen zijn 15", staat op je eigen foto's :)

Jaia
17-02-2005, 14:33
Oh, ok XD

Johan-dtc
17-02-2005, 14:58
ik wil je er wel een vrijwaring voor geven, kom ik m morgen ophalen.....

Tjaap
17-02-2005, 15:08
dat doet de sloop ook

Johan-dtc
17-02-2005, 15:10
wil er ook nog wel "iets" geld bij geven............

Jaia
17-02-2005, 15:52
Mja, PM maar wat je als 'iets' in gedachten had.

Jaia
19-02-2005, 12:25
100 Euro, iemand ? :/

Pedaalemmer
21-02-2005, 11:18
100 euro is geen geld

Pedaalemmer
21-02-2005, 17:59
ik heb de foto`s nog niet kunnen bekijken zalk vanavond doen...maar is al het plaatwerk kras of deukvrij?