View Full Version : Mooie Mk2 GTI 1985
http://link.marktplaats.nl/418384214
:thumbup:
enige minpuntje,die blauwe platen....
Martyn_86C
07-02-2011, 20:17
Die horen er ook niet op!!! Mag pas na 1 Jan 1978 en ouder meen ik... (boete is 65euro)
Knap ding!! Mooi interieurtje!!
Edit: datum aangepast
Die horen er ook niet op!!! Mag pas van 1978 en ouder meen ik...
Knap ding!! Mooi interieurtje!!
:thumbup:
Martyn_86C
07-02-2011, 20:23
:thumbup: was al aan het aanpassen... Kreeg een ingeving :D
Bumper83
07-02-2011, 20:24
Zaten die Recaro's standaard in de gti 8v uit 85? want in mijne zitten ze niet...
brabomk1g60
07-02-2011, 20:30
Ik vindt em super :cool:
Zaten die Recaro's standaard in de gti 8v uit 85? want in mijne zitten ze niet...
zaten die porsche's standaard onder mk2's?want onder mijne zitten ze niet.
:screwy: :tongue:
Die platen zijn zo goede op gezet .. ik vind dat interieur juist niet zo fraai, doe mij maar de originele zetels :)
Bumper83
07-02-2011, 20:39
haha ok :D
enige minpuntje,die blauwe platen....
En het 94er kenteken.
breadfan83
07-02-2011, 21:01
zaten die porsche's standaard onder mk2's?want onder mijne zitten ze niet.
:screwy: :tongue:
:lmao:
mooi auto mooie stoelen mooie velgen
jammer te nieuwe kenteken
maar ik vind het weer eens wat anders zo rooie
Dennis-Mash
07-02-2011, 23:36
Wat vind ik dit toch een prachtige wagen. Dat hele gedoe met de kentekens boeit me niet. Had ik de Corrado nog niet had ik toch hard getwijfeld..
kenteken blijft toch gevoelig bij sommige.
mij interesseert het geen kont, nieuwe kenteken blijf ik altijd liever zien dan een duplicaatcode op een kenteken.
En aangezien er steeds minder NL Mk2's zijn, zullen er toch andere maatregelen genomen moeten worden! :thumbup:
Dus uit het buitenland halen, aangezien er genoeg mensen zijn die niet een verrotte Mk2 willen halen om hem vervolgens een jaar mee aan de gang te gaan om hem te restaureren. ;)
kenteken blijft toch gevoelig bij sommige.
mij interesseert het geen kont, nieuwe kenteken blijf ik altijd liever zien dan een duplicaatcode op een kenteken.
En aangezien er steeds minder NL Mk2's zijn, zullen er toch andere maatregelen genomen moeten worden! :thumbup:
Dus uit het buitenland halen, aangezien er genoeg mensen zijn die niet een verrotte Mk2 willen halen om hem vervolgens een jaar mee aan de gang te gaan om hem te restaureren. ;)
waarschijnlijk omdat jij ook een nieuw kenteken onder je kont hebt :D
maar idd ieder zijn mening. ik zou het zelf niet willen mijn mening
liever een 1tje erop die is zo om te ruilen voor een plaat zonder ;)
Dennis-Mash
08-02-2011, 11:19
Achja, ieder zo zijn ding he. :tongue:
Amen :thumbup:
liever een 1tje erop die is zo om te ruilen voor een plaat zonder ;)
idd maar ik zit zelf in de automaterialen en dus ook borden maken hoort daarbij. En ik kan je vertellen dat dat niet makkelijk meer is. Alles wordt namelijk gecontroleerd, geproduceerd en geregistreerd! :thumbup:
Tenzij dat de bordenmaker het risico wilt nemen om hem te vergeten op te zetten, en dus de kans loopt om zijn licentie kwijt te raken!
Maar goed... dat is zijn keuze! ;)
Platen zijn inderdaad minder, maar wat mij absoluut stoort is de grille....... ;)
Platen zijn inderdaad minder, maar wat mij absoluut stoort is de grille....... ;)
idd daar zat ik nou ook op te letten, is helaas een nieuwe type gril! ;)
MKII Vr6
08-02-2011, 21:10
Ik vind hem netjes.
Zo mag de auto bij mij neergezet worden :thumbup:
idd maar ik zit zelf in de automaterialen en dus ook borden maken hoort daarbij. En ik kan je vertellen dat dat niet makkelijk meer is. Alles wordt namelijk gecontroleerd, geproduceerd en geregistreerd! :thumbup:
Tenzij dat de bordenmaker het risico wilt nemen om hem te vergeten op te zetten, en dus de kans loopt om zijn licentie kwijt te raken!
Maar goed... dat is zijn keuze! ;)
is geen probleem hoor hoeveel wil je er hebben. :thumbup:
zou net zeggen,ik kan ook alles gewoon bestellen,us,blauw,whatever.
ik kan ook alles wel bestellen dat is geen probleem, maar op ons werk zijn wij 6 weken de licentie kwijt geraakt door zo'n kutgeintje met een duplicaatcode omdat de garage dat niet vertelt heeft. En geloof me 6 weken is lang en je mag totaal dan geen borden meer maken wit, geel ,blauw, groen noem maar op! Dus daarom zeg ik, als je de risico wilt nemen. Best! :D
Maaruh... dikke offtopic hier! :tongue:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.