View Full Version : Kleine achterlichten Golf 1 / Cabrio
Om mijn Golf 1 van '76 APK gekeurd te krijgen zoek ik een linker achterlicht; glas moet heel zijn en mag niet verkleurd zijn.
Het liefst een setje; en niet al te duur ;)
Ophalen kan in de regio Doetinchem, Rotterdam of Zwolle, anders wordt het opsturen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Kees
ik heb nog een setje liggen.
ze zijn iets mat door het wassen.
la licht is het lipje afgebroken om het binnenwerk vast te klikken maar is nog goed te gebruiken.
ik kan je eventueel foto's mailen als je interesse heb?
vw hooligan
09-02-2011, 11:12
Om mijn Golf 1 van '76 APK gekeurd te krijgen zoek ik een linker achterlicht; glas moet heel zijn en mag niet verkleurd zijn.
Het liefst een setje; en niet al te duur ;)
Ophalen kan in de regio Doetinchem, Rotterdam of Zwolle, anders wordt het opsturen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Kees
hoi ik heb een setje liggen niet verkleurt of afgebroken alleen zit er in 1 lamp een klein barstje maar dat zie je haast niet
45euro incl verzenden
mvg eric
Bedankt voor de reacties.
@vwjopie: het linker achterlicht moet in orde zijn, dus geen barstjes of verkleurd. Ik weet niet of ze ietwat dof mogen zijn voor de APK. Je mag me wel even een foto mailen (mailkees at gmail dot com). Laat me ook even weten wat je ervoor hebben wilt. Alvast bedankt!
@vw hooligan: Ik heb een tijdje terug enkele nette setjes achterlichten voor 15 euro per set verkocht en zoiets wil ik er nu weer voor geven. 45 euro wordt me iets te gek.
vagspass
09-02-2011, 19:37
mail even naar arosaboy.
die heeft een steje liggen,koste 10 euro(dacht ik)...........
mail even naar arosaboy.
die heeft een steje liggen,koste 10 euro(dacht ik)...........
:thumbup:
Ik heb 'm ge-PM't!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.