View Full Version : Lasser/strak maken/ spuiter gezocht
Bernhard
09-02-2011, 23:13
Al het laswerk is gebeurt! Nu zoek ik nog een spuiter die de caddy wilt strak maken en spuiten. Het liefst bij een erkend bedrijf, maar kan/heb ik ook garantie van goed werk bij particulier?
JarnoVWPolo6N
10-02-2011, 16:45
Ken ik, in Doorn zelf ;) Willem is zijn naam, mijn 6N gebeurd ook altijd bij hem, lassen-strak maken-spuiten, noem maar op. Is een schadehersteller die in de avond uren bijklust met collega.
EDIT: trouwens, eindelijk aan de VW? Dus geen Paseo meer?
En als je Willem z'n nummer wilt, stuur me dan even een PB, denk niet dat hij het waardeert dat ik het zo openlijk op internet knal ;)
JarnoVWPolo6N
09-03-2011, 13:45
Mooie kerel he Willem :D Jammer dat hij je niet kan helpen, maar eerlijk is hij altijd wel. Weet wel dat er dan genoeg werk aan zit als hij er niet aan wilt beginnen :( helaas ken ik geen andere mensen die "dusdanig netjes" kunnen lassen als via Willem om je aan te bevelen hier uit de regio.
Succes met zoeken!
Lasklus Nederland
09-03-2011, 21:22
Houden jullie de banners hier wel in de gaten :screwy:
Lasklus Nederland in Amersfoort natuurlijk!! :thumbup: :D :D
Stuur me ff een emailtje met een aantal foto's of kom gewoon langs ;)
Lasklus Nederland
10-03-2011, 21:58
Om langs te komen? Afspraak is niet persee nodig, maar als je ff belt weet je zeker dat je niet voor een dichte deur staat ;)
ik snap wat je bedoelt maar "Moet gewoon netjes en kwalitatief goed in orde zijn."dan ga je toch al snel met het spuit werk in de hogere prijs klasse zitten.(goed koop is altijd duur koop)http://deplaatwerker.skynetblogs.be/
Lasklus Nederland
22-06-2011, 19:20
Laswerk is klaar :thumbup:
arno Derby
22-06-2011, 21:07
Alleen spuiten of ook strak maken?
Ik kan het alle 2. Bij interesse hoor ik het wel.
Moet wel wat zien van de strak te maken plekken voor ik kan schatten wat het zou gaan kosten.
GR
Lasklus Nederland
25-08-2011, 19:26
Het lijkt alsof deze thread ineens stopt, maar hier (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77929&page=3) (klik) gaat het verder :D :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.