View Full Version : verloopbusje van dunne naar dikke naaf
eskobarnas
12-02-2011, 00:38
verloopbusje van dunne naar dikke vertanding, tussen stuuren stuurstang gezocht, wie heeft er eentje los liggen? gaat om een golf 2 daar wil ik een G40 polo stuur op zetten maar die heeft dus een dikke verstanding.
ik heb nog wel een stuur stang liggen waar 1 op zit
eskobarnas
13-02-2011, 21:40
up
hoeveel topics ga jij aanmaken voor dat f8cking busje???
in elk topic krijg je een oplossing aangereikt maar volgens mij ben je zo blind als een mol oid....
:goodpost: :angryv:
Als je geen belangstelling hebt in een komplete stang zoals Alberto die aanbiedt, geef dan GVD gewoon antwoord!
:goodpost: :angryv:
Als je geen belangstelling hebt in een komplete stang zoals Alberto die aanbiedt, geef dan GVD gewoon antwoord!
er was contact via PB :thumbup:
gratis af te halen , verzenden was ook mogelijk (tegen verzend kosten )
maar naar mijn idee geen belangstelling .... :rolleyes:
Utrecht > Veenwouden (wat gewoon in nederland ligt ) was te ver :thumbup:
Sorry, maar in een voorgaand topic over hetzelfde onderwerp werd er ook niet de moeite genomen om fatsoenlijk antwoord te geven.
Sorry, maar in een voorgaande topic over hetzelfde onderwerp werd er ook niet de moeite genomen om fatsoenlijk antwoord te geven.
Deze (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=81284) had ik gemist ... tja is nog al moeilijk denk ik
Marktplaats volk ... :screwy:
eskobarnas
14-02-2011, 12:47
bedankt voor jullie reacties ik was even weg maar ik zie dat jullie allemaal wel er een hebben voor mij. Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Maar ik ga denk ik toch voor die van alberto . ik kom wel langs wanneer ik in de buurt ben groetenn
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.