View Full Version : Golf MkII GTI 16v-G60
HannoverEdition
15-02-2011, 20:24
:cool:
Gaaf ding, maar als je iet hoort tikken bij een gloednieuwe motor.
Dan vraag ik mij af of het wel goed is gebeurd!
vette bak :thumbup:
als jurgen wat laat maken dan dan zit het meestal wel goed :rolleyes:
Stoere wagen ziet er netjes uit.
Maar
Wat er nog moet gebeuren:
kleppen of klepstoters moet naar gekeken worden omdat je wat hoort tikken
versnellingsbak tussen de bakhelften moet er opnieuw vloeibarepakking worden aangebracht
andere stappenmotor
Als je een auto koopt van 7500 euro wilt je niet de motor en de bak nog uit elkaar gaan sleutelen :redface:
corrado-usa
16-02-2011, 11:13
net zo als de rode rallye zeker met 20v turbo die voor geen meter liep :rolleyes:
volgens mij heeft hij deze motor ook eens los te koop gehad was er ook wat mee.vind het te duur als er nog wat aan mankeerd vooral als hij revisie heeft gehad.
net zo als de rode rallye zeker met 20v turbo die voor geen meter liep :rolleyes:
volgens mij heeft hij deze motor ook eens los te koop gehad was er ook wat mee.vind het te duur als er nog wat aan mankeerd vooral als hij revisie heeft gehad.
die rallye hangt ook al weer een andere motor in
ik denk dat dat bij deze ook niet lang duurt zo te horen ;)
Jan de Tuinman
16-02-2011, 13:21
Met een goed lopende motor(vermogensuitdraai) kan die er veel meer voor vragen dus er zal toch echt wel iets meer aan de hand zijn lijkt mij.
Met een goed lopende motor(vermogensuitdraai) kan die er veel meer voor vragen dus er zal toch echt wel iets meer aan de hand zijn lijkt mij.
:thumbup:
bivw 16vg60
21-02-2011, 21:00
auto stond een jaar geleden tekoop in valthermonde of schubbekuteveen of zoiets
lag in iedergeval een drijfstanglager uit heb zoon vermoede dat dit nog steeds het geval is ....
Maar wel 100% handelaar die bij mijn ervaring met hem soms dingen iets mooier maakt dan ze zijn...
Maar wel 100% handelaar die bij mijn ervaring met hem soms dingen iets mooier maakt dan ze zijn...
Leg eens uit. :)
Leg eens uit. :)
Nee dan ben ik mensen (te) zwart aan het maken en dan krijgen we weer een discussie zonder einde tot er een mod ingrijpt :D
Dus, PM :D
En voor de mensen die daadwerkelijk interesse hebben in de auto auto of andere dingen van de verkopen, PM voor meer info...
obimaster
22-02-2011, 19:25
Nee dan ben ik mensen (te) zwart aan het maken en dan krijgen we weer een discussie zonder einde tot er een mod ingrijpt :D
Dus, PM :D
En voor de mensen die daadwerkelijk interesse hebben in de auto auto of andere dingen van de verkopen, PM voor meer info...
vind dat je daar goed op reageert. geen kinder topic van maken, maar wel uw gedacht,ervaringen,mening,feiten enz, zeggen aan mensen die het willen weten via pm vindk echt prima
trg on topic, ik zou hem laten staan, zoal al gezegd is voor dat geld wil je een auto waar niet het hele blok trg voor open moet
grtjs
auto stond een jaar geleden tekoop in valthermonde of schubbekuteveen of zoiets
lag in iedergeval een drijfstanglager uit heb zoon vermoede dat dit nog steeds het geval is ....
Corné :rock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.