View Full Version : Hele gave Scirocco Mk1
Dennis-Mash
16-02-2011, 16:15
Ik zou de Corrado er bijna voor weg doen.. :eek:
http://link.marktplaats.nl/421977741
daar zou ik elke Corrado voor weg doen..
siepgti1978
16-02-2011, 17:31
Idd erg mooie mooie auto !
Ik ken de jonge wel , en de auto gaat weg omdat hij een Golf 1 Gti wil!
Mvg Siep
Chr-ome Weber
16-02-2011, 17:33
Zou dan fijn die scirocco blijven rijden. :screwy:
daar zou ik elke Corrado voor weg doen..
+1 ! :cool:
+1 ! :cool:
-1 :tongue:
Scirocco 1 kan echt niet tippen aan een corrado vr6 :thumbup:
-1 :tongue:
Scirocco 1 kan echt niet tippen aan een corrado vr6 :thumbup:
-1
ECHT WEL :tongue:
Mooi apparaatje, leuke basis. Zou wel flink
wat aan veranderen als ie op mijn naam kwam.
Eerste serie van iets is altijd het beste :)
Kijk maar naar de film Grease .. Ooit iets van Grease 2 vernomen ?
:D
Dat bedoel ik nou ...
Sirocco = Grease 1 ;)
Eerste serie van iets is altijd het beste :)
Kijk maar naar de film Grease .. Ooit iets van Grease 2 vernomen ?
:D
Dat bedoel ik nou ...
Sirocco = Grease 1 ;)
Golf 1 Gti of een golf 5 r32..... :D
Doe mij de r32 dan maar, stukken beter :tongue:
Doe mij de r32 dan maar, stukken beter :tongue:
jij bent een raar persoon :eek:
jij bent een raar persoon :eek:
Tja dat zeggen meerdere mensen... Ik heb gewoon vrij weinig met dat oude spul :thumbup:
Het ziet wel leuk uit enzo maar kwa rijden vind ik het maar niks...
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:07
Haha, er worden hier leuke meningen gegeven. :tongue:
Maar ja, ik zou hier niet elke Corrado voor in ruilen. Een Scirocco Mk1 heeft toch wel een hoop minder luxe. Geen elektrische ramen, geen open dak, geen centrale vergrendeling en nog een hoop andere dingen.
Niet dat zoiets de rij eigenschappen beinvloeden maar ik zal toch wel vaak gek worden van het gezwengel om de raampjes open te krijgen.. Haha
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:09
Trouwens, heeft niemand meer foto's van de Rocco? Van het interieur of zo.. :D
corrado en scirocco is allebeide oude meuk.. maar scirocco all the way in deze
maar een golf 5 r32 vergelijken met een corrado :rolleyes: , een corrie is ook al oude meuk vains..
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:13
Hé, Corrado is niet oud! Belasting vrij is oud! :tongue:
Haha
Een Scirocco Mk1 heeft toch wel een hoop minder luxe. Geen elektrische ramen, geen open dak, geen centrale vergrendeling en nog een hoop andere dingen.
Scirocco geen open dakje :confused:
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:16
Sorry! Deze toevallig niet maar net las ik inderdaad op internet dat ze wel een opendakje kunnen hebben. Mijn excuses! ;)
je bent trots, mag je zijn.. maar die ramen in een corrado gaan ook naar beneden alsof er een AA batterijtje aanhangt.
dat spul is gewoon al bejaard.. een corrado is er ook al vanaf 88
Golf 1 Gti of een golf 5 r32..... :D
Doe mij de r32 dan maar, stukken beter :tongue:Mij ook de 5 r32.. zou ik dan verkopen en een 4 r32 kopen én een 84er mk2 gti :D
Over die Rocco.. ik wordt er totaal niet warm van, Corrado ook niet overigens.. kun je beide heel vet maken maar de modellen zelf spreken me gwoon niet echt aan. Deze Rocco heeft overigens wel potentie als er een del dikke jetsers van velgen onder staan + stance.. nu vind ik 'm kwa aanblik maar suf.
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:19
Haha, ik ben inderdaad trots op mijn Corrado. Sinds dat ik de Corrado ken wou ik er al eentje hebben en die heb ik nu dan eindelijk sinds een tijdje.
Maar het klopt wat je zegt. De ramen zijn inderdaad traag. Haha
Dennis-Mash
16-02-2011, 19:20
En inderdaad Mischa. Hij mag voor nog wel een stuk zakken er er kunnen mooiere velgen onder. Maar dat is allemaal bij zaak. Ik kocht mijn Corrado ook met bijlmer verlichting. :tongue:
maar een golf 5 r32 vergelijken met een corrado :rolleyes: , een corrie is ook al oude meuk vains..
Ja goed, dan vergelijken we de scirocco 1 en de nieuwe scirocco... Doe mij de nieuwe dan maar :thumbup:
Het is wat ik zeg, die oude meuk is leuk om te zien maar ik beleef meer plezier met een wat nieuwere wagen... Anders reden we allemaal nog met paard en koets ;)
Heb ze beide wel gehad scirocco en corrado .
Een corrado rijdt fijn ,ik vond et qua wegligging een van de betere vw ,s die ik heb gehad.
Maar het rijden in een scirocco type 1 is een beleving ,boven de 180 gaat het motorkapje ,heen en weer swingen ,de deurtjes zuigen lekker vast in de sponnings .
Oja nieuwere auto,s rijden perfect maar het autorijden gevoel is niet meer bij .
Doe mij maar lekker oude troep,dus ook corrado,s
corrado-usa
16-02-2011, 23:14
blijft mooi spul scirocco mk1.
Dennis-Mash
16-02-2011, 23:36
Dat klopt denk ik wel wat Golf VR6 zegt. Ik heb dan wel niet meer ervaring als mijn eigen Corrado maar het lijkt mij wel dat die nieuwe auto's gewoon het echte rijden missen omdat er zo ontzettend veel elektronica op zit!
hmmm brings back the good old feeling...
Dennis-Mash
17-02-2011, 12:16
Ik moest toch weer even kijken net.. Haha :tongue:
Ja goed, dan vergelijken we de scirocco 1 en de nieuwe scirocco... Doe mij de nieuwe dan maar :thumbup:
De instap in een oude is beter als in die nieuwe (mits je lengte in de categorie ± 185+ is). Dat hadden ze bij de nieuwe zeker beter kunnen doen.
Wat deze betreft: schroeverij eronder en goed laag draaien en je hebt een super mooie classic !!
Miikey_G60
17-02-2011, 12:41
Ik vind persoonlijk de 1 toch mooier dan de 2e versie :cool:
Vind deze eigenlijk persoonlijk niks speciaals voor dat geld hoor :screwy:
louie_scirocco
17-02-2011, 12:55
:wuv: Mooie rocco! maar wel prijzig idd
MartinGT
17-02-2011, 15:05
Bijna perfect zo! Damn wat een mooie einser. :wuv:
Voor wat betreft de rocco / corrie discussie, check de tweede foto van deze advertentie. Kijk hoeveel overeenkomsten er zijn in de lijn van de auto. :) Het zijn geen concurrenten maar broertjes. :thumbup:
Dennis-Mash
17-02-2011, 17:42
Inderdaad Martin! De Corrado is ook duidelijk meer afgeleid van de Scirocco 1 dan van de 2.
MartinGT
17-02-2011, 18:01
Jep, knikje tussen B en C stijl is enigszins teruggekomen bij de rocco 3 maar toch nooit meer zo mooi als bij het origineel. Dat blijft toch de mooiste, ooit, ooit zal hij er komen. :)
Bijna perfect zo! Damn wat een mooie einser. :wuv:
Voor wat betreft de rocco / corrie discussie, check de tweede foto van deze advertentie. Kijk hoeveel overeenkomsten er zijn in de lijn van de auto. :) Het zijn geen concurrenten maar broertjes. :thumbup:
... Waarbij de Corrado het lelijke broertje is :D
C is ook best mooi hoor, maar daar loop ik dus niet warm voor...
Elk zn eigen smaak he...
Renegade
18-02-2011, 13:11
Als ze de kont van die nieuwe rocco nou niet hadden gemaakt alsof die bij honda van de tekentafel is gejat was die nog mooi geweest ook :thumbup:
louie_scirocco
18-02-2011, 13:16
Als ze de kont van die nieuwe rocco nou niet hadden gemaakt alsof die bij honda van de tekentafel is gejat was die nog mooi geweest ook :thumbup:
Hahaha klopt! :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.