Log in

View Full Version : halogeen/sleepoog

staande golf
16-02-2011, 19:47
hallo,

Ik had twee kleine vraagjes :)

-Is het normaal dat mijn Golf mk1 van 81, gls 1.5jb, geen sleepoog heeft aan de voorkant :screwy:

-Iemand ervaring met halogeenlampen op duplo voet in orginele koplampen? gaat dat goed met de warmte? en verstrooiing?

Mvg

staande golf
17-02-2011, 18:06
Niemand? :)

Jel Golf 2 GTI
17-02-2011, 19:55
licht weet ik niet, sleepoog kan eraf zijn maar dan is het verwijderd of afgebroken want dit zit erop gelast normaal. :thumbup:

staande golf
17-02-2011, 20:05
mm, appart heb ook helemaal geen gat in het front zitten :screwy: . Neem aan dat zo'n sleepoog aan een chassis balk gelast zit? zoals achter.....

Over die lampen, zomaar een redenatie. ALS de halogeen lampen het zelfde wattage hebben als duplo lampen, maar meer licht geven, dan worden ze toch minder warm? of zie ik wat over het hoofd?

Al vast bedankt voor het meedenken :thumbup:

76er mk1
17-02-2011, 20:52
Ik denk dat er een oud type front in zit , die hadden het sleepoog aan de bumper .

Viperwin
17-02-2011, 21:57
Heb een paar jaar halogeenlampen met duplo-voet in m'n Polo 2 gehad, volledig probleemloos. Enorme verbetering!!

staande golf
17-02-2011, 23:53
Van dat front zal nog wel eens kunnen ja! zag dat de oude swallotails ook geen sleepoog hadden aan het front, maar een golf hoef je toch ook nooit te slepen :D

Dan ga ik morgen maar eens kijken of ze hier die lampen hebben bij de automateralenzaak

Allen bedankt :thumbup:

Tiefleger
17-02-2011, 23:59
Van dat front zal nog wel eens kunnen ja! zag dat de oude swallotails ook geen sleepoog hadden aan het front, maar een golf hoef je toch ook nooit te slepen :D

Dan ga ik morgen maar eens kijken of ze hier die lampen hebben bij de automateralenzaak

Allen bedankt :thumbup:

Bij de golfjes met de stalen bumpers zit er een sleepoog aan de bumper vast.

staande golf
18-02-2011, 00:00
ik zag het ja, maar ik heb kunstof bumpers die op dit type horen volgens mij.....

spijlbus_dot_tk
18-02-2011, 19:24
ik heb h4 lampen op duplo fittingen zitten en dat gaat gewoon heel goed

die zijn gewoon te krijgen h4lampen met duplo fitting echt een aanrader

staande golf
18-02-2011, 19:30
Heb vandaag zulke lampen opgehaald, trek ik de oude lampen uit de koplampen zitten er gewoon standaard halogeen lampen in :redface: Ik was er van uit gegaan dat dat op een golf 1 niet eens kon :D Morgen die lampen maar weer terug brengen :rolleyes: en kijken of er anders nog wat te verbeteren valt aan de verlichting. Toch bedankt voor de reacties! Oja, die lampen kosten 7,20 euro per stuk, dus voor de gene zonder halogeen het proberen waard!