Log in

View Full Version : Streetracers verliezen hun auto DAMN

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 11:14
Hoop niet dat we deze taferelen hier krijgen :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=zadq9usA2SQ&feature=related

LRR
18-02-2011, 11:23
Die dingen waren al rijp voor de pers man......;)

vr6er
18-02-2011, 11:23
Zie je golfje al staan Gerard..

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 11:32
Weet het zijn rijst bakken maar toch gaat het je aan het hart als je het ziet.
He Rick zover komt het wel als ik met de hobby stop wordt niet verkocht dan de pers maar in :D

Christiaan
18-02-2011, 11:44
Zit best wel wat kracht in dat kraantje (zie 2:30)

Dirk
18-02-2011, 11:56
Heerlijke aanpak, overtreders pakken waar het pijn doet. Dan zijn we in dat opzicht toch iets te lief in ons kikkerlandje.

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

steven16v
18-02-2011, 12:08
Het enige streetrace waardige aan die auto's zijn de velgen geloof ik.

Zollie
18-02-2011, 12:12
Wow, zo snel heb ik nog nooit een blok uit een auto getrokken :)

Verder heerlijk om te zien, auto is een hobby, mooi om naar te kijken of lekker om in te rijden. Als je wilt racen doe je het maar op een verantwoorde manier, op een circuit ofzo!
Eikels die willen streetracen moeten van tevoren maar bedenken wat het risico is, liever al die auto's in de pers dan onschuldige slachtoffers.

monark
18-02-2011, 12:20
Het enige streetrace waardige aan die auto's zijn de velgen geloof ik.

ja ik vond het ook jammer van de velgen :D

arthur
18-02-2011, 12:43
Wou net zeggen een civic is ook 4 x 100 hoor :redface:,

En wat een manier van demonteren zeg, die gasten hebben het verstand van een baksteen.
zullen waarschijnlijk allemaal v-tec motortjes in gezetten hebben.
Ze zouden is op marktplaats moeten kijken hoe ze geld moeten maken :tongue:

breadfan83
18-02-2011, 12:44
Prima om straatracers aan te pakken, maar vind dit een beetje geldverspilling eerlijk gezegd. Sla dan als overheid nog geld uit zo'n bakken, of schenk ze aan een technische school als project.

Telkens maar alles slopen en wegflikkeren. :screwy:

Dennis-Mash
18-02-2011, 12:47
Ook al zijn het Honda's het is nog zo zonde van de onderdelen. Typisch weer zoiets Amerikaans.

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 12:48
Ik vind ook van aanpakken maar ben altijd bang van waar stopt het ;)
Straks wordt je ook aangepakt als je je auto veranderd of als je eens een x hard rijdt.

Renegade
18-02-2011, 13:17
Ook al zijn het Honda's het is nog zo zonde van de onderdelen. Typisch weer zoiets Amerikaans.

Verrassing :D Canadees...

Maar doet toch pijn om te zien zoiets... Ook al zijn het jappenbakke !

breadfan83
18-02-2011, 13:21
Typisch weer zoiets Amerikaans.

Typische de Westerse weg-werp mentaliteit. Wij zijn er net zo goed in.
Ga eens kijken in 't bedrijfsleven hoeveel daar wordt weggeflikkerd. Productiebedrijven die hele ladingen goederen weggooien omdat de doosjes kapot zijn bijvoorbeeld. :screwy:

Jetta MaNiA
18-02-2011, 14:03
Goed beleid, helemaal voor!

B-ram
18-02-2011, 16:55
Fuckin heilige boontjes hier rijden zeker nooit te hard. Ik vind dit echt veel te ver gaan! Autorijders worden al gestraft door hoge lasten en absurde boetes.

Als ze hoger willen straffen maar dan moeten ze ook alle straffen omhoog gooien. Hardrijders hun auto's in de pers. Verkrachters hun lul tussen de pers. Je moet ze pakken waar het pijn doet anyone??!!

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 17:14
:thumbup:
Boetes in het verkeer zijn al hoger dan als je winkeldiefstal doet was op tv :mad:
Ik vindt ook het is wel een bezit wat je van iemand vernielt en wanneer stopt het?
Straks doe je iets in het verkeer verkeerd en pakken ze je huis af.
Auto en verkeer is gewoon een melkkoe.
Gister was op tv wat het eigenlijke bedrag is wat benzine kost om te maken en dat is 33cent mensen voor 1 liter te maken :eek:
Het is gewoon een systeem van pluk ze.

Ebut
18-02-2011, 18:01
Goeie soundtrack.

Ebut
18-02-2011, 18:03
Gister was op tv wat het eigenlijke bedrag is wat benzine kost om te maken en dat is 33cent mensen voor 1 liter te maken :eek:
Het is gewoon een systeem van pluk ze.

Ja, maar is dat alleen het maken?
Dan moet het nog opgeslagen, vervoerd naar alle tankstations, via schepen en vrachtwagens en overslagstations... en dan de verkoop aan de pomp en om die draaiende te houden... Al die mensen moeten ook ergens van leven.
Het is duur, dat klopt, en onnodig duur, maar wou even zeggen dat je er met die 33 cent nog niet bent.

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 18:25
Dat bedoel ik ook niet dat het voor 33cent te koop is :D
Mensen moeten er ook van eten en het is handel dus moet geld mee verdiend worden maar is van de zotte ;)

Vains
18-02-2011, 18:29
Hier in de US kan het voor 3,81 USD per gallon (ongeveer 4 liter) dus waarom niet in NL :screwy:

GerardMkIIVR6
18-02-2011, 18:33
Libië 10cent :D

jettaracing
18-02-2011, 18:33
2/3e van de benzine is alleen maar belasting ...............dus daar worden we ook al lekker mee genaaid door de overheid , ik wacht nog steeds op teruggave van het kwartje van kok .................

Maar ik vind die auto's pletten ook wel erg ver gaan hoor !

B-ram
18-02-2011, 20:20
ze gaan nu een onderzoek naar de brandstof prijzen. Want de olieprijs is gedaald. De dollar is gelijk gebleven. En toch stijgen onze prijzen! Hopelijk komt daar een positief oordeel voor ons uit!

De Pul
18-02-2011, 20:32
ze gaan nu een onderzoek naar de brandstof prijzen. Want de olieprijs is gedaald. De dollar is gelijk gebleven. En toch stijgen onze prijzen! Hopelijk komt daar een positief oordeel voor ons uit!
de naieviteit :D
het kwartje van kok teruggeven is ons een eeuwigheid geleden al beloofd,ik heb er niks van meegekregen.....
geloof maar niet dat de brandstof zo ineens 50 cent goedkoper word,dit is toch retehandig voor ze.....er moet toch gereden worden.

breadfan83
19-02-2011, 01:02

En uit dat onderzoek komt dalijk dat de prijzen inderdaad omlaag kunnen met precies hetzelfde bedrag als dat onderzoek in totaal gekost heeft, en dat wordt natuurlijk direct in de brandstofprijzen doorberekend. :D

NeFReT
19-02-2011, 02:34
haha

als jullie ff verder lezen dan alleen plaatjes kijken kunnen jullie zien dat het te maken heeft met gestolen spullen op,aan en in de in beslag genomen auto's.:D
gestolen motorblokken ed.:D

edit:wat mij betreft mogen ze het zelfde doen bij de mensen die hebben gestolen of gestollen spullen hebben gekocht

Alberto
19-02-2011, 06:50
haha

als jullie ff verder lezen dan alleen plaatjes kijken kunnen jullie zien dat het te maken heeft met gestolen spullen op,aan en in de in beslag genomen auto's.:D
gestolen motorblokken ed.:D

edit:wat mij betreft mogen ze het zelfde doen bij de mensen die hebben gestolen of gestollen spullen hebben gekocht
Zal jou motor blok zijn :D
Maar ben het wel met jou eens ...
En over benzine prijzen , komt nu een onderzoek van uit de PVV en PVDA naar de hoge benzine prijzen
Komen ze dat kwartje van Kok wel tegen denk ik :D waren ze even vergeten :rolleyes:

LuNaTiK
19-02-2011, 13:12
Wel handig zo'n kraan voor je motorswap.

Misha
19-02-2011, 13:39
Nou dit waren zeker geen ricers hoor.. als je op 't laatste die intercoolert, uitlaat, etc ziet.. doet toch wel vermoeden dat er wat pk's in liggen. Waarschijnlijk zien ze er zo vertiefd uit omdat de blauw petten ze in beslag hebben genomen en op een niet zo zachthandige manier hebben getransporteerd. Dit zien er naar mijn idee gewoon uit als dikke JDM wagens kwa styling en aanpassingen. Anders moet je ricer maar even googlen.. dat is ongeveer zoiets:

http://www.boatdesign.net/forums/attachments/diy-marinizing/35214d1253378342-compressed-air-propulsion-split_wing_ricer.jpg

NeFReT
19-02-2011, 15:22
Zal jou motor blok zijn :D
Maar ben het wel met jou eens ...
En over benzine prijzen , komt nu een onderzoek van uit de PVV en PVDA naar de hoge benzine prijzen
Komen ze dat kwartje van Kok wel tegen denk ik :D waren ze even vergeten :rolleyes:
haha

tjah,dit is altijd beter dan dat een klootviool met mijn motorblok rondscheurt:D

Dirk
19-02-2011, 15:53
http://www.boatdesign.net/forums/attachments/diy-marinizing/35214d1253378342-compressed-air-propulsion-split_wing_ricer.jpg

OMG...... moest even twee keer kijken voordat ik zag dat het een 854/S70 was.... ziet er niet uit. Zal waarschijnlijk door al dat extra tupperware nog een stuk langzamer gaan ook.

B-ram
21-02-2011, 00:38

alsof je altijd weet dat je gestolen spul koop. Ik ben wel met je eens dat straffen gewoon hoger moeten. Maar dit vind ik absurd!

Gijs
21-02-2011, 10:20
Dat is handig zo'n kraan! Motor uitbouwen in enkele seconde :)

Rick
21-02-2011, 10:39
O, dus zo komen ze aan die onderdelen:
http://www.youtube.com/watch?v=eylhnIhiekQ&feature=related

JettaPowerrr
21-02-2011, 17:41
Prima aanpak, niets grofs aan.
Zeker niet, als je bedenkt, hoeveel leed het streetracen al heeft veroorzaakt.
En het zal wel zo in de wet staan, dat als je gepakt word, en er zitten ook nog gejatte onderdelen aan, dat je auto zonder pardon in de pers verdwijnt.

Kortom, geen gejatte onderdelen gebruiken (uiteraard is dit voor een goed gelovige niet altijd na te gaan), en niet gaan streetracen. Dan eindigt je auto ook niet in de pers.
Wij janken allemaal over die hoge prenten, als je eens "een paar" km/u te hard rijd.
Moet je niet te hard rijden, hè. En anders gewoon betalen en verder niet zeuren.
Simpel toch?

Oja, ik rij zeker wel eens te hard. En als ik dan geflitst word, is het ff vloeken.
Maar ja, moet ik dus maar beter opletten, hè.

Gr. Ed