Log in

View Full Version : Voedingskabel

Vpower
18-02-2011, 20:26
Goedenavond!

Ik heb sinds vandaag een 2subwoofer's in me auto liggen( Golf 4 uit '98)
Maar dan heb ik een vraagje of iemand weet waar ik de voedingskabel naar binnen kan laten komen???? zonder een gaatje te boren het liefst.

BigB
21-02-2011, 14:24
als je de kabels vanaf de accu volgt kom je een vrij grote rubber tegen, (3cm of zo)

daar kun je m bij "prikken" dan sluit hij ook netjes af, zo kom je onder het dashboard binnen achter de plaat die onder het stuur zit .. kun je makkelijk weg halen en zo kun je helemaal via de linker dorpels e.d. naar achter

ids
21-02-2011, 18:48
bij je koppelingspedaal zit ook een rubbertje die wat kleiner is

Rickster
21-02-2011, 19:13
Onder de zekeringskast zit een loos stroom punt daar kun je zo je stroom afhalen en hoef je dus niet helemaal met een kabel naar de motorruimte.

Onderkant van je dashbord even loshalen en dan zie het boutje al wel zitten. Volgens mij zit er een rood stickertje met nummer 31 op.

BigB
21-02-2011, 20:26
Onder de zekeringskast zit een loos stroom punt daar kun je zo je stroom afhalen en hoef je dus niet helemaal met een kabel naar de motorruimte.

Onderkant van je dashbord even loshalen en dan zie het boutje al wel zitten. Volgens mij zit er een rood stickertje met nummer 31 op.

ja deze heeft stroom na contact zetten,, dat ligt eeraan hoe je wilt schakelen, ik gebruik deze voor mijn DR lights,, maar voor de versterker pak ik m direkt van de accu en gebruik ik de remote om te bepalen dat hij alleen aan gaat bij radio aan,

Vpower
22-02-2011, 17:04
Ok Dank je wel voor de tips, ik zal eens kijken wat gaat lukken. Maar die kabelboom die naar binnen loopt zit erg vast, had dat namelijk al geprobeerd.

BigB
22-02-2011, 18:21
Ok Dank je wel voor de tips, ik zal eens kijken wat gaat lukken. Maar die kabelboom die naar binnen loopt zit erg vast, had dat namelijk al geprobeerd.

dat klopt maar daar zit n grote rubber omheen, en aan deze rubber zit een soort uitsteeksel ( n piemeltje :P ).. als je hierin n klein gaatje maakt kun je de kabel er doorheen duwen,,,

let op ! een klein ! gaatje dus minder als de helft van de kabel dan sluit hij tenminste goed nauw aan.

succes