PDA

View Full Version : Bij het wegrijden of gasgeven trilt ie even

benniegtd
26-02-2011, 12:16
Hallo ik heb een mkII diesel en bij het gasgeven trilt ie even (Beetje alsof je elke keer een zetje krijgt?) in elke versnelling is dit: Daarnaast trilt ie wel veel ( dashboard ook en moet zeggen best irritant.

iemand een idee, ik lees over motorsteun of baksteun etc

benniegtd
27-02-2011, 01:35
ik merk ook bij het gas loslaten een schok of zetje

Jel Golf 2 GTI
27-02-2011, 03:11
Kijk eens naar desteun waar je starter zit, die was bij mij kapot waardoor mijn auto ook trilde

benniegtd
27-02-2011, 09:21
Kijk eens naar desteun waar je starter zit, die was bij mij kapot waardoor mijn auto ook trilde

je bedoeld de voorsteun, ik ga dan deze vervangen ik heb in de tussentijd wat gezocht en zag dat er twee soorten zijn de normale rubber en de oliegevulde. daar ga ik voor. iemand een adres waar deze te koop zijn online of een zaak maar waar de prijs wat voordeliger ligt.

om dit dan meteen uit te sluiten en weer verder te kijken met jullie samen :)

Johan-dtc
27-02-2011, 10:17
kan ook zijn dat je binnenste homokineet versleten is, dan trilt de auto ook wat
anders zoals gezegd de motorsteun, dit kan je makkelijk controleren door in de auto zitten, handrem erop, in de versnelling en dan koppeling loslaten en iemand anders laten kijken of het blok meer kantelt dan normaal

Jel Golf 2 GTI
27-02-2011, 12:50
kan ook zijn dat je binnenste homokineet versleten is, dan trilt de auto ook wat
anders zoals gezegd de motorsteun, dit kan je makkelijk controleren door in de auto zitten, handrem erop, in de versnelling en dan koppeling loslaten en iemand anders laten kijken of het blok meer kantelt dan normaal

idd kijk eerst ff na of ie wel kapot is, zodat je nx onnodig vervangt. :thumbup: