View Full Version : gordel uitrollen :D:D, hoe doe je dat??
Golfzilla
20-02-2005, 19:42
ik heb nu 2 gordels voor achterin mijn golfje gekocht.
maar deze zijn dus helemaal ingerold (nogal logisch lijkt me) maar nu krijg ik ze niet uitgerold :S. ze zitten zegmaar in die "vergrendeling" maar dan met heel de gordel op de rol. (heb ongeveer 3cm gordel over van de rol af)
heb hard en zacht, omhoog, omlaag, links, rechts getrokken maar krijg hem niet los, hoe rol ik zown ingerolde gordel uit??? is hier een truucje voor???
eff verschillende kanten proberen, er zit een kogel in die de gordel "remt "
Golfzilla
20-02-2005, 20:00
ja ik vond dat ik alle kanten al geprobeerd had :D, maar zal morgen eens proberen als het licht is.
Henk_Pigo
20-02-2005, 20:30
Klopt, er zit zon kogeltje in met een palletje, als je de gordel niet in de juist positie houdt zal de kogel het uitrollen van de gordel tegenhouden. Druk de rol anders tegen een muur aan en dan netzolang draaien totdat je de juiste hoek hebt gevonden.
nu snap je waarschijnlijk ok meteen hoe het kan dat als je heel snel aan de grodel trekt deze in het slot sprint. Precies, het balletje komt omhoog uit de houder en deze blokkeert op zijn beurt de rol.
Golfzilla
20-02-2005, 21:42
bedankt voor de tips, ik zal hem morgen anders eens monteren in de auto (heb ik meteen de juiste hoek) en het dan nog eens proberen. meot lukken lijkt me
Golfzilla
21-02-2005, 16:22
wow dat systeem werkt best mooi, had hem in me auto gehangen die rol en hij rolt meteen af :D, daarna had ik hem 0,5 cm verschoven en blokkeerd ie meteen :D:D, nooit gedacht dat het zo precies kwam met dat balletje
sorry, vergeten te melden :) hehehehe, maar tis gelukkig gelukt :)
Golfzilla
21-02-2005, 18:49
hahaha jah idd, no hard feelings ;) hoor chris :D ziet er super netjes uit allemaal, top.
had wel een flinke sop nodig :), maar ben blij dat mijn oude gebakkie nog ff doorleeft :)
Golfzilla
21-02-2005, 22:38
jah dat soppie is wel op z'n plaats, hier en daar was wel wat schimmel en ander levend spul te vinden :D:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.