PDA

View Full Version : Vragen voor de auto alarm gurus...

Stijn
13-03-2011, 20:59
Heren en enkele verdwaalde dames ICE/Alarm/electro gurus, ik zit met een vraagstukje.
Ik heb dus recent een Audi S4 aangeschaft, en dat ding staat zo mooi bij me op de oprit dat ik graag zou willen dat ie voorlopig blijft staan. Nou is dat met dit soort auto's volstrekt niet vanzelfsprekend, tijd voor alarmpraat dus.

Standaard (af fabriek) is zo'n Audi, volgens mij, uitgerust met een klasse 3 alarm (correct me if I'm wrong?).

Ik zou echter graag upgraden naar minimaal klasse 4 (volgsysteem) of zelfs klasse 5 (volgsysteem, automatisch geactiveerd).

Is het standaard fabriekssysteem te upgraden? Of moet er dan een heel nieuw systeem komen? Heb hier dus echt geen käse van gegeten??

Dirk
13-03-2011, 23:46
Misschien naast het "standaard" spul een soort van remote killswitch / dodemansknop monteren....
Is trouwens alleen nuttig als ze ook echt wegrijden met de wagen. Meestal is het binnendringen in de woning, sleutel meenemen (al dan niet onder dwang/dreiging) en wegrijden, dan komt zo'n knop wel handig uit tegen de tijd dat ze de straat uit zijn.

Win anders even wat info in bij Mario (Boschstraat) of bij de Bredasche Autoshop die kunnen je zeker ook wel verder helpen.

Marcski
15-03-2011, 16:09
hoor wel vaker dat gps jammers standaard uitrustingsmateriaal is, dus geen idee hoeveel voordeel volgsystemen bieden

sixpack
15-03-2011, 16:51
Wist jeremy dat niet ?

Stijn
15-03-2011, 17:52
Nog niet aan Jeremy gevraagd, moet ik toch nog bellen, gooi het er meteen in dan.