PDA

View Full Version : velgrenovatie.com ??

stn1
24-03-2011, 18:33
Weet iemand wat er aan de hand is bij velgrenovatie.com?

Mijn set etabeta's ligt er al 17 weken nu. Eerst duurde het al heel lang voordat de randen gepolijst waren, daarna was er een probleem met spuiten.

Inmiddels krijg ik ook geen reactie meer op mail en telefoon.

WTF.. :mad:

Ebut
24-03-2011, 18:37
Ik zou ze lekker terughalen. Dat het even duurt is logisch, maar 17 weken voor een setje velgen...

monark
24-03-2011, 18:38
heeft vroeg bouwvak denk :screwy:

sixpack
24-03-2011, 18:56
Komt vast wel goed met Eric,
Geef het nog even tijd zou ik zeggen.

stn1
24-03-2011, 19:00
Zou niet zo'n probleem zijn als hij gewoon zou reageren op mail of terug zou bellen. De lange tijd is vervelend de ontzettend slechte communicatie veel erger. Mailtje sturen duurt niet zo lang toch..

sixpack
24-03-2011, 19:04
x 50 per dag ... nou ;)

Ik wil maar zeggen, ik probeer ook zoveel mogelijk te beantwoorden
maar met alle tel. en mails/pb's is er soms geen doorkomen aan..

(en dan heb ik niet eens een bedrijf)

stn1
24-03-2011, 19:27
x 50 per dag ... nou ;)

Ik wil maar zeggen, ik probeer ook zoveel mogelijk te beantwoorden
maar met alle tel. en mails/pb's is er soms geen doorkomen aan..

Tuurlijk is dat zo. Maar denk dat dit wel iets anders is.

Maar goed, ga van de week wel langs. Is even rijden maar dan zal ik iig antwoordt krijgen..

MeerArosa
24-03-2011, 23:29
Mijn velgen liggen er ook, nog geen 17 weken gelukkig, maar wel een aantal weken. Heb ook nog geen contact kunnen krijgen over de voortgang.

arthur
25-03-2011, 08:25
Ben er toevallig afgelopen woendag even geweest om een setje stalen ventielen te halen.

De kiet lag echt ram vol. Die kerel werkt volgens mij gewoon 80 uur in de week.

De tent loopt beter dan hij had kunnen dromen, zelf te goed eigenlijk.
Hij moet mischien maar iemand in dienst nemen, of minder werk aannemen, want hij doet zijn best om alles weg te werken. Maar is altijd keihard aan het werken, en kan het nog niet bijbenen.

Afijn ik zou zeggen probeer hem toch te bellen of mailen.

fabbi
25-03-2011, 09:18
Denk idd dat het Erik ff over de oren groeit. ..

Oplichter?,......nee... maak je daar niet druk om.

dat het vervelend is dat het langer duurt ontken ik niet...!

sixpack
25-03-2011, 10:06
Ben er toevallig afgelopen woendag even geweest om een setje stalen ventielen te halen.

De kiet lag echt ram vol. Die kerel werkt volgens mij gewoon 80 uur in de week.

De tent loopt beter dan hij had kunnen dromen, zelf te goed eigenlijk.
Hij moet mischien maar iemand in dienst nemen, of minder werk aannemen, want hij doet zijn best om alles weg te werken. Maar is altijd keihard aan het werken, en kan het nog niet bijbenen.

Afijn ik zou zeggen probeer hem toch te bellen of mailen.

Wat ik al dacht ;)

Marcski
25-03-2011, 10:32

dat is nou juist het grote verschil. Als bedrijf kán je het gewoon niet maken niet bereikbaar te zijn en niet te communiceren

joostvw
25-03-2011, 11:38
Wat sixpack zegt.
Eric is geen oplichter hoor, die heeft het gewoon druk.
Voor als je het nog niet wist: Arosaboy heet hij hier op het forum.
Mocht je nou over een week of 2 nog niets hebben gehoord wil ik wel ff voor je langsgaan hoor, hij woont ook in Oudenbosch.

stn1
25-03-2011, 12:11
IK zeg of suggereer absoluut niet dat het een oplichter is. Ook niet iets dat er op zou lijken. Maar baal ervan dat ik hem niet te pakken krijg ondanks een aantal beloften van hem om de wielen voor een bepaalde datum af te hebben.

Zal uiteindelijk wel goedkomen maar duurt te lang. En omdat ik hem niet te pakken krijg was ik even bang dat er mogelijk meer aan de hand zou zijn dan drukte. Maar blijkbaar is het alleen maar erg druk voor hem.

MeerArosa
28-03-2011, 07:46
Ik heb ondertussen per mail contact gehad, in het mailtje geeft Erik aan dat hij het erg druk heeft en daardoor slecht bereikbaar is/was. Ik moet nog zo'n anderhalve week wachten op mijn velgen.