PDA

View Full Version : Oud type deur om te bouwen in nieuw type?

sander-ja
30-03-2011, 10:35
Het zal vast al eens gevraagd zijn, maar ik kan het met de 'search' functie niet vinden.

Is het mogelijk om een set nieuw type deuren om te bouwen naar oud type (dus met spijl). Ik heb namelijk een golf met oud type deuren, alleen zijn deze deuren flink verrot. Nu kan ik van een kennis een set nw type deuren krijgen, alleen dat vind ik niet mooi.

Is het mogelijk om de ruiten en spijltjes van een oud type deur in een nieuw type deur te plaatsen?

Alvast bedankt :thumbup: .

d-ick
30-03-2011, 11:28
Dat zal vast wel gaan,alleen zal daar wel een hoop tijd in gaan zitten.Je zal gaten voor dat stijltje moeten maken,ruimte voor je driehoeksruitje,nieuwe gaten voor je spiegel en gaten moeten maken voor je raammechaniek.Al met al een hoop werk.Zou zelf toch even doorzoeken naar de goeie deuren.Succes

jettaracing
30-03-2011, 11:39
vergeet ook niet dat je de gaten van de sierlijst ook moet dichtlassen .
ik heb eventueel nog wel een set goede oud type deuren staan van een 85er 2 deurs

sander-ja
30-03-2011, 12:01
Oke duidelijk, om bouwen wordt em niet.

@Jettaracing; je hebt pb.

Jorp
30-03-2011, 16:29
Iemand heeft het het hier wel al gedaan. Met een bordeaux rode golf 2 op fuchsen.

sander-ja
30-03-2011, 18:47
Ja oke, maar het moet wel een beetje plug and play blijven, het is maar een low budget autotje voor naast mn Jetta.

René
30-03-2011, 18:58
Mr Cool heeft het een keer gedaan:

http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=730964&postcount=44

Volgens mij is het goed te doen...ik ben het iig ook van plan met mijn nieuw type deuren.

larsje
30-03-2011, 19:46
Oeh das wel goed nieuws, ga ik me daar ook maar eens aan wagen dan.. aangezien een rechter voordeur (4 deurs) oud model gewoonweg niet te vinden is!