Timmeh
01-04-2011, 20:24
Hallo,
Drop mijn vraag even hier, hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Heb sinds een aantal dagen een passat uit 1974.
Heb hem absoluut niet in nieuwstaat gekocht, maar bij het rijden naar huis helemaal geen problemen, en zelfs heel tevreden over de motorische staat.
Nu heb ik hem thuis gezet, wat dingen gewassen e.d.
Een dag later wil ik er een stukje mee touren, en hij start prima, alleen de choke werkt niet mee.
Ik moest hem met gas aanhouden, en gas los was ook vrijwel meteen motor uit.
Nu heb ik de kap open gedaan en gekeken naar de choke klep, hij zit niet vast oid. en toen mijn vriendin de auto startte en ik de klep met de hand open deed ging alles ook prima.
De slangetjes naar mijn automatische choke bekeken, maar zag hier ook niks raars aan.
Hebben jullie enig idee waar ik nu naar moet zoeken?
Bij voorbaat dank :thumbup:
Tim
Drop mijn vraag even hier, hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Heb sinds een aantal dagen een passat uit 1974.
Heb hem absoluut niet in nieuwstaat gekocht, maar bij het rijden naar huis helemaal geen problemen, en zelfs heel tevreden over de motorische staat.
Nu heb ik hem thuis gezet, wat dingen gewassen e.d.
Een dag later wil ik er een stukje mee touren, en hij start prima, alleen de choke werkt niet mee.
Ik moest hem met gas aanhouden, en gas los was ook vrijwel meteen motor uit.
Nu heb ik de kap open gedaan en gekeken naar de choke klep, hij zit niet vast oid. en toen mijn vriendin de auto startte en ik de klep met de hand open deed ging alles ook prima.
De slangetjes naar mijn automatische choke bekeken, maar zag hier ook niks raars aan.
Hebben jullie enig idee waar ik nu naar moet zoeken?
Bij voorbaat dank :thumbup:
Tim