Jetta MaNiA
03-04-2011, 09:54
Hallo,
gister de hele dag onderweg geweest, niks aan de hand.
Zal de auto starten om (jahoor) even naar de wasstraat te gaan.
Slaat de auto niet meer aan.
Ondertussen op aangeven van Jettaracing naar de brandstoftoevoer gekeken.
Heb nu de aanzuigslang in een flesje met diesel gehangen om te zien of deze wel aanzuigt. Dit is wel het geval want de retour op het brandstoffilter begint meteen te lopen...
Maar hij slaat niet aan, accu is er al op doodgestart. Wat me opvalt is dat het gloeilampje op het dash niet meer aangaat, ook niet 1 sec, wat altijd wel het geval was.
Ik heb vagcom, maar niet geregistreerd, dus daar schiet ik geen fluit mee op. Vind wel een foutmelding in een temp sensor van de clima.. V42 ofzo, maar waar dat vandaan komt weet ik ook niet.
Het lijkt erop dat de pomp de brandstof niet bij de verstuivers krijgt.
Heeft iemand een idee???
M.vr.gr.
Johan
gister de hele dag onderweg geweest, niks aan de hand.
Zal de auto starten om (jahoor) even naar de wasstraat te gaan.
Slaat de auto niet meer aan.
Ondertussen op aangeven van Jettaracing naar de brandstoftoevoer gekeken.
Heb nu de aanzuigslang in een flesje met diesel gehangen om te zien of deze wel aanzuigt. Dit is wel het geval want de retour op het brandstoffilter begint meteen te lopen...
Maar hij slaat niet aan, accu is er al op doodgestart. Wat me opvalt is dat het gloeilampje op het dash niet meer aangaat, ook niet 1 sec, wat altijd wel het geval was.
Ik heb vagcom, maar niet geregistreerd, dus daar schiet ik geen fluit mee op. Vind wel een foutmelding in een temp sensor van de clima.. V42 ofzo, maar waar dat vandaan komt weet ik ook niet.
Het lijkt erop dat de pomp de brandstof niet bij de verstuivers krijgt.
Heeft iemand een idee???
M.vr.gr.
Johan