PDA

View Full Version : Geen achterruitenwisser.


MrMiljon
27-02-2005, 14:56
Misschien een beetje nutteloze vraag maar: Zijn er veel golfjes 1 geleverd zonder achterruitenwisser?? Heb namelijk een (verkeerde) ruitenwisser hendel in men gti zitten. Hier zit geen achterruitenwisser schakelaar op.

bvdkruijt
27-02-2005, 15:17
euhm waarschijnlijk weet je het wel maar je moet de ruitenwisserhandel naar voren duwen dacht ik, als dat wel wil maar er gebeurd niks dan ff kijken of de zekering niet door is, ik dacht dat de achteruitrijlampen ook op dat circuit zitten dus als die ook al niet branden...

naja ik weet het niet zeker maar je moet mr even kijken

groeten bastiaan

MrMiljon
27-02-2005, 15:37
Nee ik bedoelde het niet zo. Er zit gewoon helemaal geen functie voor achterruitenwisser op. De hendel kan dus gewoon niet naar achteren gedrukt worden.

René
27-02-2005, 15:43
moet jij es opletten!! ;)

gewoon ff een ander hendelstelsteltje monteren

carbreaker de autosloper
27-02-2005, 17:52
die is mischien van een jetta???????wel even scherp blijven

Henk_Pigo
27-02-2005, 17:52
Of is die misschien geblokkeerd?
Dat is nl ook zo met intervalstand voor gewone ruitenwissers, ik had een setje van Rene zn oude 1100 en daar zat een plastic blokje tussen wat de hendel tegenhield naar beneden te gaan

René
27-02-2005, 17:56
dat golfje waar hij van af kwam had namelijk ook geen ruitenwisser achter :)

MrMiljon
27-02-2005, 18:28
Of is die misschien geblokkeerd?
Dat is nl ook zo met intervalstand voor gewone ruitenwissers, ik had een setje van Rene zn oude 1100 en daar zat een plastic blokje tussen wat de hendel tegenhield naar beneden te gaan

Nee het is gewoon een zonder achterruitenwisser. Maar het ging mij er gewoon om of die ook geleverd zijn op de golfjes 1 of dat ze hebben zitten beunen met een van een ander type. Dat verklaard dan misschien een aantal sluitinkjes zoals: als de auto niet op contact staat, ik zet de lampen aan, en tik groot licht aan dan gaat de pomp aan. Alleen als ik aan de hendel trek en dan gaat de pomp weer om en om aan

Henk_Pigo
27-02-2005, 18:49
Nou ja, het schoot mij zo in t zin... Maar ik kan je verder geen antwoord op je vraag geven

MrMiljon
27-02-2005, 19:17
Nou ja, het schoot mij zo in t zin... Maar ik kan je verder geen antwoord op je vraag geven

Maakt verder ook niks uit de nieuwehendels zijn al onder weg