View Full Version : 11 september - Autumn Fair ~ Haaksbergen
Hallo,
Voor een leuk en groot evenememt in Haaksbergen(twente) 'De autumn fair' ben ik opzoek naar eigenaren met leuke kevers en volkswagen busjes. De organastie vindt het zeer goed passen binnen het beeld van de fair.
De autumn fair is al jaren lang een begrip in twente en de achterhoek, en is een landelijk fair waar veel tentoon gesteld wordt door verschillende bedrijven.
In 2011 lijkt het mij leuk om een aatal luchtgekoelde volkswagen voertuigen tentoon te stellen op de autumn fair. Dus mocht u uit regio achterhoek/twente komen en lijkt u het ook leuk of wilt u uw auto wel tentoon stellen neem dat gerust contact op met mij, siem put 0624207553
De autumn fair zal dit jaar gehouden worden op zondag 11 september.
Geintresseerd? kijk dan eens op www.deautumnfair.nl
Alvast bedankt,
mvg. Siem Put
Mocht u willen komen, krijgt u natuurlijk meer informatie over hoe en wat.
Der Einzer
06-04-2011, 18:44
zal er eens over nadenken Siem. Wil nog een en ander doen aan de kever om hem toonbaarder te maken en als dat redelijk lukt wil ik wel komen. :D
http://img847.imageshack.us/img847/6288/kevermetorigineelverbre.jpg (http://img847.imageshack.us/i/kevermetorigineelverbre.jpg/)
Harstikke goed, laat maar weten.
Moet wel uiteraard een maand van te voren of eerder, voor het inplannen, standplaats etc
Der Einzer
06-04-2011, 23:15
Harstikke goed, laat maar weten.
Moet wel uiteraard een maand van te voren of eerder, voor het inplannen, standplaats etc
komt voor mekaar :thumbup:
Zijn er niet meer geintresseerden?
Der Einzer
13-04-2011, 18:32
moet ik hem voor je op keversite zetten ?
Der Einzer
17-04-2011, 19:14
Ja dat mag wel,
link keversite (http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=57&t=26493)
Helemaal geen intresse vanuit het volksforum?
Lijkt mij echt leuk als er toch een paar mensen willen komen, hoeft natuurlijk niet de gehele dag.
Ik hoor het wel...
Der Einzer
08-05-2011, 22:39
Helemaal geen intresse vanuit het volksforum?
Lijkt mij echt leuk als er toch een paar mensen willen komen, hoeft natuurlijk niet de gehele dag.
Ik hoor het wel...
komt vast wel goed ;) duurt nog ff
VWToon89
13-05-2011, 07:06
Hmm moek eens even voor kijk, lig vooral aan weer (a) als regent blijft ie namelijk binnen en in september weet je da nooit zeker, zal zeker ff over nadenken, is wel grote trip maar das ook wel eens leuk.
Nog belanstellende?
Mocht het weer slecht worden dat weekend, tja dan is het begrijpelijk dat de auto's niet naar buiten komen.
Mocht er intresse zijn, waar ik echt op hoop dan graag aanmelden of reageren via pb.
Groetjes Siem
Der Einzer
22-06-2011, 19:11
op keversite hebben er een paar gereageerd..
Intelligence
02-07-2011, 02:54
Is dit tegelijk met de kermis? Dan is toch ook altijd dat andere, hoe heet dat toch, al die plastiek wagens in t centrum ... georganiseerd door Ralph ..
Edit: Auto & Motor Sportief Haaksbergen
steven16v
02-07-2011, 08:25
Is dit tegelijk met de kermis? Dan is toch ook altijd dat andere, hoe heet dat toch, al die plastiek wagens in t centrum ... georganiseerd door Ralph ..
Edit: Auto & Motor Sportief Haaksbergen
Volgens mij is dat anders.
Heb me trouwens slap gelachen toen ik daar door het dorp liep met al die plastic auto's. :D
Al die pikkie's super trots naast hun auto staan. Maar het zag er gewoon niet uit. :screwy: :shake:
Volgens mij is dat anders.
Heb me trouwens slap gelachen toen ik daar door het dorp liep met al die plastic auto's. :D
Al die pikkie's super trots naast hun auto staan. Maar het zag er gewoon niet uit. :screwy: :shake:
Nee steven dat is niet. Dit is op de autumn fair, en is zeer geschikt voor luchtgekoelde auto's.
Wat jij bedoeld is haaksbergen op wheels, dit is inderdaad een autostyle gebeuren hier in het dorp waar veel broottrommels aanwezig zijn :D :screwy:
steven16v
02-07-2011, 10:04
Nee steven dat is niet. Dit is op de autumn fair, en is zeer geschikt voor luchtgekoelde auto's.
Wat jij bedoeld is haaksbergen op wheels, dit is inderdaad een autostyle gebeuren hier in het dorp waar veel broottrommels aanwezig zijn :D :screwy:
Haha ja klopt.
Sommigen van die mafkezen hadden ook nog bekers voor hun auto's staan. Zo van die heb ik gewonnen met mijn auto! Heb er aan 1 gevraagt waar hij die bekers gekocht heeft. Zijn auto hing met ty-rips aan elkaar. Vond ie niet leuk. :tongue:
Der Einzer
02-07-2011, 10:54
mischien een idee om hier een foto te laten zien welk luchtgekoeld er allemaal komt ?
De datum van de autumn fair nadert en als organisatie hebben we alles rond. Echter ontbreekt het nog aan aanmeldingen voor de luchtgekoelde vw's.
Wie heeft er zin, plezier en tijd om die dag te komen?
Mvg Siem Put
Aanvang: 10:30 uur.
Vertrek: ieder voor zich.
Der Einzer
14-08-2011, 17:44
bij deze geef ik me op :)
Prima,
Hopelijk komen er meer aanmeldingen. Dan kan de organisatie een vasteplek geven voor de auto's op het terrein.
Intelligence
15-08-2011, 21:59
Ik zal een vriend van mij eens een berichtje doen met een Kever, uit Hengelo
PJVL_G60
16-08-2011, 08:48
G60 en VR6T ook welkom :cool: ??
Der Einzer
16-08-2011, 10:49
G60 en VR6T ook welkom :cool: ??
als je er voor die tijd een luchtgekoeld blok inlegt wel denk ik :D
Der Einzer
16-08-2011, 19:55
oke dan maken we er toch een VW meeting van , waterkokers en luchtgekoelden naast elkaar :D
Ja dat is niet helemaal de bedoeling, zou ik wel super vinden maar de organisatie vindt dit niet helemaal binnen het plaatje passen van de fair. Luchtgekoelde volkswagens past daarin wel perfect.
Ben wel in overleg om er een aantal watergekoelde volkswagens neer te zetten, maar daarover later meer.
Der Einzer
17-08-2011, 19:54
was ook maar een grapje :)
Tot nu toe 2 aanmeldingen :confused: ,
Ik hoop echt dat er nog wat bij komen, de organisatie heeft plek voor
6 tot 8 auto's. Dit moet toch te halen zijn jongens?
Groetjes Siem
Heb genoeg aanmeldingen gehad voor de autumn fair. Op deze thread mag dus een
slotje.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.