View Full Version : MK4 deur zwart.. liefst compleet...
hey
een vriend van mij zijn deur gaat niet meer open doordat deze op alarm stand blijftstaan.. bij de garage krijgen ze deze ook nietmeer open dus moeten waarschijnlijk aan het slijpen gaan:( heb iemand nog een deur liggen in het zwart..? het belangrijkste is dat het slot er gewoon nog in zit.. hoeven de sleutel er niet perce bij te hebben.. het is maar dat de deur via de centrale vergrendeling weer gaat werken..
gaat hier om een 3 deurs golf 4
jettaracing
10-04-2011, 08:24
Kun je toch veel beter van binnen uit de deur open proberen te maken ? beter een deurbekleding stuk ,dan de hele buitenzijde van de deur lijkt mij .
Als de binnenbekleding eraf is dan kan de binnenplaat eruit , en kun je er misschien bij komen om de deur te openen.
jah maar dit is al nieuwe deur alleen was deze niet compleet.. en denk dat ze met erin zetten iets gesloopt hebben waardoor het alarm meganisme wel in schakelt maar niet meer uit.. wil daarom complete deur hebben om nu niet weer hetzelfde te gaan hebben.. al denk ik dat ze zelf iets niet goed hebben gedaan..
Is daarbij ook de portierkruk overgezet?Als day zo is kan ook de kabel te strak staan waardoor hij niet meer open wil.Ik zou dan proberen om dat kabeltje met een schroevedraaiertje eruit te drukken.Dat kost je hooguit een portierkruk.Succes
nee die is niet overgezet.. nee het is echt alarm... je hoor ookin de deur dat er iets niet goed beweegt en wat het slot vrij maakt dat die het niet meer doet...
toch bedankt voor de reactie!
nog steeds deurtje gezocht help help?
Ik heb wel een rode linker deur van een 3deurs golf 4...maar er zit geen slot meer in...helemaal kaal.
naja dat is nu zoiezo kapot dus het slot moeten we wel hebben.. liefst ook echt zwarte deur....
upjeeeee nog steeds niets:(
nog steeds niemand een deurtje gevonden nogsteeds gezocht.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.