View Full Version : Spuiters Flevoland
Na wat ongelukkige parkeer kunsten van andere weg gebruikers en jarenlang dagelijks gebruik is het hoog tijd dat mijn auto word gespoten. Ik heb op een groot deel van het plaatwerk wel wat op te merken en het lijkt me dus ook verstandig om de hele auto over te laten spuiten. De kleur van de auto is uni zwart en dat wil ik ook graag zo houden. Hollander als ik ben wil ik natuurlijk niet alleen de kleur van de auto zwart hebben, wie weet er een goed(koop) adres voor mij?
Het gaat om mijn golf cabrio:
http://www.vwfanatics.nl/images/meetings/22092008221311bba1c1cfd05a69c98017bf168d4cb926/DSC_1860.jpg
boy.schouten
18-03-2009, 20:06
informeer bij wat verschillende bedrijfen!
Heb ik gedaan, maar ik heb via hier ook al een paar interessante prive berichten gekregen.
classic-edition
19-03-2009, 19:16
Hey Erik,
Welke veranderingen wil je nog doorvoeren of laat je hem zoals ie nu is en enkel spuiten ?
Spuiten is duur ( i know).
Ik ben voor mijn cabby voor alle losse delen al bijna €900 kwijt :screwy:
Is Emiel van mivw niks ?
Groet,
Marco
servowire
19-03-2009, 21:29
Even een auto spuiten zit er vaak niet in, over roestschade heenblazen is niet slim en zonde van je geld. Er zit altijd wel ergens een plekje die je moet lassen.
Dan strakmaken, hangt van de uto af hoeveel werk het is. Als je ooit geen vers gespoten auto hebt gezien die NIET strak was, staan je tranen in de ogen zo sneu ziet dat er uit,
strakmaken is moeilijk, maar kun je leren. Probleem is dat je het niet kan zien maar moet voelen, en dat is moeilijk.
Tel de uren op, hulpmiddelen, huur spuitcabine, schuurpapier (geen troep maar 3M), stofkapjes, silliconenverwijderaar, thinner, kleefdoekjes, primer, lak, harder, verdunner, blanke lak, afplakpapier + tape,
Dan is 900 euro niet duur! :)
classic-edition
19-03-2009, 21:47
Lezen is ook een kunst. ;)
Ik betaal enkel voor wat losse delen al 900 niet voor de hele auto.
En zoveel roest zal er aan die van erik niet zitten
goedendag,
ik ben al een tijdje aan het rond kijken wat het ongeveer zou gaan kosten om mijn polo g40 over te laten spuiten. helaas word de lak wat minder en heb ik een paar kleine roest plekjes. Dit zou ik eventueel zelf strak kunnen maken.
kan iemand mij helpen of weet iemand een adres waar ik terecht kan?
ik hoor het graag,
Groet Rick
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/6/7/4/IMG_0352.jpg
Probeer de gekgewordenkever is.
arno Derby
11-04-2011, 18:34
Ik kan wel auto`s strak maken, lassen, schuren enzzzzz en spuiten.
Kosten kan ik zo niet schatten via deze foto. Dan moet ik de auto eigenlijk zelf zien of meer uitleg met foto`s. Maar eigenlijk is alles mogelijk zo gek je wil. Tijd is alleen wel eens het probleem. Omdat ik maar plek heb voor 1 auto kan het ook niet te lang blijven staan.
Gr Arno
Als je wilt weten wat het kost dan loop je toch even een schade herstel bedrijf binnen en laat je hun een prijs opgave doen... Of zie ik dit nou zo verkeerd?
Of bedoel je misschien waar kan ik mijn auto voor het minste geld laten spuiten?
Dan zou ik even op MP kijken , daar word vaak voor " weinig " , "goed" en " mooi " een auto spuitbeurt aangeboden .
;)
knedel16vweber
11-04-2011, 21:06
Als je wilt weten wat het kost dan loop je toch even een schade herstel bedrijf binnen en laat je hun een prijs opgave doen... Of zie ik dit nou zo verkeerd?
Of bedoel je misschien waar kan ik mijn auto voor het minste geld laten spuiten?
Dan zou ik even op MP kijken , daar word vaak voor " weinig " , "goed" en " mooi " een auto spuitbeurt aangeboden .
;)
je kunt denk ik beter de haakjes weg laten; weinig goed, weinig mooi :D
arno levert daarin tegen mooi werk af! :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.