View Full Version : MK1 1.1 loopt slecht
Ik heb nu al een tijdje dat mijn golfje niet goed rijd. Heb van het weekend de bougies, verdelerkap, vacuumslangetjes, benzinefilter vervangen en heb de carburateur eraf gehad en schoongemaakt van binnen.
Toen liep de auto weer 1 hele dag goed, maar nu is het weer drama.. Met meer gas gaat alles prima, maar als ik een constante snelheid wil aanhouden, zoals 60 in zijn 4, dan voel ik de auto schokken. Rustig wegrijden is dus ook lastig, want dan slaat die af. Je hoort de motor ook pruttelen als ik maar heel weinig gas geef.
Wat kan dit zijn en wat kan/moet ik nalopen/vervangen?
Het zou goed kunnen zijn dat jij je tank vuil heb.
vooral om dat je alles gereingd heb en dan even goed reed en nu weer slecht
is je vul hals niet verrot dat die roest deeltjes in detank veroorzaakt ??
ga is rijden met eem nood tankje die je op je benzine pomp aansluit doe dit wel met verstand (veilig) uiterraad na dat je de boel weer schoon heb gemaakt
als de auto dan goed loopt dan weet je haast zeker dat het in de tank zit
hier ergens op het forum staat een topic van stijn volgens mij over hoe je een 1.1 carburateur af moet stellen. Misschien kun je dat eens proberen.
Bedankt voor jullie reacties. Vuil in de tank zou kunnen, maar waarom rijd die dan wel prima als ik meer gas geef?
@ Mice, die handleiding ken ik, maar krijg het daarmee niet afgesteld.
In die handleiding staat dat je de mengselschroef helemaal moet indraaien en dan weer 2 volle slagen uitdraaien om vervolgens het hoogste toerental te vinden. Weet iemand hoeveel slagen de stelschroef ongeveer is uitgedraaid bij jullie auto?
En zijn er nog meer dingen die ik na zou kunnen gaan?
ik heb geen id, ik heb met de mijne gewoon lopen pielen tot hij mooi liep en goed reageerde op het gas. Misschien niet de beste afstelling, maar de mijne loopt mooi vind ik.
ik heb geen id, ik heb met de mijne gewoon lopen pielen tot hij mooi liep en goed reageerde op het gas. Misschien niet de beste afstelling, maar de mijne loopt mooi vind ik.
Ja, inderdaad, ik heb ook al genoeg lopen pielen. Hij liep eerst ook goed, maar plotseling weer klote..
Kijk eens naar de voetpakking van de carburateur, b.v. door met remmenreiniger te controleren of er geen valse lucht wordt aangezogen.
Ja, zat daar ook aan te denken om dat vanavond even te proberen. De voetpakking zag er niet helemaal goed meer uit, dus heb de carb er weer op gezet met wat vloeibare pakking erbij, maar is natuurlijk niet echt de bedoeling. Probleem is dat er binnenkort een nieuw blok in komt en wil dus niet te veel kosten aan dit blok hebben.
Nog verdere suggesties als contactpuntjes, kleppen in de carb die open dicht moeten gaan, aardepunten, enz? Ik roep ook maar iets.
De contactpuntjes kun je altijd checken (die moeten geloof ik officiƫel elke 15.000km vervangen worden), maar dat af willen slaan bij wegrijden doet mij denken aan valse lucht.
Aha oke, dus ook al heb je last van valse lucht, dan rijd de auto wel "goed" als je meer gas geeft?
Het mengsel wordt wat armer, maar dat hoef je als je eenmaal rijd niet altijd even duidelijk te merken. Of je moet echt ergens een gapend gat hebben na de gasklep :)
Auto reageert niet op remreiniger
Er zit wat speling op het asje waar de rotor op komt, is dit normaal? En hoe stel ik dan goed de puntjes af?
Als je geen testapparatuur hebt om de contacthoek af te stellen kun je het handmatig met een voelermaatje op 0.4mm zetten. Het beste werkt dat bij nieuwe puntjes. Als je de oude puntjes houd: controleren of er geen ingebrande plekken zitten op de contactjes.
staande golf
13-04-2011, 19:28
hoe zijn je bougie kabels?
zoals al eerder word aangegeven kijk is goed na je voetpakking van de carb want als die ook ma iets lucht weg kan halen loopt die al beroerd meestal als je de carb vast pakt en heen en weer beweegt moet die beter gaan lopen of direct uitvallen en als er droogte scheuren inzitten kun je het beter direct gaan veranderen. zoon voetpakking heb ik uit duitsland laten komen ebay.de kost zoon (flansch duitse naam voor zoon ding) voor 30euro ofzo!
bijv. deze http://cgi.ebay.de/Flansch-Vergaser-VW-GOLF-I-/160557298645?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2561f5f3d5
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Gisteren de contactpuntjes er even uit gehaald en deze waren helemaal ingebrand. Dus even opgeschuurd en weer terug geplaatst en afgesteld op 0.4. Contactpuntjes had ik gister al besteld, dus komt van het weekend een nieuw setje in.
Daarna ook de benzineleidingen doorgeblazen. Vervolgens deed de auto nog steeds vaag, maar dan op een andere manier. Dus de carb even afgesteld (Staat nu ongeveer 4 slagen uitgedraaid, ipv ~7..) en rijd weer helemaal perfect :thumbup:
Hoop dat het nu zo blijft, want vorige keer reed die ook 1 dag goed :wow:
mooi man, hopen dat het zo blijft ;)
De Limburger
14-04-2011, 10:31
Ik had het zelfde. En ik had de voetpakking ook gescheurd was echt niet meer mee te rijden werd er erg gek van.
Hoop voor je dat het nu is opgelost.
Gr Ronnie
Mooi dat ie weer fatsoenlijk rijdt!
Contactpuntjes had ik gister al besteld, dus komt van het weekend een nieuw setje in.
Vergeet niet om een schuurpapiertje over de nieuwe contactjes te halen. Hier zit een beschermlaagje op. (Dit wist ik eerst ook niet, maar heb het toen meegemaakt dat na 2 weken de nieuwe puntjes ingebrand waren)
Ik heb vandaag nog niet gereden, ga vanavond wel weg. Even kijken hoe het gaat. Valt me wel op dat die veel beter start, lees: minder choke nodig.
Nog bedankt voor de tip Bas, als je dat niet had gezegd had ik dat dus niet gedaan :thumbup:
staande golf
14-04-2011, 18:43
kijk ook even of de nieuwe (imitatie?) punten recht op mekaar staan, zoniet VOORZICHTIG iets bijbuigen ;)
kijk ook even of de nieuwe (imitatie?) punten recht op mekaar staan, zoniet VOORZICHTIG iets bijbuigen ;)
Zal ik even op letten!
Toch nog iets te vroeg gejuicht jongens :angry: Gister reed ik naar mijn vriendin (+/- 10KM) en ongeveer op de helft begon die weer hevig te bokken bij weinig gas geven. Viel ook bij elk stoplicht uit, startte daarna wel direct, maar goed erg vervelend. Wat ik wel merkte was als ik gas los liet, dat bij het zakken in toeren plofjes uit de uitlaat te horen was..
Daarna in de avond weer naar huis gereden en was gewoon niets aan de hand!! :confused: :confused: Nu vanochtend de condensator, rotor en kabel van de verdelerkap naar de bobine vervangen, maar helaas.. nog steeds bokken. Nu wel minder, maar het is nog steeds aanwezig.
Vanavond na werk de contactpuntjes vervangen, maar heb een flauw vermoeden dat het probleem daarmee niet word opgelost.
Iemand anders nog een idee?
blijf er bij benzine probleem
filter al vervangen ?
wij hadden dat ook met mk1 1.1 tank vuil enz... zoals ik al aan gaf
Benzine filter is al vervangen. Wat kan ik dan nog meer doen om eventueel de tank schoon te krijgen? En waarom kan ik dan wel goed volgas geven?
soms zijn dingen moeilijk te verklaren.
je tank schoon te krijgen is het te demonteren en dan vol water te laten lopen tot die over stroomt (wel eerst benzine aftappen)
dan goed uit blazen met lucht.....
maar voor je dit alles doet kan je het testen door wat ik al eerder melde door een nood tankje te plaatsen en die aan te sluiten op je benzine pomp voor op het blok
ps wat ook heel goed zou kunnen is dat je mechanise benzine pomp Versleten is
en dat die als je vol gas geeft wel genoeg benzine opvoert.....
deze zit voor op het blok gemonteerd met 2 boutjes
suc6
Bedankt voor de tips Gizmo! Helaas loopt die nog steeds slecht. Even voor de duidelijkheid dit is al vervangen:
- Bougies
- Contactpuntset
- Condensator
- Rotor
- Verdelerkap
- Kabel van verdeler naar bobine
- Benzinefilter
- Vacuum slangetjes
- Carburateur reageert niet op remreiniger
Wil morgen dus mn tank gaan schoonmaken. Ik ga niet met een los tankje onder de motorkap kloten, vind ik te gevaarlijk.. Hoe kan ik het beste te werk gaan?
Hier nog even een filmpje. Je hoort dat de motor niet stabiel stationair loopt en dat het blok stil valt zodra ik een klein beetje gas geef.
http://youtu.be/qmTLJ2hEyL0?hd=1
even searche daar staat wel hoe je het beste de tank kan los maken
volgens mijn moet je de achterbrug iets laten zakken ???
(mijn broertje heb het ook ooit is aan de hand gehad namelijk
staat wel meer over vermeld op het forum....
Vandaag weer even bezig geweest, de leidingen weer doorgespoten, maar dan nu met de compressor. De tank ziet er redelijk schoon uit, heb er wel wat dingen met een magneet uit kunnen vissen.
Toch blijft het probleem. Soms is het even weg en dan is het er weer. Denken jullie toch brandstof probleem of toch iets anders?
Ook zag ik dat op mijn bobine een draad niet zat aangesloten, of hoort dit?
http://i23.photobucket.com/albums/b371/mikydemoes/bobine.jpg
(Let niet op het redbull blikje, heeft vorige eigenaar gedaan :screwy: )
als je er wat met magneet heb kunnen uit vissen dan denk ik datje probleem onder andere in je brandstof toevoer zit..
dat ontbrekende stekkertje hoort zo naar mijn weten ???
Ja, het is een lastig probleem. Toch lijkt het probleem sterk op valse lucht, want als ik de choke een stukje uit trek, rijd die niet meer schokkerig en bokkend.
Onder mijn carburateur zit de standaard rubbere pakking met dus de metalen staven met schroefdraad. Maar op mn inlaatspruitstuk zit ook een papieren pakking van +\- 5mm dik, hoort die daar ook?
Iemand enig idee waar losse pakkingen te koop zijn voor de pierburg? Ik heb de pakking nodig die tussen de 2 delen van de carburateur zit.
Jel Golf 2 GTI
18-04-2011, 11:25
Kijk ff in men topic, ik heb indertijd ook een pierburg gereviseerd.
MK1 project (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76032)
Daar staat ook een link in om onderdelen voor de carb te bestellen.
Hier de uitleg alleen van de revisie: carb revisie (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76052)
hopelijk ben je er iets mee.
Ps ik zou toch ook is ff kijken of je mechanische pomp niet kapot is.
Grtz Jel
Kijk ff in men topic, ik heb indertijd ook een pierburg gereviseerd.
MK1 project (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76032)
Daar staat ook een link in om onderdelen voor de carb te bestellen.
Hier de uitleg alleen van de revisie: carb revisie (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76052)
hopelijk ben je er iets mee.
Ps ik zou toch ook is ff kijken of je mechanische pomp niet kapot is.
Grtz Jel
Dat had ik ook al aangegeven (pomp)
toevalig dat jij er ook mee komt :thumbup:
Dat had ik ook al aangegeven (pomp)
toevalig dat jij er ook mee komt :thumbup:
Hmm, dan ook maar eens de pomp vervangen. Hij leek erg goed te pompen als ik de leiding los koppelde en dan de sleutel omdraaide. Benzine spoot echt uit de leiding.
Trouwens, gister de carburateur weer schoongemaakt en gaan rijden. Ding weer bokken en uitvallen. Toen na een stuk gereden te hebben expres tijdens het rijden de koppeling in om te kijken of die dood viel en ja hoor dat deed die en dat tot 2 keer toe. Maar daarna reed die perfect :screwy:
Heel vreemd allemaal.
-edit- Hoort de benzine filter tijdens het lopen van de motor vol te zitten met benzine?
Ik heb op het moment ongeveer hetzelfde probleem.
Net even wat rondgekeken en ik denk dat het bij mij de afstelling van mn ontsteking is.
Kijk hier even zou ik zeggen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10758&highlight=1.1+afstellen
hij zit niet bomvol benzine
het filter
dat rare redbull blikje om de bobine heen kan die geen storing veroorzaken bij warm worden :screwy: :D ??
controleer even je voetpakking van je carb! daar hem los en controleer als er haar of uitdrogen verschijnsels zijn zoja vervangen!
Ik heb op het moment ongeveer hetzelfde probleem.
Net even wat rondgekeken en ik denk dat het bij mij de afstelling van mn ontsteking is.
Kijk hier even zou ik zeggen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10758&highlight=1.1+afstellen
Ja, maar ik heb al zo wat alles van de ontsteking vervangen en afgesteld, maar het probleem blijft.
hij zit niet bomvol benzine
het filter
dat rare redbull blikje om de bobine heen kan die geen storing veroorzaken bij warm worden :screwy: :D ??
Oke, gewoon even voor de zekerheid.
Tja, wie weet.. :D Maarja, dan heeft die wel erg lang goed gereden.
controleer even je voetpakking van je carb! daar hem los en controleer als er haar of uitdrogen verschijnsels zijn zoja vervangen!
Ja, de voetpakking ziet er nog wel redelijk uit. Carburateur reageert ook niet als ik remreiniger spuit op de voetpakking.
Gisteren het noodlot toegeslagen.. Trok redelijk op bij het stoplicht en na zon 300 meter, geen power!! Helemaal niets.. Dus gestopt bij het benzine station en lekker aan het benzine filter gezogen tot die vol zat :redface: En daarna startte de auto weer, maar vraag me niet hoe. Heel de tijd heel hard schokken en totaal geen kracht. Alleen met volgas kon ik een beetje vooruit komen.
Misschien dan toch de benzinepomp?? Pff ik word er een beetje gek van.
denk toch dat brandstof probleem is (pomp) of toch (vuil)....
als ik jou ervaring van gisteren lees :confused:
Aan de pomp zit een nokje dat in de motor mee loopt en die slijten bij ouderdom er is ergens hier een topic over :screwy:
Ja, daar ging mijn gedachte ook naar uit. Even kijken of ik ergens een benzinepomp kan vinden in de buurt van Rotterdam om te testen vanavond.
Gooi er eens 98 in
Ook al gedaan :(
leek mij ook al stug
in onze mk1 1.1 gaat ook gewoon 95 in en af toe kliekje loodvervanger van de autoshop.....
ps. ik ben niet zo in adrijks kunde maar ligt heerhugowaard in in de buurt daar zit beko die heb veel onderdelen van mk1 2 3
http://start.mijngrossier.nl/ tikt hier je kenteke in en dan brandstof systeem aan kliken
misschien is er een automatriaalenzaak die hier mee samen werkt bij jou dan wel in de buurt
ps. ik ben niet zo in adrijks kunde maar ligt heerhugowaard in in de buurt daar zit beko die heb veel onderdelen van mk1 2 3
http://start.mijngrossier.nl/ tikt hier je kenteke in en dan brandstof systeem aan kliken
misschien is er een automatriaalenzaak die hier mee samen werkt bij jou dan wel in de buurt
Nee, dat is anderhalf uur rijden :D
Als ik jou link aan klik, moet ik inloggen met een username en password..?
vreemd als ik hem aan klikt doet die het gewoon.. ben ook daar niet ingelogd het werk normaal..........
http://www.aparts.nl/
Aparts Automaterialen
Vlaardingweg 54 C
3044 CK Rotterdam
heeft ook zo`n auto onderdelen zoek systeem
slandenaar
19-04-2011, 11:00
hee vervelend probleempje. ik had ong. hetzelfde met mijn 1.1
na veel zoeken was het bij mij ook de brandstofpomp. als de motor warm was dan gingen de klepjes in de pomp vastzitten waardoor niet meer/genoeg brandstof leverde. misschien toch poging waard. succes :thumbup:
Bedankt voor de tips! Heb zojuist bougiekabels, voetpakking en benzinepomp besteld, dus fingers crossed!!
@ slandenaar, ja ik hoop dat daar ergens ook het probleem zit. We gaan het zien binnenkort :thumbup:
Even tussendoor, waar kan je originele onderdelen bestellen zoals pakkingen en slangen ed?
Even tussendoor, waar kan je originele onderdelen bestellen zoals pakkingen en slangen ed?
Ik heb nu besteld bij boelm. Je kan ook eens kijken bij golf1onderdelen of bolku. Iemand anders nog goede webshops?
slandenaar
19-04-2011, 15:12
volkswarenhaus.de heeft ook veel onderdelen. :confused: weet niet of t allemaal origineel is.
volkswarenhaus.de heeft ook veel onderdelen. :confused: weet niet of t allemaal origineel is.
Klopt. Iemand ervaringen hiermee wat betreft verzendkosten en leveringstijd?
P.s. bij Boelm besteld om 13:12 en verzonden om 15:25, niceee! :thumbup:
slandenaar
19-04-2011, 22:00
levertijd verschilt nog wel eens. een vriend van me had eens iets besteld en was dezelfde week binnen. ik moest echter 2 weken wachten op spullen. maar had er geen haast mee. neem aan dat je z.s.m weer de weg op wil!
en de onderdelen al binnen ?
Jep zijn binnen, maar per ongeluk de verkeerde benzinepomp besteld :( Kijken of ik er vanavond tijd voor heb om het 1 en ander er aan te doen, want moet met mijn vriendin naar het ziekenhuis..
Oke nou we horen het wel
beterschap met je Vriendin
Hoi.
ben je er inmiddels al uit wat probleem was..(is)
ben benieuwd en denk dat het er wel meer zijn
Nee, nog steeds geen updates (helaas!). Ga er van de week mee verder met waarschijnlijk hulp van iemand anders. Mocht ik meer weten laat ik het jullie sowieso weten :thumbup:
Gister is RoelG van het Polo86C Register langsgekomen om even een blik te werpen op de auto. We hebben de ontsteking even goed afgesteld en nu loopt het blokje weer.
Probleem is nog steeds dat die erg onregelmatig stationair loopt en dus ook uitvalt als ik de koppeling in trap. Het kan gewoon zijn dat nu even het stationair toerental even wat hoger gezet moet worden.
Wat kan de reden zijn van een onregelmatig lopende motor (Stationair)?
klik je stationair sproeier wel als die op contact staat en je het draadje er af haalt
??
klik je stationair sproeier wel als die op contact staat en je het draadje er af haalt
??
De sigaar? Die is gewoon goed, heb ik getest.
De auto draaid nu wel stationair, niet helemaal goed, maar blijft lopen. Alleen als die koud is moet ik nog wel eens het gas er een beetje op houden..
Maargoed ik vind em goed genoeg rijden tot het andere blok er in komt.
Oke gelukkig dan maar en voor zo ver veel veilige Km`s
Even om het topic helemaal af te sluiten, de auto rijd weer perfect! Heb de carburateur nog eens goed afgesteld, nu start en rijd de auto weer goed :thumbup:
Het was dus de afstelling? Geen valse lucht oid?
Het was dus de afstelling? Geen valse lucht oid?
Heb wel een nieuwe voetpakking geplaatst voor de zekerheid, maar er was daarna geen verandering in het probleem.
Was waarschijnlijk een combinatie van de juiste afstelling van de ontsteking\carburateur en misschien toch een vuiltje in de carb.
Okee.. Nou mooi dat hij weer goed loopt :) Kga morgen naar mijn carb kijken, heb nog steeds hetzelfde probleem.
Mijn auto rijdt weer prima. Bij mij was het valse lucht bij de voetpakking.
Dat is mooi! Is inderdaad een veel voorkomend probleem.
Weer hetzelfde probleem :( Motor valt dood bij weinig gas geven.. Heb even een bougie eruit gedraaid en deze is nogal wit van kleur, maar hoe hoog ik ook mij CO zet, geen verandering.
http://i23.photobucket.com/albums/b371/mikydemoes/bougie-2.jpg
Zou het dan toch iets met valse lucht te maken kunnen hebben? Toch reageert de motor niet op remreiniger.
Misschien een verstopte sproeier? En is het zo dat met weinig gas geven de benzine via een andere sproeier gaat dan met meer gas?
krijgt veel te weinig benzine.of valse lucht of de carburateur even uit elkaar halen en alles spoelen.
Audi1981
19-06-2011, 17:27
Ik had dit ook met m'n 1.3 GF, door een doorgeroeste tankvulhals zat er zand in de tank en dit kwam langzaam het systeem in, brandstofpomp, filters, carburateur....alles heb ik toen vervangen! Maar het kwam allemaal terug omdat ik de tank niet schoongemaakt had, dus als jij straks een andere motor plaatst mag je die tank wel spoelen. Daarna alle filters vervangen en je carburateur schoonmaken, vergeet de acceleratiepomp niet want dat zijn kleine boringkjes die je snel over het hoofd ziet en die pomp zorgt wel voor extra brandstof bij optrekken.
@audi1981.
Heb ik ook al gezegd... eerdre in deze topic
Ps des al niet te min hoop dat het X gevonden word (heb je al wel nieuwe benzine pomp er op gezet ??)
Audi1981
19-06-2011, 18:00
@audi1981.
Heb ik ook al gezegd... eerder in deze topic
Klopt maar het probleem is er nog...en daarbij klinkt het verdraaid bekend in mijn oren :thumbup: Maar dank je dat je dat even aanstipt.
Maartenmk1
19-06-2011, 19:03
Wij hadden ook een soort gelijk probleem, zijn van ongelood 95 naar super plus van de tango gegaan, en dat loste het uitvallen en het niet stationair draaien+het stotteren op....
Auto start nu helemaal niet meer :(
Ten eerste spuit er gewoon benzine mijn luchtfilterhuis in en als ik na een poging van starten vanaf bovenaf in de carburateur kijk, zie ik gewoon de carb vollopen met benzine, omdat er constant uit het buisje (NR33, zie foto) en niet het buisje van de acceleratiepomp, benzine blijft komen. Dit hoopt zich op in de carburateur en zodra je dan een klein beete gas geeft, waardoor de klep in de carb dus open gaat, loopt alle opgehoopte benzine direct het spruitstuk in.
Als ik nu mijn bougies eruit draait en dan de sleutel omdraai, spuit er gewoon benzine uit de bougiegaten.
Heb ik iets lek geprikt met schoonmaken? Vlotter gaat goet naar boven en naar beneden, maar lijkt wel alsof er veel te veel benzine in de carb zit, waardoor die niet meer normaal functioneert.
http://i23.photobucket.com/albums/b371/mikydemoes/OnderzijdeSolex31pict6.png
guusvandevenne
23-06-2011, 20:54
ik heb een keer iets soort gelijks gehad met me keverbus, ook schoon gemaakt met revisie setje etc. bleef t ook maar doorlopen, bij de bus carburateur bleek het toch de vlotter te zien welke de toevoer niet afdichtte. Ook constant verzuipen dus. Wij hebben uiteindelijk andere vlotter of andere pakkingen er tussen gedaan en toen werkte het weer.
Misschien de moeite waard om nog even naar te kijken.
Ze rijd weer! 34-pict-6 gekocht van Gertjan hier op het forum. Is een iets grotere carburateur, maar werkt prima. Pakt heel goed op, rijd heerlijk.
Zit nu nog met 1 dingetje, wat ik overigens ook had met die andere carburateur, ik kan mijn stationair toerental niet verder omlaag schroeven, omdat de stel schroef al helemaal ingedraaid is. Opzich loop die goed stationair, maar een tikkie lager zou mooi zijn.
Iemand enig idee?
Ps, bedankt voor het meedenken allemaal! :thumbup:
Jel Golf 2 GTI
25-06-2011, 23:16
Leuk om te horen dat ie weer rijd.
Kijk eens of je choke kabel niet te strak staat of de veer in je carbu om je choke op spanning te houden.
Als deze te strak staat gaat hij altijd met de choke openrijden waardoor je meer verbuik krijgt en steeds te hoog in toeren gaat rijden.
Ik had met de revisie van mijn carbu ook eerst de choke veer te hard opgedraaid.
Hier een paar pics
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/4/0/1/P1020639.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/4/0/1/P1020640.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/4/0/1/P1020645.jpg
Bij mij is het ondertussen in orde maar ik heb nu carbs van een R6 gekocht om eens een ombouw te doen.
Ben er ook erg blij mee :)
Maar omdat het handchoke is, kan de choke toch niet tijdens het rijden open gaan? Als die stationair loopt nu, staat de choke klep gewoon volledig open en die nippel die zorgt voor extra gas als je choke aanzet, raakt dan de choke hendel niet, dus dat kan het ook niet zijn (Als jullie snappen wat ik bedoel).
Laat maar, trekt valse lucht bij voetpakking :( Pakking was nieuw, maar door al het op en af halen, krom getrokken. Ga zo weer een nieuwe bestellen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.