Log in

View Full Version : Het Volksforum begint een soort MP te worden

matthew7
14-04-2011, 20:12
All,

Ik heb steeds meer het gevoel dat dit Forum op Marktplaats begint te lijken.
Een paar voorbeelden:
-Slechte advertenties zonder Woonplaats of foto's.
-Bieden, terwijl je moet PM-en
-Handelaren die rommel aanbieden
-En de lijst kan ik nog veeeeeeeel langer maken

Kunnen er niet (voordat je je op dit Forum aanmeld) regels of verplichte velden gemaakt worden, waaronder: naam, woonplaats, email adres check
En dat als je 3x de regels overtreed dat dan je geblokt wordt, dan houden we de liefhebbers hier en de rest buiten de deur.

Alvast bedankt en ben benieuwd naar reacties.

Gr.
Matthijs

HannoverEdition
14-04-2011, 20:16
Mee eens! :thumbup:
de laatste tijd erg veel ''forum newbee's'' die enkel en alleen advertentie's hier plaatsen.....en verder niks :mad:

Volksforum moet hetzelfde doen als bijv Cleaned.be. daar zou ik ook eens een adv plaatsen,maar helaas na 1 dag al verwijderd omdat ik geen ''actief forummer'' was.... :rolleyes: :confused:

matthew7
14-04-2011, 20:25
Ben blij dat je er ook zo over denkt!!!

Cleaned.be is heeel streng, maar op zich logisch, het Volksforum moet m.i. gewoon schoon, maar vooral ECHT blijven.

jetta mk1 '82
14-04-2011, 20:27
@ matthew7: AMEN!!

Ben het helemaal met je eens!

matthew7
14-04-2011, 20:32
:thumbup: :) :thanks:

Marcski
14-04-2011, 21:03
ik vind het persoonlijk wel meevallen en wil niet alleen maar advertenties van liefhebbers, die weten over het algemeen te goed wat alles waard is en gunnen elkaar niets ;)

breadfan83
14-04-2011, 21:25
ik vind het persoonlijk wel meevallen en wil niet alleen maar advertenties van liefhebbers, die weten over het algemeen te goed wat alles waard is en gunnen elkaar niets ;)

Dat zijn liefhebbers van geld, ook wel handelaren genoemd (begint hij weer te zeiken :D ).

Ebut
14-04-2011, 21:38
Aan de ene kant misschien irritant... maar aan de andere kant kan je misschien leuke dingen vinden en leuke handeltjes scoren.

Ralph
15-04-2011, 06:27

Maarja, dat kun jij wel vinden... De achterban denkt er volgens mij anders over.
Ik zeg, start een poll. :thumbup:

Area51
15-04-2011, 07:09
Op steeds meer sites is het gebruikelijk aan het worden dat je pas een advertentie kan plaatsen als je meer dan 50 posts hebt.

Dat zou wellicht ook iets voor hier zijn ...

Jacksters
15-04-2011, 08:29
Dat is inderdaad zo..
Je ziet te vaak dat mensen 1 post hebben en dan al wat aanbieden (al heb ik zelf ook niet veel Posts gedaan)
Maar dan bieden ze het ook nog voor een overdreven gekke prijs aan.
Dat noem ik nou niet echt met zijn allen dezelfde hobby delen !!

Dus opzich is het wel goed dat hier af en toe ook niet liefhebbers wat aanbieden.
Maar dan moeten ze wel een bepaald aantal hebben gepost voor dat ze wat kunnen aanbieden zoals bijv Cleaned !

Marcski
15-04-2011, 08:57
Maarja, dat kun jij wel vinden... De achterban denkt er volgens mij anders over.
Ik zeg, start een poll. :thumbup:

Dit topic zal representatief genoeg zijn.

Ik gebruik niet voor niets het woordje persoonlijk, naast inzet in het VF team ben ik ook een gebruiker :D Ik zie genoeg advertenties van mensen die stoppen met de hobby of willen opruimen. Dat soort koopjes ga je dan ook missen.
Nederland irriteert zich tegenwoordig nogal snel, terwijl ze er in principe niets mee van doen hebben. En als je zo graag meer informatie wilt hebben, kan je er toch ook netjes om vragen?

Daarnaast hebben we niet voor niets mods. Irriteer je je aan een advertentie, schroom dan niet om op het http://www.volksforum.com/forum/images/buttons/report.gif te klikken

maniacmark
15-04-2011, 10:08
I agree met Marcski
Misschien zou een optie kunnen zijn om een apart topic te openen waar alle newbee's hun ad in kunnen zetten (verzamelbak) en zo alle losse tpoics van newbee's te voorkomen...

Area51
15-04-2011, 10:17
Marc, ik zie het op het spijlbusforum ook gebeuren .. mensen die zich aanmelden, een advertentie plaatsen en vervolgens nooit meer on line komen.
Nu hebben wij het beleid dat een advertentie maar 6 maanden blijft staan (de startpost is uitgangspunt voor de 6 maanden) en dat als je minder dan 15 posts hebt en meer dan 150 dagen niet on line bent geweest je account verwijderd wordt ...

Dat zou hier ook een goeie zijn ;)

Matheo
15-04-2011, 10:26
Ik sluit me ook aan bij Marcski, ik heb er geen last van. Af en toe komen er toch nog wel eens interresante dingen voorbij. Waar ik me persoonlijk meer aan irriteer zijn de mensen die voor elk schroefje en moertje van een MK2 die ze te koop hebben een appart verkooptopic openen.

hajee
15-04-2011, 10:46
tja, er zijn toch ook genoeg "niet-verkoop" topics die je overslaat omdat het onderwerp niet boeit?
en waar nodig gummer we wel, maar soms moet je ook niet altijd alles maar geregeld willen hebben.. :)

Marcski
15-04-2011, 10:48
Marc, ik zie het op het spijlbusforum ook gebeuren .. mensen die zich aanmelden, een advertentie plaatsen en vervolgens nooit meer on line komen.
Nu hebben wij het beleid dat een advertentie maar 6 maanden blijft staan (de startpost is uitgangspunt voor de 6 maanden) en dat als je minder dan 15 posts hebt en meer dan 150 dagen niet on line bent geweest je account verwijderd wordt ...

Dat zou hier ook een goeie zijn ;)

Waarom? Ik zie hier geen bezwaar in..

matthew7
15-04-2011, 11:27
Allen,

Bedankt voor alle reacties.
Uiteraard kunnen we hier nog uren, dagen, weken over doorpraten.
Kunnen we na deze reacties 1 of meerdere standpunt(en) maken?
-Pol maken
-Aanscherpen regels
-Forum Newbee in een aparte bak enz

Gr.
Matthijs

Ebut
15-04-2011, 11:37
Allen,

Bedankt voor alle reacties.
Uiteraard kunnen we hier nog uren, dagen, weken over doorpraten.
Kunnen we na deze reacties 1 of meerdere standpunt(en) maken?
-Pol maken
-Aanscherpen regels

Gr.
Matthijs
Alle drie niet, vind ik.

Net wat Mark zegt, topics die je niet boeit lees je niet. Je kan verkooptopics net zo makkelijk overslaan als andere topics. En als je wel wat ziet wat je wil hebben, wat boeit het dan als ze 5 of 5000 posts hebben?

Marcski
15-04-2011, 11:52

Misschien moeten we mensen met minder dan 100 posts gewoon geen suggesties meer laten doen? :D

Ralph
15-04-2011, 12:07
Sluit maar, net zoals altijd zijn de mods niet voor rede vatbaar, wat overigens echt jammer is.
Wel zijn ze goed in reactie's die zogenaamd off topic zijn te verwijderen. Om hier dan een serieus naar te kijken is dus teveel gevraagd.

Alleen kijken naar interresante topics gaat toch niet. Als ik een leuke auto te koop zie staan en vervolgens een bagger advertentie open heb je dus hetzelfde probleem..

Maarja, the mods are in charge !!

joostvw
15-04-2011, 12:12
:goodpost: (Oops, te laat. Bedoelde natuurlijk Marc's post)

Maar ik ben het ook met Marc eens.
Doordat er meer aanbod is, blijven de prijzen wat lager.
Zo blijft voor iedereen de hobby nog een beetje betaalbaar.
En wat al was gezegd: Newby's weten de waarde vaak niet ;).

En wat betreft het aanscherpen van de regels:
Ik wil juist een compliment geven aan de mod's omdat er zo vaak door hun nog steeds gepost word op advertenties dat ze er a.u.b. een prijs bij willen zetten.

Ik begrijp trouwens best dat sommige mensen hun plaats niet willen invullen in hun profiel. maar zodra je een advertentie plaatst is het wel fijn als die mensen er dan een regio bij zetten (in de advertentie, niet in het profiel).

En foto's zijn een leuke extra, maar niet verplicht. De adverteerder zal alleen zelf makkelijker verkopen door er een foto bij te zetten.

Just my 2 cents ;)

knedel16vweber
15-04-2011, 12:22
ik vind dat je voor je een adv. wil gaan plaatsen, je automatisch naar de verkoopregels gelinkt word, een vinkje moet aanklikken als "gelezen" en dan pas de adv. kan plaatsen.
doen ze het dan nog niet volgends de regels, zonder pardon, verwijderen.
andere die de regels kennen, ook maar even op het vinkje klikken.

velen newbee's die lezen vaak over het stukje text heen wat boven aan de lijsts staat of zijn te lui om op de link te klikken en zeggen: ''het zal wel''.

automatische link naar de regels voor het plaatsen van een adv.!

groet frank

Zeend
15-04-2011, 12:25
Ik kijk altijd bij 'new posts', en dan is een groot aandeel posts een advertentie. Ik negeer ze, maar het aantal pagina's aan nieuwe posts neemt hard toe door het grote aantal advertenties.

Ik zou het wel wat vinden als de advertenties niet bij de 'new posts' zouden komen; zodoende kun je struinen tussen de advertenties als je daar specifiek wat zoekt of kwijt wilt.

Jens

4rings
15-04-2011, 13:00
ik ben hier een newbee, en post niet vaak (wel heel veel forum ervaring).
maar lees wel zo`n beetje alles wat er aan leesvoer voorbij komt.
ook de advertentie`s lees ik graag.
zo heb ik als startende VW Polo classic rijder al flink wat onderdelen goedkoop kunnen scoren.
b.v.b. een kompleet interieur, en een kompleet motorblokje voor reserve onderdelen of revisie.
mensen die het te koop hadden waren min of meer blij dat ze er af waren (al dan wel of niet aan liefhebber), en ik was blij dat ik er voor een leuke prijs aan kon komen.

ook ik heb een advertentie hier staan, waarschijnlijk 1 van mijn eerste postings hier.
het betreft 2 audi`s welke te koop staan.

ik vind de vrijheid welke hier heerst qua adverteren juist erg fijn.
stukken beter dan op andere fora waar je voor advertenties moet betalen.
dan kun je je spullen beter op marktplaats dumpen, bereik je een groter publiek mee.
en of gooit het bij de schroot, kost het je ook geen geld.

matthew7
15-04-2011, 13:47
ik vind dat je voor je een adv. wil gaan plaatsen, je automatisch naar de verkoopregels gelinkt word, een vinkje moet aanklikken als "gelezen" en dan pas de adv. kan plaatsen.
doen ze het dan nog niet volgends de regels, zonder pardon, verwijderen.
andere die de regels kennen, ook maar even op het vinkje klikken.

velen newbee's die lezen vaak over het stukje text heen wat boven aan de lijsts staat of zijn te lui om op de link te klikken en zeggen: ''het zal wel''.

automatische link naar de regels voor het plaatsen van een adv.!

groet frank

HELEMAAL MEE EENS!!!

GerardMkIIVR6
15-04-2011, 13:50
Dit topic zal representatief genoeg zijn.

Ik gebruik niet voor niets het woordje persoonlijk, naast inzet in het VF team ben ik ook een gebruiker :D Ik zie genoeg advertenties van mensen die stoppen met de hobby of willen opruimen. Dat soort koopjes ga je dan ook missen.
Nederland irriteert zich tegenwoordig nogal snel, terwijl ze er in principe niets mee van doen hebben. En als je zo graag meer informatie wilt hebben, kan je er toch ook netjes om vragen?

Daarnaast hebben we niet voor niets mods. Irriteer je je aan een advertentie, schroom dan niet om op het http://www.volksforum.com/forum/images/buttons/report.gif te klikken

:thumbup:

matthew7
15-04-2011, 13:52
Misschien moeten we mensen met minder dan 100 posts gewoon geen suggesties meer laten doen? :D

Kan een optie zijn, maar zoals je ziet blijkbaar wel waardevol.
Er komt een goede discussie op gang.

matthew7
15-04-2011, 14:06
Nog even over de mensen die op zoek zijn naar koopjes van bv Newbee leden.
Ik snap dat mensen daarvan willen profiteren, maar dat moet dan maar lekker op Marktpaats gedaan/gevonden worden. Dit moet m.i. een Forum zijn voor liefhebbers van de diverse VAG modellen, oud en jong. En geen plek voor handelaren, die willen profiteren van mensen die minder goed naar een prijs kijken.

1982kameiX1
15-04-2011, 14:07
Tja, hier is al veel discussie over gevoerd. ikzelf heb snel genoeg in de gaten of het:

-rotzooi,
-handel,
-een newbee zonder vw interesse,

is. ik denk dat de meeste forummers dat wel hebben. buiten dat, hoeveel last kan je nou werkelijk hebben van iemand die zich registreert, een gaar setje velgen aanbiedt, en vervolgens weer verdwijnt?

er is veel meer leuks te doen op dit forum, toch?

matthew7
15-04-2011, 14:10
Klopt, maar even de zaken aanscherpen kan van tijd tot tijd kan m.i. geen kwaad.

Marcski
15-04-2011, 14:28
Sluit maar, net zoals altijd zijn de mods niet voor rede vatbaar, wat overigens echt jammer is.

Net zoals altijd ben jij niet voor humor vatbaar, wat overigens echt jammer is.
gelukkig weet de rest mijn post wel op waarde te vatten en zich niet beinvloeden door je negatieve gedrag

En wie zegt dat we niet voor rede vatbaar zijn? Dit is een gezonde discussie waar alle voors en tegens normaal besproken worden. Geoordeeld is er al helemaal nog niet!

Matheo
15-04-2011, 14:37
Nog even over de mensen die op zoek zijn naar koopjes van bv Newbee leden.
Ik snap dat mensen daarvan willen profiteren, maar dat moet dan maar lekker op Marktpaats gedaan/gevonden worden. Dit moet m.i. een Forum zijn voor liefhebbers van de diverse VAG modellen, oud en jong. En geen plek voor handelaren, die willen profiteren van mensen die minder goed naar een prijs kijken.
Naja, is iemand die "profiteerd van mensen die minder goed naar de prijs kijken" een handelaar dan? Als ik een leuk setje wielen voorbij zie komen voor weinig omdat de verkoper niet weet wat het waard is ga ik hem echt niet pm-en dat ik ze wel wil hebben, maar dan voor 100 euro extra, want dat zijn ze wel waard. Iedereen is wel in voor een koopje natuurlijk.

1982kameiX1
15-04-2011, 15:40
gelukkig weet de rest mijn post wel op waarde te vatten en zich niet beinvloeden door je negatieve gedrag

En wie zegt dat we niet voor rede vatbaar zijn? Dit is een gezonde discussie waar alle voors en tegens normaal besproken worden. Geoordeeld is er al helemaal nog niet!

en het heeft ook niet zo heel veel met de mods te maken, dacht ik? we zij gewoon meningen aan het uitwisselen en oplossingen aan het zoeken. ik heb niet het idde dat de mods "tegen-werken".(en ja, van mij is ook wel eens een post verwijderd wat ik jammer vond. so be it.)

De Pul
15-04-2011, 17:07
achtergrond van de topicstarter.even lezen,hoop dat m'n punt duidelijk is;)

http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=4576343

om toch on-topic te blijven,idd is het soms vervelend,aan de andere kant staan er soms ook leuke dingen bij voor weinig.en alles wat je niet wil zien hoef je niet te openen,dus wat mij betreft,hou het lekker zo.

fabbi
15-04-2011, 17:21
@ de pul geen werkend linkje hierboven..

De Pul
15-04-2011, 17:24
@ de pul geen werkend linkje hierboven..
bij mij wel :confused: maargoed,find all posts by matthew7 in z'n profiel,dat was de link.

matthew7
15-04-2011, 17:56
achtergrond van de topicstarter.even lezen,hoop dat m'n punt duidelijk is;)

http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=4576343

om toch on-topic te blijven,idd is het soms vervelend,aan de andere kant staan er soms ook leuke dingen bij voor weinig.en alles wat je niet wil zien hoef je niet te openen,dus wat mij betreft,hou het lekker zo.

Wat bedoel je met de eerste zin?

matthew7
15-04-2011, 17:58
Jammer dat een goed bedoelde opmerking van mijn kant, anders lijkt te worden opgevat of begrepen. Ik probeer op een positieve manier mijn steentje bij te dragen.

De Pul
15-04-2011, 18:01
dat 90 procent van jouw posts in het vraag/aanbod gedeelte staan.
[daarvan weer 90 procent is trouwens zo off-topic als de cholera,waar ik me dan persoonlijk weer aan erger]

matthew7
15-04-2011, 18:06
Klopt, ik woon in de Randstad en aangezien iedereen dit Forum kan bekijken en kijkend naar het aantal auto diefstallen, post ik liever niet mijn auto's op het Forum.
Jammer om te horen dat je je daaraan ergert.

De Pul
15-04-2011, 18:09
Klopt, ik woon in de Randstad en aangezien iedereen dit Forum kan bekijken en kijkend naar het aantal auto diefstallen, post ik liever niet mijn auto's op het Forum.
Jammer om te horen dat je je daaraan ergert.
of je je auto[s] post zal me worst zijn,ik heb het over je voor de rest weinig zinvolle posts.als je na 65 van zulke posts serieus genomen wil worden,krijg je mij iig niet mee,that's all.

matthew7
15-04-2011, 18:13
of je je auto[s] post zal me worst zijn,ik heb het over je voor de rest weinig zinvolle posts.als je na 65 van zulke posts serieus genomen wil worden,krijg je mij iig niet mee,that's all.

Luister, het was maar een idee he!
Jou reactie naar mij helpt ook niet echt overigens, iets vriendelijker zo op zich niet gek zijn, toch.

Alberto
15-04-2011, 18:22
Das wel duidelijk met een paar advertenties , als je even in het archief duikt
vind je soms prijs verschillen van meer dan 1000 euro :D

De Pul
15-04-2011, 18:27
Luister, het was maar een idee he!
Jou reactie naar mij helpt ook niet echt overigens, iets vriendelijker zo op zich niet gek zijn, toch.
waar het mij om gaat,je bent net zelf bescheten newbee-af en dan kom je met zo'n idee.[waar ik overigens al niet achtersta maar dat had ik al gezegd]als al je off-topic reacties verwijderd zouden worden hou je zelf zo'n 15 posts over dus ben je weer newbee en mag je zelf ook niks meer te koop aanbieden :rolleyes:
oja,daarbij komt nog,als anderen net zoals jij al weet ik hoelang zijn aangemeld maar ook hun auto's niet posten omdat ze in de randstad wonen mogen die dus ook niks meer te koop aanbieden :confused: beetje wazig allemaal.

en als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.

Jan-Jelle
15-04-2011, 18:42
Ik erger me er totaal niet aan, als ik in een (verkoop) topic zit dat mij niet interesseert dan klik ik linksboven in mijn scherm op dat pijltje naar links en kijk ik verder. Wat is daar nu zo erg aan?

sdi-tje
15-04-2011, 18:58
Das wel duidelijk met een paar advertenties , als je even in het archief duikt
vind je soms prijs verschillen van meer dan 1000 euro :D
en dat is nou net de handel hahaha
zal gauw wat plaatsen voor het straks niet meer kan/mag hahaha

wat een discussie hahaha

Marcski
15-04-2011, 20:19
Heren, kunnen we het nu weer opbouwend en netjes houden?

Alberto
15-04-2011, 20:23
.

en als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden. :D :D

HannoverEdition
15-04-2011, 20:38
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,verdeel die weer in verschillende thread's als onderdelen/banden velgen/auto's etc waar alle ''Newbee's'' hun spullen in te koop kunnen aanbieden.....dan zijn we van het hele gezeur af... :D :thumbup:

Alberto
15-04-2011, 20:41
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,:
http://www.marktplaats.nl/ klaar :lock:

HannoverEdition
15-04-2011, 20:53
ja die hadden/konden we al.....
maar het gaat om wat er op dit forum evt gedaan/veranderd moet/kan worden toch.... :rolleyes:

Ralph
15-04-2011, 21:53

Kun je me ff uitleggen waar je jou eerste zin op bazeerd ? Of ga je me nu weer skippen of blokken ?

Marcski
15-04-2011, 22:10
Op eerdere generaliserende negatieve en sfeerverziekende opmerkingen van jou naar het team toe. Daar hoeven we verder niet op in te gaan want je weet wel wat ik bedoel en daar gaat dit topic niet over.

Marcski
15-04-2011, 22:11
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,verdeel die weer in verschillende thread's als onderdelen/banden velgen/auto's etc waar alle ''Newbee's'' hun spullen in te koop kunnen aanbieden.....dan zijn we van het hele gezeur af... :D :thumbup:

Ik begrijp je niet helemaal Guido, wat bedoel je precies?

stufenheckfahrer
15-04-2011, 22:16
als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.

I've just found myself a new signature!
Dit is m'n levensopvatting, onder woorden gebracht door De Pul :thumbup:

Maarreh, wat is nu eigenlijk het probleem? Dat je topics kunt lezen die je niet wilt lezen?
Als dit "probleem" opgelost is, waaraan gaan we ons dan ergeren?
Het feit dat we hier een overmaat aan Friezen hebben?
Het feit dat veel mensen een Golf 2 hebben?
Dat Breadfan uit Limburg komt?

Gewoon leven en laten leven

HannoverEdition
15-04-2011, 22:34
Ik begrijp je niet helemaal Guido, wat bedoel je precies?

We hebben immers al dit (http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108) topic.
Plak daaronder een topic met bijv: ''advertentie's voor nieuwe forummers'',of iets van ''ben je nieuw en heb je iets te koop plaats hier je advertentie'' of ''nieuw-> plaats je advertentie''....o.i.d.... waarin de nieuwe forummers (de zgn ''newbees'') hun advertentie's kunnen posten (volgens de geldende regels uiteraard,en met misschien een iets makkelijker manier om foto's te uploaden) .......want meeste nieuwe mensen snappen dat nl nog steeds niet! snappie.... :rolleyes:

Alberto
16-04-2011, 06:12
Maarreh, wat is nu eigenlijk het probleem? Dat je topics kunt lezen die je niet wilt lezen?
Als dit "probleem" opgelost is, waaraan gaan we ons dan ergeren?
Het feit dat we hier een overmaat aan Friezen hebben?
Het feit dat veel mensen een Golf 2 hebben?
Dat Breadfan uit Limburg komt?

Gewoon leven en laten leven
:goodpost:

Jel Golf 2 GTI
16-04-2011, 06:21
kan mij er ook niet druk in maken.

merk wel dat er idd veel verkooptopics aangemaakt zijn de laatste tijd en dat newbee's soms moeite hebben om regeltjes te lezen.

Maar ja, ik ben hier ook begonnen als newbee en heb soms ook dingen dubbel gepost of het een en ander vergeten erbij te plaatsen.

Mensen die het forum interesant vinden blijven hier wel, degene die het alleen gebruiken om ff wat onderdelen te slijten zullen na een tijd toch nx meer posten.

Grtz Jel

Djdewit
10-05-2011, 14:43
Nog even als toevoeging, ik ben nog niet zolang actief op dit forum. Maar heb inmiddels al verscheidene keren iets overgenomen van een forumlid. In twee gevallen, waarvan beide verkopers gerenommeerde volksforum bezoekers waren (1000 posts en meer). Viel de kwaliteit van de geleverde goederen dermate tegen dat de delen voor mij onbruikbaar werden en rijp voor de afvalbak. Aantal posts of jaren actief op dit forum zegt niet altijd alles.

Alberto
12-05-2011, 18:26
tip van mijn kant , laat het vervoeren door onze eigen Forum Koerier , Ebut
lukt dat niet , haal iets dan zelf op
TNT zijn niet echt zuinig met andermans spullen

Der Einzer
12-05-2011, 18:43
Hier idem, wat ik kreeg was ook rijp voor de prullenbak! Heb er een apart topic over gemaakt, te schandalig gewoon.

Grafkoppen!

....

wordt volgens mij tijd dat jij toch eens normaal gaat doen :screwy:

Ronin
12-05-2011, 18:57
Of je nu gelijk hebt of niet. Zoek dit alsjeblieft onderling uit en vervuil niet half het VolksForum!
Tevens doe je jezelf hier ook geen goed aan. Niemand wil straks nog iets aan jou verkopen :D

Djdewit
12-05-2011, 19:51
Koopjes jagen op het internet brengt altijd een bepaald risico met zich mee. Als je voor een duppie op de eerste rij wil zitten moet je af en toe je verlies accepteren. Ook al maak je goeie afspraken, je hebt altijd een paar rotte appels.

Begrijp me niet verkeerd maar ondanks die 2 slechte deals, heb ik ook genoeg positieve ervaringen :D!

GR. DJ

Johan1982MK1
14-05-2011, 12:04
Als je zeker wilt zijn of iets goed is moet je zelf heen rijden, dan kan je het met eigen ogen bekijken.
Wat voor de 1 netjes is kan voor een ander troep zijn.
Het gaat vaak om 2e hands materialen en er worden verschillende eisen aan gesteld..
Voor spullen tot een 50euro zou ik het wel aan durven op te laten sturen, maar je moet altijd rekening er mee houden dat het kan tegenvallen.
Wil je het zeker weten, dan gewoon zelf halen.

TT-TDI MANIAC
14-05-2011, 16:39
Ik verkoop ook veel op dit forum, maar maak zoveel mogelijk foto´s en zet er ook altijd bij voor meer foto´s graag even mailen. Een foto mailen is zo simpel en degene die het wil kopen kan bij mij vragen om speciale foto´s heb ik geen problemen mee. Ik wil en verkoop geen rommel want dat wil ik zelf ook niet kopen. Maar goed als iemand vraagt waar kom je weg en je zegt Groningen hoeven ze het direct niet meer want dat is te ver weg.............Dat is ook jammer. Er zijn zoveel manieren mogelijk voor versturen en anders meenemen naar een meeting als dat mogelijk is dus tja je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.

Nils

Golf MkII
18-05-2011, 11:21
Geheel mee eens Nils! Een fotootje zegt meer dan welke toezegging dan ook.
En afstanden in NL... tja... is altijd een oplossing voor, toch?

Martijn

Ebut
18-05-2011, 11:50
In Nederland is niks te ver. Iedereen rijd half Nederland rond voor een meeting, maar even 100 km voor een set velgen of doos onderdelen is al snel te ver.

Erg jammer inderdaad.

breadfan83
19-05-2011, 16:33
In Nederland is niks te ver. Iedereen rijd half Nederland rond voor een meeting, maar even 100 km voor een set velgen of doos onderdelen is al snel te ver.

En voor de autofanaten die niet de tijd hebben zo lang onderweg te zijn voor wat onderdelen, is er altijd nog koeriers- en pakketdienst Ebut, voor al uw transport, op- en overslag. :D

Ebut, ik ga je dalijk effe bellen over dat motorblokje... nu we het er toch over hebben. :D

Mister Cool
19-05-2011, 21:35

Erg jammer inderdaad.

Amen!

Beetje jammer zo´n overbodig topic, zijn er wel meer van geweest in de afgelopen jaren. Ook erg opvallend dat dezelfde met de grootste bekken of zelf geen haar beter zijn, of ook nooit een cent doneren aan het forum. Veranderingen kosten ook tijd en geld, dus bevalt het je niet, geef dan gul :thumbup:

Kenneth_polo
31-05-2011, 23:31
ik vind het wel makkelijk hoor, ik zie het niet als profiteren.
voor sommige mensen is hun rommel andermans goud;)

en wat TNT betreft, ooit een keer een vest besteld via eenwebwinkel.nl, deze is zoek geraakt bij TNT. kom ook vaak bij hun business point in amersfoort.
als ik zie wat daar voor een lutsers werken en hoe ze die dozen letterlijk met veel geweld in de auto smijten, weet ik zeker dat ik niks meer via TNT doe;)

maar ach, laten we elkaar toch niet gaan afzeiken, newbee of forum-meubel, iedereen moet de kans krijgen om zijn/haar delen die stof te liggen happen te kunnen verpatsen.

groeten!

JarnoVWPolo6N
10-06-2011, 15:26
Het is hier nu officieel, Marktplaats is in da house op VF! :D Klikkie (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86445)

(sorry, ik kon het niet laten, het is gewoon een inkoppertje :D )

Audi1981
10-06-2011, 17:16
Het is hier nu officieel, Marktplaats is in da house op VF! :D Klikkie (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86445)

(sorry, ik kon het niet laten, het is gewoon een inkoppertje :D )

Vooral omdat je hem hartelijk welkom heette op het forum ? :screwy:

bruin dachboard
stuurberachtiging
verbruik zelf gestest 1:22
mdf hoedeplank
heldere rood achterlamper gti

VETTE KAR JONGUH ! :D:D:D

JarnoVWPolo6N
10-06-2011, 18:43
Dus als ik het aantal advertenties van iemand op Marktplaats overweldigend vind, daar hier over grap, vind jij dat ik de beste man niet netjes welkom mag heten?
Elkaar juist wel netjes welkom heten, juist als je een bevooroordeeld beeld hebt van iemand, dat onderscheid dit forum van Marktplaats in mijn ogen. Maar "each to their own" wat dat betreft.

Audi1981
11-06-2011, 01:12
Heb je ook wel gelijk in.
En ik zoek ook nooit naar BBS wielen :D

andre0511
27-09-2011, 16:33
Als ik op new posts klik krijg ik 80 % verkoop topics,kan daar niet een aparte gedeelte voor gebruikt worden.

PimVW
28-09-2011, 15:46
Lykt hier idd af en toe MP, ook van alles verkocht maar puntje by paaltje wordt er niks verkocht... Verder geen problemen met advertenties ofzo.

Tjaap
24-08-2013, 21:46
Sinds MP nu ook geld vraagt voor wielen advertenties verwachten we dat het hier nog drukker met advertenties word.
Daarom gaan we wat strenger om met de regels.

De regels zijn duidelijk.
Prijs verplicht
Locatie verplicht

Het constante waarschuwen zal afnemen en het direct verwijderen zal toenemen.

Even de regels lezen en je advertentie nakijken voordat je op post klikt is een kleine moeite.

road runner
24-08-2013, 22:02
Misschien een idee om pas verkoop advertenties te mogen/kunnen plaatsen als je meer dan 100 berichten hebt verstuurd/gereageerd

Rick
24-08-2013, 22:06
Dan krijg je veel spammers. Los je dus niks mee op.

Daniël mk1
24-08-2013, 22:40
Dan krijg je veel spammers. Los je dus niks mee op.

Ja mee eens! Nr15 :rolleyes:

Alberto
25-08-2013, 09:04
Sinds MP nu ook geld vraagt voor wielen advertenties verwachten we dat het hier nog drukker met advertenties word.
Daarom gaan we wat strenger om met de regels.

De regels zijn duidelijk.
Prijs verplicht
Locatie verplicht

Het constante waarschuwen zal afnemen en het direct verwijderen zal toenemen.

Even de regels lezen en je advertentie nakijken voordat je op post klikt is een kleine moeite.

Leuk dat dit nog steeds leeft . :D

PuttenMKII
25-08-2013, 10:30
Ik heb net een test advertentie gemaakt, ik hoef niet te betalen voor velgen ..

Tjaap
25-08-2013, 10:35
Leuk dat dit nog steeds leeft . :D
Blijkbaar ben ik ergens in getrapt.
Neemt niet weg dat ik wel een beetje klaar ben met adverteerders die de regels niet naleven.

road runner
25-08-2013, 13:23
Neemt niet weg dat ik wel een beetje klaar ben met adverteerders die de regels niet naleven.

Nee hoor. Ik moest donderdag ook 3,25 betalen voor een setje velgen

PuttenMKII
25-08-2013, 13:39
Vreemd dat ik ze er net wel op kon zetten zonder betalen, zal vanavond nog eens proberen en een screen maken.

Alberto
25-08-2013, 15:09

Groot gelijk Jaap
Niet actieve leden lezen jou reactie ook pas veel later weer ,
Dus gelijk wissen is het beste

Alberto
25-08-2013, 15:12

En over die 3,25 .. Betaal je toch niet ... Zet je de wielen of banden toch gewoon in de rubriek Volkswagen / Audi /Seat en Scoda onder de subrubriek onderstel :D

Rinus66
25-08-2013, 15:30

Koopje toch? :D

Maar alle gekheid op een stokje, is het geen idee om de frequentie van het uppen aan te passen?

PuttenMKII
25-08-2013, 15:48
Vreemd dat ik ze er net wel op kon zetten zonder betalen, zal vanavond nog eens proberen en een screen maken.

Bij dezen dus: klik (http://img59.imageshack.us/img59/750/msvf.jpg)

Barn171
25-08-2013, 15:50
scheelt toch als je van belgie, of iig buitenland, op marktplaats een ad wil zetten?

Alberto
25-08-2013, 15:58
Bij dezen dus: klik (http://img59.imageshack.us/img59/750/msvf.jpg)

Ook goed bezig bij MP , kost nu weer niks :screwy:

Tjaap
25-08-2013, 21:46
Ben maar eens begonnen. De eerste 4 pagina's van onderdelen te koop voldoen helemaal aan de regels en de rest is verwijderd.

Dokter D
26-08-2013, 12:55
:thumbup: goed bezig!

dubster.be
26-08-2013, 17:30
ken helemaal niets van pc's maar is het niet mogelijk om de woonplaats als verplicht veld te laten gelden voor nieuwe registraties?

ik zie toch vaak dat de fout gemaakt wordt door 'newbies'

powah
26-08-2013, 17:32
Krijg net een mail. 5 euro vanaf 29 augustus

Style
26-08-2013, 18:13
Ben maar eens begonnen. De eerste 4 pagina's van onderdelen te koop voldoen helemaal aan de regels en de rest is verwijderd.

Mocht je hulp nodig hebben wil ik ook wel eens vanaf achteraan beginnen voor je.
Zijn daar volgens mij gewoon de oude topics waar de regels niet na geleefd worden ;) (2011)

Area51
03-09-2013, 20:49
, ik heb er geen last van.

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel de spuigaten uit begint te lopen.. newbies die voor ieder kapje/moertje/boutje een apart topic aanmaken. Als ik ff een paar uurtje niet kijk of online ben (echt, dat komt wel eens voor !! :tongue: ) zijn de eerste 3 pagina's met "New Posts" alleen maar advertenties en marktplaats linkjes

Tjaap
03-09-2013, 21:42
Ik ben zelf al jaren voor max 1 up per week.
Het is niet het aantal Ads wat de new posts lijst vult.
Het is de dagelijkse up van veel van die Ads.
Als je iets meer dan een jaar dagelijks moet uppen ben je te duur. Punt.

PuttenMKII
04-09-2013, 09:04
of de te koop onderdelen niet meer in de nieuwe posts zetten ..

Area51
04-09-2013, 09:13

Dat zou dé oplossing zijn !!
Beter nog de komplete "Vraag en Aanbod" sectie niet meer in de New Posts tonen :cool:

Blaauwwiekel
04-09-2013, 09:21
Mocht je hulp nodig hebben wil ik ook wel eens vanaf achteraan beginnen voor je.
Zijn daar volgens mij gewoon de oude topics waar de regels niet na geleefd worden ;) (2011)

Hiero, ik heb dit ook al eens aangeboden. en niks gehoord.
Ik heb het naast mij gelegd, en niks mee kunnen doen.

Wat ik wel graag zou vragen, of de topic waar je na verkoop een link heen kan sturen, die vast boven in de verkoop te plaatsen. Ik kon het laatst niet meer vinden.. Hoopte dat het daar stond, maar kon het niet vinden.

Area51
05-09-2013, 07:09

Als ik dit zie ben ik hier eigenlijk alweer klaar...

http://img96.imageshack.us/img96/2817/vau7.jpg
(screenshot van vanmorgen 08:04)

:(

ronaroot
05-09-2013, 07:29
Als ik dit zie ben ik hier eigenlijk alweer klaar...

Zijn het daadwerkelijk zo veel meer advertenties of komt het ook omdat voor de rest weinig "activiteit" is :rolleyes:
Zal wellicht ook met de tijd van het jaar te maken hebben (meeste projecten zijn toch wel in de winterperiode) maar projecttopics en overige zijn (naar mijn idee) erg weinig activiteit in ....

Denk zelf dat nu de balans een beetje weg is

Christiaan
05-09-2013, 07:48
Om er niet even inhoudelijk te ver op in te gaan, we zijn met dit punt bezig te kijken wat we hierin kunnen gaan verbeteren. In de gehele koop / verkoop sectie...

Erik Baas
05-09-2013, 11:46
Wat dacht je van een limiet op het aantal "uppies", bv. max. één keer per week?

Hoe Area51 zo'n onwijs hoog percentage TKA/TKG-ads te zien krijgt is mij trouwens een raadsel, ik zie er nooit meer dan pakweg een kwart van het totaal...

PS.: Ik wil de nieuwe ads wel graag blijven zien in de lijst met "new posts"!

Dokter D
05-09-2013, 16:25
Top Christiaan! Mooi dat er aan gewerkt wordt!

Dub-Detail
05-09-2013, 18:06
Zijn het daadwerkelijk zo veel meer advertenties of komt het ook omdat voor de rest weinig "activiteit" is :rolleyes:
Zal wellicht ook met de tijd van het jaar te maken hebben (meeste projecten zijn toch wel in de winterperiode) maar projecttopics en overige zijn (naar mijn idee) erg weinig activiteit in ....

Denk zelf dat nu de balans een beetje weg is

Dat er weinig activiteit is in project topics en meer in de verkoop sectie is voor een deel denk ik ook te danken aan de crisis. Men heeft minder te besteden.
Dus de verkoop sectie raakt ook niet echt leger ( zo lijkt het tenminste)

De tendens is dat de handel in België Duitsland en uk weer een beetje aantrekt.
Dus met een paar jaar moet het in Nederland ook weer een beetje aantrekken.

Tjaap
05-09-2013, 18:11
Er hebben deze week alles waar een jaar niet in gepost is in het archief gezet

Area51
05-09-2013, 18:27

een jaar ? :eek:
Op het spijlbusforum gooi ik alles na 4 maanden op slot en naar het archief en dan hou ik ook nog de beginpost aan.

Tjaap
05-09-2013, 18:41
Dit is niet het spijlbus forum ;)

Barn171
05-09-2013, 19:35
Dit is niet het spijlbus forum ;)

godzijdank niet zeg!! :tongue: haha

Alberto
06-09-2013, 06:50
een jaar ? :eek:
Op het spijlbusforum gooi ik alles na 4 maanden op slot en naar het archief en dan hou ik ook nog de beginpost aan.
Vind een maand al lang genoeg , beetje interesse mag je wel verwachten :D

Area51
06-09-2013, 06:58
Vind een maand al lang genoeg ,

Zelfde als marktplaats dus :tongue:

BobbyEdition1
09-09-2013, 05:45
En al die advertenties voor 1 klein ding...
Maak gewoon 1 topic en pleur daar alles in.
Zag laatst 1 apart verkooptopic voor een MK2 lichtschakelaar :screwy:

Spijky
08-12-2013, 16:33
Is het iets geks als nieuwe leden zich eerst voorstellen en daarna pas toegang krijgen tot het verkoop gedeelte?
Dit wordt op meerdere forum's gedaan. Je moet dan 10 posts gemaakt hebben voordat je wat mag verkopen.

Het is natuurlijk prima als iemand een interessante aanbieding heeft.
Onderstaande link lijkt mij nu dus, in mijn ogen iemand die zijn handeltje wil slijten ipv het forum gebruiken waar het meer voor bedoeld is.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=121734

Het is puur mijn mening die ik even in de groep gooi.

EnVeeZee
08-12-2013, 17:22
Jep idd, gelijk eraf pleuren. Niets toevoegen en wel aanbieden doe je op marktplaats maar :thumbup:

Lesley
09-12-2013, 11:04
Geef je het aan dat een er een MP 1dagsvliegs een advertentie plaats, krijg je te lezen goede advertentie! Gasten plaatsen iets te koop en je ziet ze nooit weer terug!

René
09-12-2013, 12:57
Zolang een advertentie aan de regels voldoet, wordt hij geplaatst. eendagsvlieg of niet. zou me er niet zo druk om maken als ik jullie was

Lesley
09-12-2013, 14:42
Bij nader inziens René moet ik je gelijk geven :-)

Spijky
10-12-2013, 20:02
Zolang een advertentie aan de regels voldoet, wordt hij geplaatst. eendagsvlieg of niet. zou me er niet zo druk om maken als ik jullie was

Ik maak me er ook niet zo druk over, ik opper alleen een idee naar aanleiding van mijn mening.
Dit ivm de topic titel "dat het hier een mp begint te worden".

Over de inhoud van de advertentie heb ik niks op aan te merken. Als ie klopt dan word het geplaatst volgens de geldende regels.

@Lesley. Je mag je eigen mening wel geven hoor. De eerste ingeving is meestal de juiste. :thumbup:

René
10-12-2013, 20:18
Dat het hier op marktplaats leek, kwam meer doordat er elke dag tig advertenties werden gemaakt en ge-upt. Hierdoor was de helft van de new posts een advertentie. Ik heb regelmatig pagina`s voorbij zien komen met alleen advertenties. Daarom hebben we het uppen en reageren stop gezet....en zeg nou zelf, lijkt volksforum nog op marktplaats? :)

En je mag je mening geven...uiteraard.

Style
10-12-2013, 20:24

Spijky
10-12-2013, 20:27
Dat het hier op marktplaats leek, kwam meer doordat er elke dag tig advertenties werden gemaakt en ge-upt. Hierdoor was de helft van de new posts een advertentie. Ik heb regelmatig pagina`s voorbij zien komen met alleen advertenties. Daarom hebben we het uppen en reageren stop gezet....en zeg nou zelf, lijkt volksforum nog op marktplaats? :).

Nee hoor. Het advertentie gedeelte is er al 200% op voorruit gegaan. ;)

Marten
06-01-2014, 14:31
advertentiegedeelte is er 200% op achteruit gegaan, vroeger verkocht ik nog wel eens wat hier. eerst 10 pb in de week, nu nog niet eens 1 per week.

het stimuleert (mij) niet meer om hier de liefhebber aan leuke spullen te helpen.
gewoon omdat je niet kan uppen (mij part 1 keer per week) en evtentuele reakties in een topic die de verkoop positief kunnen beinvloeden.

ik hoop echt dat de ''vraag en aanbod'' binnenkort veranderd gaat worden!!

Black Devil
06-01-2014, 14:46
Mijn mening is dat het verkoopgedeelte helemaal is doodgebloed, ik koop/vind niks en verkoop ook geen fluit meer.

Larsv5
06-01-2014, 14:58
advertentiegedeelte is er 200% op achteruit gegaan, vroeger verkocht ik nog wel eens wat hier. eerst 10 pb in de week, nu nog niet eens 1 per week.

het stimuleert (mij) niet meer om hier de liefhebber aan leuke spullen te helpen.
gewoon omdat je niet kan uppen (mij part 1 keer per week) en evtentuele reakties in een topic die de verkoop positief kunnen beinvloeden.

Ik ben het wel met Marten eens. Het is jammer dat je niet meer mag uppen (en ik begrijp het goed), wellicht is het zoals hier boven beschreven een optie om ze 1 keer per week te uppen. Het zou jammer zijn als verkopers van (vaak) leuke onderdelen/wielen enz hier niet meer zouden adverteren.

Wellicht zou het vraag en aanbod veranderd kunnen worden met wat kleine aanpassingen..?

Any how, dat is mijn mening :thumbup:

richard-polo
06-01-2014, 15:06
Mijn mening is dat het verkoopgedeelte helemaal is doodgebloed, ik koop/vind niks en verkoop ook geen fluit meer.

Area51
06-01-2014, 16:04
Ik vind het nu meer dan ooit op marktplaats lijken !! :D
Ook daar moet je namelijk gericht zoeken naar 'leuke' spullen en ook daar wordt niet alles te pas en te onpas dagelijks ge-up!t !!

:tongue:

Barn171
06-01-2014, 16:12
Ik vind het nu meer dan ooit op marktplaats lijken !! :D
Ook daar moet je namelijk gericht zoeken naar 'leuke' spullen en ook daar wordt niet alles te pas en te onpas dagelijks ge-up!t !!

:tongue:

richard-polo
06-01-2014, 17:39
marktplaats kan je zoveel uppen als je wilt, als je maar het duurste pakket betaald......

Style
06-01-2014, 17:41
Voeren we dat toch in :goodpost: :D goed voor de clubkast :lmao:

richard-polo
06-01-2014, 17:53
van mij mag je alles invoeren wat je kan, of het volksforum daar beter van word is een 2de ;)

skywalker38
06-01-2014, 18:07

Of je nu elke dag een advertentie kan uppen,daar ga je echt je spullen niet sneller mee verkopen,een echte liefhebber die iets specifieks zoekt kan toch het onderdeel wel vinden wat hij/zij wilt hebben
Dat het verkopen van bepaalde zaken moeilijk loopt heeft met de economie te maken,mensen geven gewoon minder geld uit aan hun hobby.
Ik ben van mening dat eenieder die zich heeft aangemeld als forum lid,moet het recht hebben om advertenties te kunnen plaatsen,ik begrijp niet waarom dit als storend wordt gezien,of anders moet men de regels aanpassen

Erik Baas
06-01-2014, 22:20
Het zou jammer zijn als verkopers van (vaak) leuke onderdelen/wielen enz hier niet meer zouden adverteren.Dat gebeurt nu al: er was ooit iemand die regelmatig (wekelijks?) adverteerde met meestal veel verschillende onderdelen van allerlei versch. VW's, en die heb ik al enige tijd helemaal niet meer gezien...

Edit: dit blijkt niet helemaal te kloppen, maar het is wel veel minder dan vroeger.

Zeend
06-01-2014, 23:36
Ik vond al dat er zo weinig nieuwe berichten waren na een eeuwigheid niet meer op VF gekeken te hebben!
Verademing, dat er niet meer geüpt wordt. Die rijden er al genoeg rond.

Jens

Area51
07-01-2014, 08:22
Verademing, dat er niet meer geüpt wordt. Die rijden er al genoeg rond.

Over pakweg 25 á 30 jaar knuffelen je kinderen een Up! net zo hard als jij nu je T2a :tongue:

obimaster
07-01-2014, 20:05
Over pakweg 25 á 30 jaar knuffelen je kinderen een Up! net zo hard als jij nu je T2a :tongue:
zalig gezegd
hehe

Marten
22-01-2014, 11:17
denk je dit nu serieus? omdat je zelf waarschijnlijk nooit wat verkoopt gaat jou interesse er ook niet naar uit. als je wil verkopen zal je dit regelmatig aan moeten bieden en dus ook omhoog kunnen zetten etc. mensen zoeken met hun bruine oog en kijken enkel naar de eerste pagina (geloof mij :rolleyes: )
en om alles op de economie te schuiven is wel heel kortzichtig, maar goed.
ik denk dat de mensen die wel wat te koop zetten hier, geen tot nauwelijks bericht krijgt van geïnteresseerden, als je niet meer kunt reageren in een advertentie. vragen over het product zijn dan ook te lezen voor anderen, we zijn hier om elkaar te helpen toch....

het is gewoon niet meer aantrekkelijk gebruik te maken van het advertentie gedeelte momenteel! ;)

Of je nu elke dag een advertentie kan uppen,daar ga je echt je spullen niet sneller mee verkopen,een echte liefhebber die iets specifieks zoekt kan toch het onderdeel wel vinden wat hij/zij wilt hebben
Dat het verkopen van bepaalde zaken moeilijk loopt heeft met de economie te maken,mensen geven gewoon minder geld uit aan hun hobby.
Ik ben van mening dat eenieder die zich heeft aangemeld als forum lid,moet het recht hebben om advertenties te kunnen plaatsen,ik begrijp niet waarom dit als storend wordt gezien,of anders moet men de regels aanpassen

John
22-01-2014, 19:10
denk je dit nu serieus? omdat je zelf waarschijnlijk nooit wat verkoopt gaat jou interesse er ook niet naar uit. als je wil verkopen zal je dit regelmatig aan moeten bieden en dus ook omhoog kunnen zetten etc. mensen zoeken met hun bruine oog en kijken enkel naar de eerste pagina (geloof mij :rolleyes: )
en om alles op de economie te schuiven is wel heel kortzichtig, maar goed.
ik denk dat de mensen die wel wat te koop zetten hier, geen tot nauwelijks bericht krijgt van geïnteresseerden, als je niet meer kunt reageren in een advertentie. vragen over het product zijn dan ook te lezen voor anderen, we zijn hier om elkaar te helpen toch....

het is gewoon niet meer aantrekkelijk gebruik te maken van het advertentie gedeelte momenteel! ;)

Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens. Ik zeg AMEN :thumbup: