View Full Version : hardcore skater
http://www.coolpics.nl/westvillage/2005/01feb2005/image/skateboarding.jpg
Talking abt dieptevrees ...
Heb je dit plaatje in een groter formaat ?
hij durft nogal, zekre met die rail die hij halfverwege nog moet gaan grinden ;-)
ik heb hem niet groter (kwam hem ook maar tegen op een ander forum)
Mister Cool
01-03-2005, 09:16
whahaha L :D L
hoe noemen ze zoiets jong begonnen is half gewonnen :D :p
polopower
01-03-2005, 09:56
Vraag me af of hij wel zo jong is. Perspectief van de foto doet hem nogal klein overkomen. Wel heel mooi belicht, geeft de foto iets aparts.
fcking hell! krijg spontaan hoogtevrees van die foto! terwijl ik normaal gewoon overal op klim, bedankt eej :D
foto? dan zal ik wel gek zijn zeker.... ;)
Jasper Ovaal
01-03-2005, 16:17
huppaaa. streepen met dat board. zo hard dat de tranen in je ogen springen, top...
jammer dat je weinig van die "heuveltjes" hier in de buurt heb, was met skates wel lache.. :D :D
zomer komt er weer aan als ik zo naar buiten kijk, zal de skates maar uit het vet halen.. :D
baseknot
01-03-2005, 16:22
dat hebben ze goed fotogesoept
ben ooit eens hard op mijn smoel gegaan met een skateboard! ook zo'n soort situatie.. in de belgische ardennen.. was net lekker op (een te hoge) snelheid, ligt er ineens zo'n afvoergoot dwars over de weg! pijnlijk...
meisje bij mij op de middelbare school ooit had zoiets geprobeerd op rollerblades.. maar die kwam dus halverwege dat hek tegen. beide benen gebroken. 1 op 4 plaatsen andere op 7... ze loopt inmiddels wel weer heb ik gehoord, maar heeft 2 1/2 jaar geduurd
Hallo, ben ik nu gek, of is dat nu niet gewoon een computer animatie? Waarom hebben sommigen het over foto's en fotosoepen...
frustratie's ben ik vandaag weer kwijt... lucht op... :p
is volgens mij die steilste weg v/d wereld... hebben er gewoon een kereltje met `n skateboard op gepoot en er een zee achter gegooid.. :)
Jasper Ovaal
01-03-2005, 17:24
nou je het zegt, lijkt op een computer spelletje. tony hawk junior?? :D
jappie86
01-03-2005, 20:42
ben ooit eens hard op mijn smoel gegaan met een skateboard! ook zo'n soort situatie.. in de belgische ardennen.. was net lekker op (een te hoge) snelheid, ligt er ineens zo'n afvoergoot dwars over de weg! pijnlijk...
whahaha lol...dat waren nog 1s tijden eej broeder :D
gelukkig gaat het skaten mij wel beter af :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.