PDA

View Full Version : Meewerken bij aanhouding???

Mister Cool
01-03-2005, 12:50
Nooit van gehoord... 'T is een vrouwelijke agente nog wel, en zijn dochtertje staat er ook nog eens gewoon bij :eek:

http://www.plsthx.com/disp.php?type=m&id=212

JK Le Mans
01-03-2005, 12:53
tering he niet meer normaal !

Richard
01-03-2005, 12:54
damn

Golfzilla
01-03-2005, 14:02
wow gek en nog een vrouwelijke ook nog volges mij....... tering man hij beukt er vol in, niet normaal

Zestienkleppen
01-03-2005, 14:14
...en 60 jaar cel...tering

Big_Mac_Mark
01-03-2005, 14:16
60 jaar! zow he!

En smells mag ik ook niet, maar ik ga niet meteen slaan!

SplitBien
01-03-2005, 14:16
WTF?? Sick!

Rico
01-03-2005, 14:41
en terecht, 60 jaar!!

hadden we dat ook maar in nederland.

Franklin
01-03-2005, 17:57
in nederland moeten de straffen echt veel hoger want hij zou er mischien af gekomen zijn met drie maanden

RedJet
01-03-2005, 18:17
Hup, naar een strafkamp ermee

Jasper Ovaal
01-03-2005, 18:46
dan heb je echt geen verstand, zo ie zo niet als je iemand vol in zijn bek blijft vuisten. raar volk..

jammer genoeg is er veel raar volk... ga maar eenm keer ergens stappen.. :mad: :frown:

Mister Cool
01-03-2005, 18:51
jammer genoeg is er veel raar volk... ga maar eenm keer ergens stappen.. :mad: :frown:

Hier op het platteland merk je het al :eek:

Rallye-VR6t
01-03-2005, 18:58
Tja als ik aangehouden zou worden omdat je weer eens 1 km te snel rijdt.... :p

Jasper Ovaal
01-03-2005, 18:58
Hier op het platteland merk je het al :eek:
meen je niet, is het daar ook al doorgedrongen... :D

en dan denk je dat je infriesland veilig bent

Franklin
01-03-2005, 19:01
zo iemand moeten ze naar dat beruchte tentengevangenis in amerika ergens sturen,
dat heeft wel nut want ik weet zeker dat je je daar wel aa nde regels houdt want als je een t-shirt steelt moet je een jaar buiten in de brandende zon in een tent met minimaal voedsel bivakeren.
dat zijn pas regels en maatregelen

Mister Cool
01-03-2005, 19:06
Of als op Sri Lanka. Geen douche, geen stromend water, zweep erbij in de brandende zon met alleen een kort broekje aan zonder schoenen overal doorheen wouden... Flink afraggen die lui. De hele dag tussen de beerput en de gewassen laten lopen met emmers, als ze dwars zijn met de zweep willen ze dan nog nietl uisteren flikker je ze in die beerput enzo :D . Was laatst op tv, echt grof :p

Jasper Ovaal
01-03-2005, 19:09
Of als op Sri Lanka. Geen douche, geen stromend water, zweep erbij in de brandende zon met alleen een kort broekje aan zonder schoenen overal doorheen wouden... Flink afraggen die lui. De hele dag tussen de beerput en de gewassen laten lopen met emmers, als ze dwars zijn met de zweep willen ze dan nog nietl uisteren flikker je ze in die beerput enzo :D . Was laatst op tv, echt grof :p
kan je ze net zo goed naar friesland sturen.... :D :p

Mister Cool
01-03-2005, 19:24
kan je ze net zo goed naar friesland sturen.... :D :p

Ik mag niet zeggen dat dit land vol is, maar het is wel druk, naar mijn idee een beetje te druk...

Johan-dtc
01-03-2005, 19:28
tering, die kreeg flinke klappen, maja daar heeft ie weer een mooi aandenken aan terug, 60 jaar cel, zucht..... was het hier maar zo....

Jasper Ovaal
01-03-2005, 19:32
als je hier iemand met een baksteen op zijn kop gooit en daarna in elkaar trapt en de ander een paar planken op zijn kop kapot slaat, krijgt de een 6 maanden voorwwardelijk, en de andere 6 maanden cel om dat zijn strafblad overliep. goh, daar leren ze wat van,,, foei.,.. :mad:

Tommy
01-03-2005, 19:34
ziek, dat je zo koelbloedig iemand kunt meppen.... en dan ook nog zo tegen haar lullen... neus dwars op ze harses zetten en de gevangenis in idd... 60 jaar is prima.

Isard
01-03-2005, 20:15
Ik snap het niet zo. Nu zijn we het allemaal eens dat dit gedrag niet kan.

Maar wel klagen als je een paar bekeuringen krijgt omdat je een grote muil opentrekt tegen een Nederlandse politieagent.. :(

Tommy
01-03-2005, 20:53
Ik snap het niet zo. Nu zijn we het allemaal eens dat dit gedrag niet kan.

Maar wel klagen als je een paar bekeuringen krijgt omdat je een grote muil opentrekt tegen een Nederlandse politieagent.. :(

:confused:

Weet niet wie jij aan wilt spreken? Maareh... volgens mij komt dat weinig voor in NL... Kijk als je wielklem & Co als voorbeeld wilt nemen bijvoorbeeld... daar noem je wat...(Ja, ik weet dat het geen agenten zijn, maar andere ambtenaren) Maar dat is vaak ook er om vragen van de dames...

Ben zelf ook wel eens pissed uitgevallen op parkeerwachters die mij een bon uitschreven... Dan niet om de bon op zich, maar de manier waarop... Ik ben even in een winkel, kut eind lopen naar de automaat, niemand in de hele straat te bekennen, dus snel even ophalen wat klaar ligt, afrekenen, en weer naar huis om verder te sleutelen(was een vraagbaak die toevallig net binnen was, en net nodig) Ik kon na nog geen 2 minuten buiten... staan ze bij men auto... ik gauw reageren, ja hallo, dat is mijn auto... meneer ziet me aankomen tikt gauw verder op zijn automaat, en als ik dan naast hem sta zegt ie, net te laat, de bon rolt er nu uit.... Kijk, dan maak je me kwaad... Ten eerste hebben ze het zien gebeuren, anders hadden ze zo snel niet bij mijn auto kunnen zijn, want in de buurt waren ze niet, had ik ze wel gezien... Ten tweede kom ik net aanlopen, en doet meneer zijn best snel in te tikken en te drukken, om vervolgens mij te vertellen dat ik te laat ben... Als ik zeg dat het even in en uit de winkel was zeggen ze: Dat weten wij niet... Als ik dan zeg, je voelt toch dat ie nog heet is, zegt de bijdehante mevrouw, we mogen niet aan andermans spullen komen, waarna ze doodleuk MIJN ruitenwisser op tilt om de bon er onder te leggen.... :confused: Ze had em me ook wel in de hand kunnen geven, aangezien ze niet aan andermans spullen mogen zitten... Maar het zal de kick wel zijn....

Kijk zulke typische gevallen, lullige dingen/situaties of gewoon belachelijk bekeuren, die dingen lokken echt wel eens een geïrriteerde reactie uit... Maar dat is wel even HEEL wat anders als wat deze kerel flikt....

(en dan meende ik vanmiddag dat alle frustraties er uit waren.... niet dus... :D )

Mister Cool
01-03-2005, 21:00
Dan krijg je ook bijna neigingen :p . Ennuh, frustraties mogen, daar is een forum ook een beetje voor, kan het goed voorstellen, want die boetes zijn ook niet voor Jan met de korte achternaam :(

Isard
01-03-2005, 21:59
Maar de vraag is: Deed je iets waarvan je wist dat het niet mag? Iedereen heeft wel een lulverhaal, maar regels zijn regels.

JA! Oftewel: niet zeuren, take it like a man. :D

Tommy
01-03-2005, 22:08
ja, lekkere instelling....

Zij moeten niet zeuren dat ik niet betaal... die kut automaat kan niet voor 2 minuten geld in namelijk... ;)

oldschool_lover
02-03-2005, 18:39
gewoon ophangen zo'n gast