arrob
19-04-2011, 22:49
Dag mensen na lang mee lezen maar eens even voorstellen.
Ik ben Arjan veuger en kom uit het hoge noorden.
Ben al VW freak sinds m'n 12e :eek:
M'n eerste VW gekocht toen ik 19 was een GTI-16V Kr hier heb een lange tijd in gereden.
Daarna mijn eerste Rallyegolf G60 gekocht nummer 015.
veel aan gedaan want auto was gered van de sloop.
kw verlaagd toen net nieuw op de markt in NL.
borbet T 10J.
fire and ice intrieur (orgineel zat er niet meer in ).
schrick hoogste nokkenas 276 graden even uit mn hoofd.
andere klepstoters.
64mm pouly 0.9 a 1.1 bar.
RVS uitlaat 68mm (voedingindustrie ) zelfbouw 3 dempers van eps incl Y pijp zelfbouw (2 dempers was toch iets teveel lawaai ).
K&N tornado filter.
nieuw front en lampen (kocht hem met jetta spul er in).
G-lader gereviceerd en max geflowt (GRS ).
grijze injecters.
versie-2 stond op de chip (fabrikant weet ik niet in ieders geval via GRS ) maja heb toen zoveel verschillende chips geprobeerd.
Ook nog een getande poulyset er op gehad.
naar 4 jaar sturen in deze auto heb ik hem toen verkocht.
Dit omdat mij een andere rallye werd aangeboden. :D
blauwe VR6-Turbo Rallye (op kenteken) Nr. 040
HGP turbo set.
kw variant 2 achter.
voor proflex voor rallyeauto's.
18 inch TSW.
motor 2.9 synchro.
VR6 synchro aandrijflijn.
speciaal gebouwde 6-bak met meest rechte vertanding.
grootste injecters voor VR6 (waren nog te klein).
HGP software.
grootste Posrche turbo incl wasgate.
spruitstuk eigenbouw.
eigenbouw uitlaat 70mm alleen 1 einddemper.
spatborden handgemaakt 1.5cm uitgebouwd auto 3cm breeder.
bumper half corado half rallye.
bonrath ramenlapper.
kenteken 007 neerklapbaar.
en zal vast wel iets vergeten zijn.
eigenlijk had ik hem liever helemaal orgineel gezien met een paar dikke wielen maar ja kon het aanbod niet laten liggen en gedacht ooit zelf alles dan te veranderen.
deze auto heb ik 2 jaar gehad en verkocht in 2005 ivm gezinsuitbreiding en gedacht dat ik dit allemaal niet meer kon betalen.
hier heb ik achteraf veel spijt van gehad.
dus in 2006 kwam mijn huidige rallye op mijn pad. Nr 071
En deze staat sinds 2008 geheel uit elkaar en geschorst bij mij in mn bedrijf.
en zal geheel naar mijn idee gerestaureerd worden.
geen rare dingen meer vind een rallye origineel toch op zijn mooist hoewel ik nog wel even wil bekijken of de stootstrips weer terug komen.
Zal tzt een topic aanmaken over de vorderingen als ik weer tijd heb. ;)
oei! heel verhaal :redface:
foto's dan maar. :)
GTI 16V Kr.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/GTI-16V02a.jpg
eerste rallye Nr 015
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/rallye03a.jpg
tweede rallye Nr 040
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/vwsportief48-1.jpg
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/eigenvr602-1.jpg
En mijn huidige.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/DSCF0804.jpg
Daily ride.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/P1030363.jpg
en verder heb ik nog wat busjes voor mijn bedrijf maar daar staat groot reclame op. ;)
1 T5 2007 130pk
1 T5 2009 130pk DSG caravelle omgebouwd naar dubbel cabine.
nou dat was het zo wel dacht ik. :shake:
loop dus alweer een tijdje mee. :D
groeten,
Arjan Veuger
Ik ben Arjan veuger en kom uit het hoge noorden.
Ben al VW freak sinds m'n 12e :eek:
M'n eerste VW gekocht toen ik 19 was een GTI-16V Kr hier heb een lange tijd in gereden.
Daarna mijn eerste Rallyegolf G60 gekocht nummer 015.
veel aan gedaan want auto was gered van de sloop.
kw verlaagd toen net nieuw op de markt in NL.
borbet T 10J.
fire and ice intrieur (orgineel zat er niet meer in ).
schrick hoogste nokkenas 276 graden even uit mn hoofd.
andere klepstoters.
64mm pouly 0.9 a 1.1 bar.
RVS uitlaat 68mm (voedingindustrie ) zelfbouw 3 dempers van eps incl Y pijp zelfbouw (2 dempers was toch iets teveel lawaai ).
K&N tornado filter.
nieuw front en lampen (kocht hem met jetta spul er in).
G-lader gereviceerd en max geflowt (GRS ).
grijze injecters.
versie-2 stond op de chip (fabrikant weet ik niet in ieders geval via GRS ) maja heb toen zoveel verschillende chips geprobeerd.
Ook nog een getande poulyset er op gehad.
naar 4 jaar sturen in deze auto heb ik hem toen verkocht.
Dit omdat mij een andere rallye werd aangeboden. :D
blauwe VR6-Turbo Rallye (op kenteken) Nr. 040
HGP turbo set.
kw variant 2 achter.
voor proflex voor rallyeauto's.
18 inch TSW.
motor 2.9 synchro.
VR6 synchro aandrijflijn.
speciaal gebouwde 6-bak met meest rechte vertanding.
grootste injecters voor VR6 (waren nog te klein).
HGP software.
grootste Posrche turbo incl wasgate.
spruitstuk eigenbouw.
eigenbouw uitlaat 70mm alleen 1 einddemper.
spatborden handgemaakt 1.5cm uitgebouwd auto 3cm breeder.
bumper half corado half rallye.
bonrath ramenlapper.
kenteken 007 neerklapbaar.
en zal vast wel iets vergeten zijn.
eigenlijk had ik hem liever helemaal orgineel gezien met een paar dikke wielen maar ja kon het aanbod niet laten liggen en gedacht ooit zelf alles dan te veranderen.
deze auto heb ik 2 jaar gehad en verkocht in 2005 ivm gezinsuitbreiding en gedacht dat ik dit allemaal niet meer kon betalen.
hier heb ik achteraf veel spijt van gehad.
dus in 2006 kwam mijn huidige rallye op mijn pad. Nr 071
En deze staat sinds 2008 geheel uit elkaar en geschorst bij mij in mn bedrijf.
en zal geheel naar mijn idee gerestaureerd worden.
geen rare dingen meer vind een rallye origineel toch op zijn mooist hoewel ik nog wel even wil bekijken of de stootstrips weer terug komen.
Zal tzt een topic aanmaken over de vorderingen als ik weer tijd heb. ;)
oei! heel verhaal :redface:
foto's dan maar. :)
GTI 16V Kr.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/GTI-16V02a.jpg
eerste rallye Nr 015
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/rallye03a.jpg
tweede rallye Nr 040
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/vwsportief48-1.jpg
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/eigenvr602-1.jpg
En mijn huidige.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/DSCF0804.jpg
Daily ride.
http://i112.photobucket.com/albums/n194/arrob74/P1030363.jpg
en verder heb ik nog wat busjes voor mijn bedrijf maar daar staat groot reclame op. ;)
1 T5 2007 130pk
1 T5 2009 130pk DSG caravelle omgebouwd naar dubbel cabine.
nou dat was het zo wel dacht ik. :shake:
loop dus alweer een tijdje mee. :D
groeten,
Arjan Veuger