PDA

View Full Version : drijfstangen Verlichten ? iemand ervaring ?

Scirocco_1600
23-04-2011, 12:32
zoals de titel al zegt zou ik graag de voor en nadelen eens horen van het verlichten van de drijfstangen .

de motor is een
2.0 8v GTI ( 2E)
drijfstangen (origneel )
krukas ( 95.5 mm ( tdi krukas )

nu zou ik graag eens de voor en nadelen weten van het verlichten van de drijfstangen , dit motorblokje zou moeten lopen in de autocross vandaar de dieselkrukas .

greets nicky

a.busser
23-04-2011, 15:49
Het voordeel van het verlichten van je drijfstangen is dat je ze in het donker goed kan zien.

Domi
23-04-2011, 15:57
Het voordeel van het verlichten van je drijfstangen is dat je ze in het donker goed kan zien.

:D :D

picasso_16v
23-04-2011, 16:09
zoals de titel al zegt zou ik graag de voor en nadelen eens horen van het verlichten van de drijfstangen .

de motor is een
2.0 8v GTI ( 2E)
drijfstangen (origneel )
krukas ( 95.5 mm ( tdi krukas )

nu zou ik graag eens de voor en nadelen weten van het verlichten van de drijfstangen , dit motorblokje zou moeten lopen in de autocross vandaar de dieselkrukas .

greets nicky

nadeel is dat je materiaal weg haald dus sneller stuk gaat, voordeel is dat je meer en makkelijker toeren kan draaien en gaat minder pk verloren doordat je minder massa mee neemt

diesel krukas is wel heel mooi en alles maar je zuiger snelheid word wel hoog dus moet je minder toeren draaien dus 300gr plus nokkenas die begint te gaan bij 5k tot 9k word hem niet.