Log in

View Full Version : 82-er scirocco 1.6 gti

Campion
26-04-2011, 19:17
Na lang dubben ga ik hem toch maar verkopen aangezien hij mij iets te slecht wordt. Wie weet ziet iemand anders er nog wat in en anders moet hij maar naar de cross. Ik kan hem helaas nu niet en in de nabije toekomst niet de aandacht geven die hij nodig heeft, aangezien ik mijn 2 andere scirocco's ook aandacht wil schenken.

LET OP! EEN HOOP ONDERDELEN DIE ER NU OPZITTEN WORDEN NIET MEEVERKOCHT!!

http://www.scirocco-club.be/pics/Martijn%20GT%20Small.jpg

Auto is een monza-blauwe scirocco 2 GLI uit 1982. Volgens het kenteken bewijs zit er een DX (82kw) in, echter hangt er nu een EG (1.6 met injectie de "oer-gti-motor) in. Deze motor komt bij edwin (sciroccoracer) vandaan echter is er niet bekend of er met het blokje ook wat getuned is, echter ik heb het vermoeden van wel. Er zit een 4-bak handgeschakeld onder. Er zit ook een zgan voorraam in.

De velgen die op de foto staan zijn al lang geleden verkocht, en hij staat nu op 13" staal. Met nog goede bandjes.
De witte knipperlichten zijn stuk geslagen door een onbekende vandaal, dus helaas zitten deze er ook niet meer op.

Hij staat op een (vaste) verlagingssetje welke ooit onder een golf 1 zat, merk onbekend. Rijd wel goed.

Wat er slecht is:
de lak (zal ooit wel een keer slecht zijn overgespoten)
ophanging bij de achteras (zullen nieuwe stukken ingelast moeten worden)
linker dorpel net achter de voordeur
remmetjes beginnen slecht te worden (leidingen) en voorremmen zijn binnekort aan vervanging toe.
Motortje verbruikt enigzins kvl en olie.
De "plankjes" naast de hoedenplank zijn weggeslepen. (heeft dus ook geen hoedenplank)

heeft dus aandacht nodig of zo de cross in.

DE VOLGENDE ONDERDELEN DIE ER NU WEL OPZITTEN WORDEN NIET(!!) MEEVERKOCHT:
xenon-kitje
brede (passat) grill (kan een andere grill ingezet worden met dubbele koplampen)
dashboard + cockpit (aangezien ik hier alles aangepast heb zodat alles blauw schijnt ipv groen. heb eventueel wel een ander cockpitje)
blauw sportstuurtje (kan een ander stuurtje ingezet worden)
EPS-uitlaat van voor naar achter (LET OP: AUTO WORD DUS ZONDER UITLAAT VERKOCHT!!!!)
Aluminium rolkooi (ik kan er eventueel weer een bijpassende achterbank in terug zetten
achterklep zonder spoiler en achterruit zonder ruitenwisser gat (kan een andere achterklep op gezet worden alleen dan dus een andere kleur!)
Stabilisator stang voor de voorste veerpoten.

Auto zal wel eerdaags nog gekeurd worden (alle genoemde punten zijn nu nog NET AAN GOED GENOEG VOOR DE APK!), maar voor nog een jaar zal er wel wat aan gebeuren moeten.

De onderdelen die er af gaan laat ik nog grotendeels opzitten zodat hij nu nog normaal gereden kan worden. Na verkoop gaat het er pas af! Let er dus op dat je hem niet meteen mee kan nemen mocht je dat willen!

Vraagprijs 600 euro.

ids
26-04-2011, 21:59
waar kom je vandaan??

Campion
27-04-2011, 18:26
heiloo, nabij alkmaar

Campion
27-04-2011, 19:01
gereserveerd

Campion
08-05-2011, 12:06