View Full Version : goedkope banden
manijack
02-03-2005, 21:35
Ik kwam vandaag op de site van euromaster een Stock-sale tegen. Hier verkopen ze restanten van banden tegen zeer lage prijzen. Ik heb zelf 2 pirelli's in de maat 195/40/16 gekocht voor de prijs van €88,72. Dezelfde banden kosten ergens anders gemiddeld €30,- meer.
Ik zou zeggen ga snel kijken allemaal want misschien zit jou band er ook bij.
Succes,
Jack.
We hadden het er maandagavond nog over,en nu al reeds aangeschaft ?? :eek:
Nou ja,ik heb ondertussen ook twee 7x16 Fuchsen voor achter geregelt :wink:
manijack
03-03-2005, 14:36
idd ik had eens gekeken op het net en kwam toen deze banden tegen en vond dat ik dat niet kon laten lopen.
ze zijn wel iets breder dan de 185ers maar ook iets lager, dus ik denk dat het wel gaat lukken.
ben wel zwaar geiriteerd van het weer :mad: , hij zit nu helemaal onder de pekel.
ik spuit iedere keer na het rijden de wielen maar ff schoon..
als de banden eronder zitten kom ik wel weer ff lanx...
tires do have exp. date, check it....
baseknot
06-03-2005, 01:14
de bandjes die ik zocht zat er niet tussen helaas
manijack
14-03-2005, 13:25
tires do have exp. date, check it....
Daar heb je helemaal gelijk in, maar als je onder de vijduizend km per jaar rijdt is de expire date niet echt van belang....
Daar heb je helemaal gelijk in, maar als je onder de vijduizend km per jaar rijdt is de expire date niet echt van belang....
eh.. snap ik het nu niet???
die Expire date heeft toch te maken met de klimatologische levensduur van banden. Ofwel, door weers invloeden worden ze slecht.
als je dus weinig rijdt, slijten ze misschien niet zo snel maar ze gaan wel achteruit in kwaliteit.
when the tire is made there is expire date, doesn't matter if you use it or not.... if it is outdated it is much easyer to damage it, litterally it starts to fall apart!
have u ever seen the tire burned and dryed out from sun? Well that it the efect more or less...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.