PDA

View Full Version : kanteldak VS. schuifdak


Golfzilla
21-01-2004, 12:39
ik heb in m'n golf2 een kanteldak zitten (dit is niet fabrieksaf) het is een gewoon glazen kanteldak niks aparts, maar is er dus later ingezet (lekt niet btw :D )

nu heeft Thom zo'n schuifdak te koop staan uit een GTI, zijn deze maten van dit schuifdak hetzelfde als de maten van mij (naderhand ingebouwde) kanteldak???

kan ik mijn dak er dus zo uitslopen en er dit schuifdak inhangen?? het gaat mij dus niet om de binnebekleding enzo, dit is wel naderhand netjes op maat te maken etc. het gaat mij puur om de uitsparing in het dak die er nu zit, en of dit dezelfde maten heeft als het schuifdak origineel vw.

wie weet dit of kan mij dit vertellen.........misschien zeggen jullie meten is weten, maar is een beetje lastig omdat er van die afwerkstrips bij mij zitten en dus de precieze uitsparing niet goed te bepalen is.
maar misschien weet iemand of de maten van een inbouw dak hetzelfde zijn aangehouden als een standaard VW dak, en dat het dus is "one sice fits all" (of net andersom :D )

lang verhaal maarja ;) toch bedankt
grtz tijs

Tommy
21-01-2004, 12:46
nu heeft Thom zo'n schuifdak te koop staan uit een GTI



hoe kom je daar zo bij???? :rolleyes: :D

en ten tweede... denk niet dat het zou passen nee... schuifdak is geintegreerd, en loopt dus onder je dat door.. en dat kan bij de jouwe niet dan denk ik zo... maar weet et niet zeker.


(ps. ben zo wel weer online ;) )

Golfzilla
21-01-2004, 13:03
maar die casette of rollade of hoe het ook heet kan dat niet onder het dak worden gemonteerd zodat daar het dak in verdwijnd als ie op gaat??

ik kijk dus niet naar de bekleding van de hemel etc. ik kijk puur en alleen naar de pasvorm van het dak en de geleidingsrail die onder tegen de hemel aan gemonteerd moet worden. of dit gaat passen, de bekleding kan ik zelf wel maken en monteren (en ons mam onder het naaimachien ;)) dus even de bekleding van de hemel ervanaf denken en mijn vraag of het dan gaat passen :D

Golfzilla
21-01-2004, 13:07
okay thom heeft hem niet te koop :D maar wil het toch wel graag weten :p

Tommy
21-01-2004, 13:08
Het hemeltje uit de GTI golf II met schuifdak. Het betreft dus de 'gewilde' (uch) zwarte hemel die in de GTI is geleverd... Ik heb de stijlen er bij, het paneel voor de onderkant van het schuifdak, het zwengeltje... de dopjes.... euhmz... de hoedeplanksteunen, en hier zitten 'originele' boxen onder... de 'handhanghendels' die klappers voor aant dak... vergeet nu niks geloof ik... ?

oke, mijn qoute uit de advertentie....

Wat ik bedoel te zeggen is dat het gaat om een hemel MET uitsparing.. maar het is inderdaad ook anders te lezen. sorry... :D