Log in

View Full Version : welke lijm voor Yachting henry lloydspoiler

indewarre
30-04-2011, 09:50
ik heb er eindelijk eentje gevonden alleen een of andere imbiciel heeft getracht er zo af te scheuren :mad: ik heb em wel compleet :tongue:

iemand een idee hoe ik em weer het beste aan kan lijmen? ik dacht iig met 2k lijk er staat >pur< http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/0/9/30042011079.jpg

jettaracing
30-04-2011, 12:43
Zo ! die is goed kapot jong ! Pur is erg moeilijk aan elkaar te krijgen zonder dat je het weer ziet , hij is zo te zien op een hele rare plek gescheurd en is daar heel erg scheurgevoelig !
Met een 2k kunstoflijm zou het moeten kunnen , maar dan moet je welk de binnenkanten uithollen en misschien met metalen pennetjes de boel fixeren en dan lijm ertussen .
Wij gebruiken op t werk daar een speciale kunsstof 2k lijm voor ,welke ook vullend is , die word vaak gebrukt bij caravan schade's .

Heb je er eidenlijk één en dan ziet ie er zo gehavend uit , Jammer ! Succes ermee iig !

indewarre
30-04-2011, 12:58
de binnenzijde is wel echt keihard het lijkt me dat het zou moeten lukken met een 2k lijm. weet iemand een goed merk?

hopen dat ik em spuitklaar krijg is echt nie aan te komen aan zo'n spoiler

jettaracing
30-04-2011, 13:13
Ik zoek er ook al jaren om ,heb inmiddels wel de voorspoiler en achterklepverdikker ,alleen die achterklepspoiler is erg lastig aan te komen ,of voor de hoofdprijs ..................

Ik zou het niet zo vlak aan elkaar lijmen , dan zie je altijd de aanhechting weer ben ik van , er ligt bij mij op t werk nog steeds een R32 bumper met een scheur , ook PUR , en die hebben we nog niet 100 procent goed kunnen lijmen , laat steeds weer los , alleen is die ook niet echt dik zodat je iets uit kunt hollen en er een versteviging in kunt plaatsen , misschien kan dat bij zo'n achter spoiler wel .
Ik kan wel eens kijken welke soort lijm wij op het werk gebruiken .

indewarre
30-04-2011, 13:23
dit is idd iets dikker de spoiler heeft overal meer dan een centimeter vlees, het idee van de pennetjes is nog niet zo'n gek idee ik kan em ook nog wel iets uithollen om em dan goed te kunnen vullen.

ik ben dus wel superlijm nodig

indewarre
02-05-2011, 19:30
ke dan vandaag de spoiler maar ff bij de rest van de auto gevoegd de variant staat daar nu nl ff om de facelift en een een paar andere plekjes bij te werken.

hij dacht dat ie em wel kon lijmen :)

EelcoB
05-05-2011, 11:11
Met polyesther erover?

indewarre
05-05-2011, 16:46
gelukt de spoiler is gelijmd en word deze week gespoten plaats wel ff pics als ie klaar is