F&Ipower
08-05-2011, 02:51
Hallo, heb me volgens mij ook al s eerder voorgestelt,maar doe t gewoon nog een keer, mn naam is dus F&Ipower, woon in Friesland, en ben nu in bezit van een mk3 tdi edition, volgens dobbelwopper.de.. betreft dus een GT uitvoering, alle opties aanwezig, behalve boardcomputer, maar dus wel climatronic,cruisecontrol, elek pakket enzo enzzo...
Heb deze TDi anderhalve maand geleden terug gekocht a.g. de km's per maand, moest nog wel wat aan gebeuren, wat inmiddels verholpen is, hij moet toch voor de keuring
ABS sensor RV
schokbrekers achter
koppelingplaten
handremkabel
Middendemper vervangen
1 mistlamp bedrading
Dus nu qua "looks" naar mijn smaak maken, wat ook nog een lange lijst wordt:
* Org. grille met logo
* Schroefset
* Koplampen golf 4 look Hella
* Tdi embleem achterklep
* Zijwindschermen
* Gereserveerd: Brock b2 9j rondom 215/40/16
* Spiegelkappen en kleine details in kleur auto spuiten
de 18de dus voor de keuring, einde van de maand in ieder geval eerst de velgen eronder, en de schroefset. En dan die ellendige embleemloze grille in de container trappen :D
Zal morgen wel even wat foto's plaatsen hoe de golf er nu bij staat, en dan hopelijk snel een beter resultaat creeeren!
En even fotos tevoorschijn toveren van de auto's van t verleden, o.a. een handvol Fire & Ice'jes, vento open air, mk3 GTi 16v & GTi 8v (imi 20 jahre editie)
Greetz F&Ipower
Heb deze TDi anderhalve maand geleden terug gekocht a.g. de km's per maand, moest nog wel wat aan gebeuren, wat inmiddels verholpen is, hij moet toch voor de keuring
ABS sensor RV
schokbrekers achter
koppelingplaten
handremkabel
Middendemper vervangen
1 mistlamp bedrading
Dus nu qua "looks" naar mijn smaak maken, wat ook nog een lange lijst wordt:
* Org. grille met logo
* Schroefset
* Koplampen golf 4 look Hella
* Tdi embleem achterklep
* Zijwindschermen
* Gereserveerd: Brock b2 9j rondom 215/40/16
* Spiegelkappen en kleine details in kleur auto spuiten
de 18de dus voor de keuring, einde van de maand in ieder geval eerst de velgen eronder, en de schroefset. En dan die ellendige embleemloze grille in de container trappen :D
Zal morgen wel even wat foto's plaatsen hoe de golf er nu bij staat, en dan hopelijk snel een beter resultaat creeeren!
En even fotos tevoorschijn toveren van de auto's van t verleden, o.a. een handvol Fire & Ice'jes, vento open air, mk3 GTi 16v & GTi 8v (imi 20 jahre editie)
Greetz F&Ipower