PDA

View Full Version : stotter problemen fire en ice uit 1991!

badboygolf
11-05-2011, 08:14
hoi ik heb sinds kort een fire en ice erbij. echter het probleem is:
hij stottert erg onder het rijden. bij hoge en lage toeren. Rotor is al vervangen net als de bougies. ook was er een gescheurde bougie kap deze is ook meteen vervangen. ik ben erg moedeloos op het moment. weet niet meer wat te doen. sta al op het punt hem te verkopen. weet iemand wat ik kan doen eraan zodat het weg gaat. zo niet zet ik hem bij deze te koop ik ben woonachtig in kerkrade. dit is mijn nr voor als iemand intresse heeft in de auto
0640109686.

hummer
11-05-2011, 10:01
Welke motor ligt erin ? Ik heb een soort gelijk probleem gehad met een PF blok toen ook van alles vervangen maar het was nog steeds niet opgelost. Toen op aanraden van iemand van het forum een Bosch service center op gezocht. Daar de auto aan de kast gelegd binnen 30 sec de oorzaak gevonden LMM totaal ontregeld door slijtage ,deze opnieuw afgesteld loopt weer perfect. Ik had ook nog een bijkomend probleem van een hoog stationair dat probleem was daarna ook op gelost.

Madison
11-05-2011, 17:59
Is het en 1.8i(RP)of een GTI?
Heb je misschien een foto?

gooigolf
11-05-2011, 18:06
hoi ik heb sinds kort een fire en ice erbij. echter het probleem is:
hij stottert erg onder het rijden. bij hoge en lage toeren. Rotor is al vervangen net als de bougies. ook was er een gescheurde bougie kap deze is ook meteen vervangen. ik ben erg moedeloos op het moment. weet niet meer wat te doen. sta al op het punt hem te verkopen. weet iemand wat ik kan doen eraan zodat het weg gaat. zo niet zet ik hem bij deze te koop ik ben woonachtig in kerkrade. dit is mijn nr voor als iemand intresse heeft in de auto
0640109686.
hallo //

zoals hier word gezegt .. je lmm heb je lamdasonde geprobeerd ,
als die stuk is gaat hij ook vreselijk bokken ,,
succes
vrgr gooigolf

Madison
11-05-2011, 18:45
Stotteren is verholpen?
Wat was het probleem?(wil er wat van leren,ik heb ook een RP) ;)

badboygolf
11-05-2011, 19:50
Stotteren is verholpen?
Wat was het probleem?(wil er wat van leren,ik heb ook een RP) ;)
ja is verholpen heb de contactpunten schoongemaakt. de gaskabel bij gesteld die stond ook iets losjes. en ik heb de vacuumslang nagekeken op scheurtjes.