Log in

View Full Version : Koplampen oude type Passat 32B

M v D
12-05-2011, 16:13
Wie o wie kan mij helpen aan 2 nette koplampen (L+R, uiteraard..) voor een Passat 32B van vóór 1985?? Pré-facelift dus.

Alvast dank, Gr, Marcel.

Zollie
12-05-2011, 19:11
koplampen zijn alle jaren hetzelfde (behalve santana). De mistlampen (of dummies) zijn het enige verschil!

Ik heb nog wel lampen, staat niet van allemaal bekend, maar heb nog wel een nest vol om uit te zoeken.

M v D
12-05-2011, 19:31
Oké, dacht dat de jongere types ook andere koplampen hadden.
Zou je voor mij es willen kijken wat je nog hebt. Heb dan wel belang bij de netste 2 exemplaren.
Ik had hele nette, frisse koplampen, alleen er zat wat bruin/groene aanslag onderin en aangezien ik nieuwe stelschroef-plasticjes aan het monteren was, dacht ik: Ik maak de lampen aan de binnenkant schoon met een sopje. Wat gebeurd er? De hele 'chroom' coating spoel ik mee van de blaker af!! Doodzonde..:P

Zollie
12-05-2011, 20:49
Ik zal van het weekend eens graven en een plaatje naar je sturen!

Als jij een plaatje hebt van je passat met de verlaging die je te koop hebt eronder (als je die nog te koop hebt :))

M v D
13-05-2011, 15:16
Ik heb vanmiddag gelukkig al 2 nette koplampen kunnen regelen, dus dat is klaar.:)
De verlagingset heb ik al verkocht, dus daar kan ik je helaas niet meer aan helpen.
Maar iig bedankt voor je snelle reactie!