PDA

View Full Version : Verslag 15 Mei 2011, Eurosundays

Christiaan
14-05-2011, 19:41
Laat maar eens zien wat er bij onze zuiderburen te doen is geweest.

Ik heb alvast een foto album aangemaakt, dat kun je hier (http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=166&userid=) terugvinden.

ronaroot
15-05-2011, 13:32
Ik ben inmiddels al weer een half uurtje thuis :shake:

Na bijna 2 uur in de rij te hebben gestaan kregen we te horen dat het terrein vol was :confused:

Geweldig .............. :evil:

sixpack
15-05-2011, 13:41
Ja dat zag ik op meerdere forums... Ook dat er nog engelsen en andere landen in de rij stonden die terug naar huis konden :eek:

VWJYI
15-05-2011, 13:44
Lekker 2 uur staan koken in de rij. Daarna het goeie woord terrein vol. Dat was op zich geen punt. Vervolgens loopt de politie de rij af en begint overal naar bandjes en plaats in de wielkast te kijken ed. Hoop lastig gedoe bij sommige. Auto rechts omkeert en fijn naar huis. De hamburger maar bij de mac gaan eten.

Onderweg ook nog de zwitser tegengekomen in de rij. 800 km gereden en dan voor een gesloten poort......

SteffenUS
15-05-2011, 13:51
Nee joh!! Wat was de capaciteit dan?

Politie die langs loopt om mensen nog een oor aan te naaien ook?! Dat geloof je toch niet. Dit is slechte reclame... :rolleyes:

Alberto
15-05-2011, 13:51
Ja dat zag ik op meerdere forums... Ook dat er nog engelsen en andere landen in de rij stonden die terug naar huis konden :eek:
dat is slecht ...... :wow:

gemeente heeft opt laatste zijne staart ingetrokken voor militair domein
Nu is het industrie en hebben we dankzij colsoul rallysport 1 halletje kunnen huren waar een 10-15 wagens gaan staan
Deze zijn al allemaal volzet

VWJYI
15-05-2011, 13:57
ach ja de mac smaakte als vanouds...... We hebben onderweg terug langs de rij af heel europa aan kentekens gezien en dat was 1,5 km voor de ingang nog in de rij. Toch een hoop mensen die de auto langs de weg zetten en te voet verder gingen. dan toch gewoon naar huis.

Ebut
15-05-2011, 14:03
Dat zijn alvast geen goede berichten :eek:

R32
15-05-2011, 14:08
Ben dan benieuwd wie er wel naar binnen is geweest, het is wel ziek hoor een lange trip maken en er dan niet inkomen omdat het vol is :( .

Opa
15-05-2011, 14:09
Net terug, heel lang in de rij gestaan nadat we met die lange collonne vanuit Stein waren aangereden en toen was het vol. Snap best dat er wat minder plek is dan vorig jaar omdat men van terrein heeft moeten wisselen maar waarschuw de mensen dan van te voren. Nu konden een paar honderd auto's rechtsomkeerd maken.
Chaos op de toegangswegen, wat meer begleiding was geen overbodige luxe. We konden allemaal op de porto meeluisteren hoe het bij de ingang helemaal misging. Spijtig, vorig jaar 10 punten. Dit jaar dik onvoldoende.
En idd de politie die zichtbaar geirriteerd overal op en aanmerkingen maakte. :(
Jammer maar ik kan er niet meer van maken. Voor mij een Euro Noway

Grtz H

ronaroot
15-05-2011, 14:13
Dat zijn alvast geen goede berichten :eek:

nee jammergenoeg niet :rolleyes:
Ik had echt serieus naar deze dag uitgekeken.
7 uur opgestaan, auto gewassen en toen met de hele colonne ernaartoe gereden ...... en toen weer omgedraaid en naar huis :(

Ik kan begrijpen dat het voor kan komen dat het terrein vol raakt.
Maar als er om 11 uur al niks meer bij kan en dan nog honderden auto's staan is er serieus iets fout

cloontje
15-05-2011, 14:41
ook net terug,

Te belachelijk voor woorden dit!! Deze meeting gaat van mijn lijst af!

diep triest!

De Pul
15-05-2011, 14:42
foto's??

:tongue:maar ben het wel met jullie eens,dit is te belachelijk voor woorden....

VWJYI
15-05-2011, 14:53
Moet je toch even wachten op de mensen die wel naar binnen zijn geweest.

Christiaan
15-05-2011, 15:03
Ook na 1 1/2 uur in de rij maar omgedraaid. Stond vlak achter de zwitser die bijna 800 km moest rijden.

Lees nu (thuis) pas dat het terrein vol was. Jammer maar helaas.

TomTom maar ingesteld op "vermijd" snelwegen, en heerlijk binnendoor teruggereden. Toch nog een heerlijke zondag gehad!

T.C.Z.L
15-05-2011, 15:17
Zo ook wij( Tombo90,Mike-1991 en ik) zijn terug.
Vanmorgen verzameld zoals afgesproken bij de Shell.
Alles netjes en goed gegaan op de heenweg. :thumbup:
Eenmaal in Landen aangekomen heel lang in de rij gestaan, doordat er overal straatjes waren viel de groep als het ware uit elkaar.
Van de hele groep ( +-40 wagens) zijn er 5 auto's binnengekomen!!!!
De politie was in de rij inderdaad erg moeilijk aan doen tegen sommige mensen.
De rest van de groep mocht niet binnen want het was "vol".
Eenmaal binnen stonden er toch een flink aantal " foute" wagens en zelfs standaard.
Ook was er op sommige plaatsen nog genoeg plek om auto's neer te zetten.
We hebben het rondje dus maar gelopen, gegeten en zijn toen maar van ellende naar huis gegaan.
Eerste keer Eurosunday, en meteen de laatste :eek:

EDIT: De Zwitser met de Audi hebben ze onder begeleiding toch nog een plaats gegeven. Maar een flink aantal andere mensen van verre reizen konden inderdaad omdraaien.

RobbertMK1GTI
15-05-2011, 15:44
Idd een beetje jammer dat als je om 10.50 uur aankomt het terrein dan al 'helemaal vol' staat. Gelukkig was de mini-meet :D in Stein wel geslaagd, bij deze Ronnie en de rest van de organisatie van de colonne, bedankt!

Mike--1991
15-05-2011, 15:46
Vond dit erg jammer :mad: , had me op deze meeting verheugd!
Stond erg veel mindere auto's tussen wat weer ten kosten ging van andere mooiere wagens!

De heenreis was echt super..flink veel wagens en alles ging goed. Complimenten voor ons allen :thumbup:

matt202
15-05-2011, 16:04
aan de ene kant dan toch maar goed dat ik mijn wagen niet af heb gekregen gisteren..

:screwy:

dafour
15-05-2011, 16:10
Yep zelfde hier,mooi vroeg opstaan en dan daar toekomen en niet meer binnen kunnen.Enorm frustrerend!

De Limburger
15-05-2011, 16:11
Ook wij zijn nu terug na indd een mooie heen reis die erg goed verliep, een paar rotondes en kruispunten dicht gezet, zodat iedereen toch weer kon doorrijden en de groep toch een dikke 57 wagens goed bij elkaar bleef. Meeting zelf was eigenlijk een beetje min eigenlijk slecht. Sfeer was echt niet goed, mede doordat er veel mensen niet het terrein niet op kwamen. Ook gewoon de gezelligheid van vorig jaar was er niet. Jammer, maar goed wat kunnen wij daar aandoen. We hebben wel nog gezellig op het gras bij de auto's gezeten en wat gebabbeld met de heren uit Moerkappele dikke respect voor jullie.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de fijne heenrit en het netjes rijden. En natuurlijk de opkomst fantastisch!!

Groeten Ronnie

AdvilBob
15-05-2011, 16:13
Idd erg triest allemaal alles bij elkaar wassut met 57 auto's in beek op de parkeerplaats nog gezelliger en de heenreis nog beter geregeld snap best dat het terrein kleiner was maar we hebben nog genoeg plaatsen gezien waar nog genoeg auto's kunnen staan zoals op ut gras als je ut terrein opliep en als de organisatie zich ook eens de moeite deed om ff de mensen te informeren laat staan eens te komen kijken hoeveel volk er nog stond.

eddyvwone
15-05-2011, 16:29
bob hoeveel had je gedronken het was in Stein

Grtz Eddy

oldscool
15-05-2011, 16:32
Eh als je al weet als organisatie dat er maar 500 autos naar binnen kunnen !!!!!!!zo hebben wij opgevangen van mensen met een groen shirtje aan !!!!!!!!!!!

En dat er dan selectief entree wordt verleend>>>> niet dus ,stond naast een ibiza met 13 inch en monsterbumpers niet verlaagd !!en mensen uit gb frankrijk nl oostenrijk duitsland niet naar binnen kunnen 1 Woord SCHANDALIG !!!

Laat staan die mensen die uren in de auto hebben gezeten geld en moeite hebben gestoken ,,en dan hebben kunnen omdraaien, politie heeft het terrein niet gesloten het was gewoon te klein en zat vol !!!!!!!!!!!

Dit was gewoon de grootste Flater van het jaar !!

AdvilBob
ut was niet in beek en niet in stein maar ut was in elsloo

De Limburger
Het was in Elsloo...!!!

FunkyF
15-05-2011, 16:53
Iig Ronnie en anderen bedankt voor de leuke colonne erheen en de hulp vanochtend met mijn adapter.

Wij zijn ook met de grote colonne uit Elsloo meegereden met 3 auto's. Anderhalf uur in de rij gestaan en toen draaide iedereen om. We hebben de auto nog even in een straat buiten het terrein geparkeerd en zijn binnen nog 2 uurtjes gaan rondlopen. Stonden inderdaad schrale auto's tussen maar ook mooie wagens.

De sfeer was een stuk minder door de frustratie van een hoop mensen. Hamburger op en weer terug gereden, lekker binnendoor nog een beetje kunnen cruisen en kunnen genieten van de perfecte Belgische wegen..;)

Jelle-Mk1G60
15-05-2011, 16:59
Wij zijn ook net terug thuis. Is een meeting die voor volgend jaar geschrapt word! er stodnen zeker dikke wagen tussen, enkele eos, aui tt, aui A4 mercedes, maar ook veel prul, golf 3 waar niets aan was, een fiat 500 abarth (akkoord leuk autotje maar volledig origineel) dusja organisatie heeft dik geflopt en auto's gewoon her en der neergezet.
jammer maar helemaal niks leuk aan! wij hebben buiten nog gaan kijken naar alle wagens die gwn langs de kant stonden geparkeerd en daar was even veel te zien als binnen en dat was gratis!

volgend jaar beter zeker, maar dan toch zonder ons.

golf1bart
15-05-2011, 17:07
:goodpost:
Eenmaal in Landen aangekomen heel lang in de rij gestaan, doordat er overal straatjes waren viel de groep als het ware uit elkaar.
Van de hele groep ( +-40 wagens) zijn er 5 auto's binnengekomen!!!!
De politie was in de rij inderdaad erg moeilijk aan doen tegen sommige mensen.
De rest van de groep mocht niet binnen want het was "vol".
Eenmaal binnen stonden er toch een flink aantal " foute" wagens en zelfs standaard.
Ook was er op sommige plaatsen nog genoeg plek om auto's neer te zetten.
We hebben het rondje dus maar gelopen, gegeten en zijn toen maar van ellende naar huis gegaan.
Eerste keer Eurosunday, en meteen de laatste :eek:

EDIT: De Zwitser met de Audi hebben ze onder begeleiding toch nog een plaats gegeven. Maar een flink aantal andere mensen van verre reizen konden inderdaad omdraaien.

Net golf klaar eerste meet ooit (voor mij en de golf) naar euro sunday ik denk dat de reacties hierboven allemaal genoeg zeggen,heb ik niets aan toe te voegen.
Ik heb lekker gereden vandaag maar "meeting" bij sommige mensen ook wel file genoemd was K walitatief U iterst T eleurstellend

HB24
15-05-2011, 17:18
Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Eurosunday is slachtoffer van zijn eigen succes en is in feite te groot geworden voor nog in België te kunnen organiseren, Kzou zeggen organiseer zelf eens een meeting, dan zullen er velen ineens anders piepen, want het is iets meer dan alleen aan de kassa staan en geld binnen halen ;)

Tis op niemand persoonlijk bedoelt he :D

gti-er
15-05-2011, 17:21
als ik het allemaal lees is het gewoon zonde. Uren moeten rijden en vervolgens weer om moeten draaien omdat er niks meer naar binnen kon!

Jammer EuroSunday was voorheen wel goed geregeld dacht ik!

evilnyntje
15-05-2011, 17:24
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Eurosunday is slachtoffer van zijn eigen succes en is in feite te groot geworden voor nog in België te kunnen organiseren, Kzou zeggen organiseer zelf eens een meeting, dan zullen er velen ineens anders piepen, want het is iets meer dan alleen aan de kassa staan en geld binnen halen ;)

Snap je punt, klagen is altijd het makkelijkst. Jammer dat het tegen is gevallen. Meetings organiseren is niet makkelijk, daar komt veel bij kijken. Zijn er nog wel foto's ergens?

Vellie
15-05-2011, 17:25
Wij hadden er niet echt een voorstelling van hoe deze meeting/evenement eruit zou zien. Uiteindelijk de tomtom gevolgd en kwamen we uit naar bleek achteraf de achterzijde van het terrein. Ik wilde niet echt met me auto op het terrein omdat ik daar niet zo van ben. Dus we hadden hem langs de straat gezet en waren de rest gaan lopen. Zonder ook maar enige toeganspoort konden we zo het terrein oplopen en uiteindelijk is het me nog niet helemaal duidelijk wat het nou precies is. Totaal geen last van file of wat dan ook. Tussen alles in stonden toch wel heel wat dikke bakken als je het mij vraagt!! Zelf was ik erg onder de indruk van een zwarte golf 6 r line met matzwarte 5stars!! Dus ik denk dat ik de eerste ben die hier reageert met positieve reacties :tongue: Heel gek ook dat ik totaal niks gemerkt hebt van die chaos :confused: en kan me ook voorstellen dat zoiets vervelend is!
Volgend jaar zal ik zeker weer komen! :cool:

Vellie
15-05-2011, 17:33
2crappy i phone pics
http://i666.photobucket.com/albums/vv25/bonkey105/iphone080.jpg
http://i666.photobucket.com/albums/vv25/bonkey105/iphone079.jpg

MikeVW
15-05-2011, 17:42
[QUOTE=HB24]Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:

Als je het zo leest en ervanuit gaat dat dit waar is dan is het inderdaad erg jammer voor de organisatie van eurosunday.. Het is altijd een mooie meet geweest..

steveh
15-05-2011, 17:43
ik swas er om 10.15 ongevee. redelijk lang moete aanschuiven.

de vraag van groep of alleen, ja alleen rijd ma rechtdoor naar zo een ver-ver-ver weghoekje...op zich redelijk mooie auto's was ook mijn eerste eurosundays.. de heenreis was zalig op 't gemakje aan, wat ridjers tegengekomen, handje omhoog. het was een KUTWEER in't begin. toch nog proficiat aan de organisatoren. alleen verdomd spijtig van het terrein. achteraf nog met wat mensen die er waren doorrijde naar een andere meeting. rond een uur of 4 doorgerede. foute adres opgegeven uitteraard ver ver uit de richting. toch goed geamuseerd !

engeltje89
15-05-2011, 17:45

Het is zo dat we wel met de organisatie gepraat hebben en het enige wat ze ons zeiden wat ja wie als eerste komt heeft ook plaats! Nou mooi excus!
En wij hadden hun frequentie op onze porto dus wij konden heerlijk meegenieten met hun chaos!

HB24
15-05-2011, 17:54
Is toch ook zo, je weet met dit soort grootte van events dat je er op tijd bij moet zijn voor binnen te kunnen en als op een moment de politie beslist dat alles naar binnen moet, ook al zijn het kermiskarren met overdaad, dan is het zo op dat moment en kan men daar niet aan veranderen.
Ik ben als bezoeker geweest en heb mij geweldig geamuseerd wat de rest ook beweerd ;)

Vlammende
15-05-2011, 17:57
Ik wil foto's zien!!

De Limburger
15-05-2011, 18:08
Ik wil nog 1 ding zeggen en dan ga ik beginnen aan het selecteren van mijn foto's.

Als je als organisatie, 2 weken van te voren krijgt te horen dat je dat grote terrein niet kan/mag gebruiken, laat dan wel wat weten en de liefhebbers die van ik weet niet waar allemaal afkomen. Misschien had het iets kunnen helpen aan de problemen van vandaag. Maar goed allemaal achteraf gelul. Al bij al hebben we het wel gezellig gehad alleen niet binnen de entree poorten van het evenement.

Zo wat foto's ik heb er helaas niet veel, aangezien ik niet veel zin had om foto's te maken..

Kleine drukte langs de weg.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0057_200322.JPG

Die Opelrijders ook altijd bah bah hahaha..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0053_59653.JPG

De golf van Bjorn, met mijn ex BBSjes. Heel mooi.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0060_825953.JPG

Nog eens..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0062_798698.JPG

De Aad mobiel
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0063_570005.JPG

Heel mooie caddy.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0077_698387.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0079_348870.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0106_974300.JPG
Gr Ronnie

VWJYI
15-05-2011, 18:19
mooi, als ze nu een paar dagen geleden toen ze hoorden dat het grote terein niet doorging op alle forums even hadden vertelt dat ze een klein terrein hadden en geen groot terrein dan was het konvooi vanmorgen richting arnhem vertrokken. Het is inderdaad moeilijk om een fatsoenlijke meeting te organiseren, maar ben dan ook zo eerlijk en geef het even door als er bepaalde dingen niet doorgaan dan kunnen de mensen op voorhand een afweging maken.

Fr@nk
15-05-2011, 18:27
Inmiddels ook weer terug van de "file meet" ... Sjongejonge wat een ellende allemaal voor de inkom........ :mad:

Op tijd vertrokken vanuit Elsloo met de groep, dat was super gegaan trouwens! :thumbup: Die Ronniej ken t verkeer goed tegenhouden, en hop weer in de Jetta en trappen maar! :D

Eenmaal aangekomen was t al een chaos zoals al eerder is vermeld hier, je kunt er als bezoeker weinig aan veranderen maar t is wel goed k*t voor iedereen....

Verder heb ik ook niemand van de organisatie gezien bij die file om te vermelden dat wachten geen zin had, je moest het maar na 2 uur zelf en van de rest van de bezoekers ontdekken! :screwy:

Ok als men op het laatste moment van terrein moet wisselen is dat natuurlijk ook niet gepland om het op deze manier te laten verlopen, maar eerlijk is eerlijk daar konden veeeel meer auto's op hoor, ook op het grind-gedeelte enz... ik snap ook niet waarom het eerste gedeelte binnen nog was afgezet met lint want dat was ook nog een mooie plek, dan heb ik het nog niet over het grasveldje gehad, ff de dag ervoor maaien en vol duwen lijkt me.... :rolleyes: misschien mocht het niet ofzo maarja in noodsituaties als dit moet je af en toe wel...

Heb zeker hele dikke bakken gezien daar binnen, mindere heb je overal wel erbij, maar al met al blijft het natuurlijk erg jammer hoe het verlopen is.....

Al met al wel goed geamuseerd eenmaal binnen maar of ik volgend jaar nog ga is maar de vraag.........

Vains
15-05-2011, 18:29
Ook ik was dik ontevreden over deze editie van eurosunday. Zoals zovelen stond ik ook voor gesloten poort. Eigenlijk wilde ik direct naar huis rijden maar ben uiteindelijk toch even binnen gaan kijken. Wat mij opviel was dat ondanks de 'controle' op kwaliteitsauto's er genoeg rommel binnen stond, terwijl er een heleboel dikke bakken buiten de hekken stonden :screwy:

Dus volgend jaar moet ik toch echt eens goed gaan nadenken om een bezoekje te brengen of niet ;-)

classicline
15-05-2011, 18:35
Nou ondanks de drukte was het toch leuk daar.

De Organistie kan er tenslotte ook niks aan doen, als het terrein vol zit
Dan zit het vol. En de politie heeft het gewoon uitgenut! En ik moet zeggen det heg een erg groot terrein was!

Als bij willekeurig treffen in NL opeens 2 x zoveel autos komen als geplant
Dan gebeurt gewoon het zelfde.. Vandaar alleen maar respect voor de organisatie en
Hopen dat het volgend jaar wat beter verloopt!

Twan

oldscool
15-05-2011, 18:37
Ja precies , vorig jaar top :tu:

en als je als organisatie weet dat je een kleiner terein hebt vermeld je dit natuurlijk aan de autoliefhebbers op de forums,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :( of je zegt de meeting af, wel zo netjes :tu:

en organistie ja ehm ver te zoeken ,,

maar nee niks ervan , met andere woorden ben blij dat je binnen bent :SCRATCH:

het was de 2de en laatste keer !

volgend jaar dubb inn :tu: (heb er nu al spijt van)

denk dat het de eurosunday boys naar het bolletje gestegen is :beatup:

en dat er dan beweerd wordt dat de politie zegt je moet alles binnenlaten yeah wright !, ik stond er erg vroeg toen de flikken aankwamen en toen stond er al monsterbumper achter de kassa!!!!

gewoon de flapmeeting van het jaar !

wel raar , als het vol is dat je nog mensen naar binnen ziet rijden (vriendjespolitiek)

tijd voor een nieuwe sticker I hate eurosunday :tu:

Ronniej
15-05-2011, 18:43
http://www.rpmvision.nl/pictures/features/193/large/1b795f41eec7e00399f00ea423c3433a.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/193/eurosunday-preview)

http://www.rpmvision.nl/pictures/features/193/large/8ea2641dfdfc28e0297036bcb5a9a9f4.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/193/eurosunday-preview)

http://www.rpmvision.nl/pictures/features/193/large/2ef2dcf840e04deb86d3f90ac71418f8.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/193/eurosunday-preview)

Na de geslaagde editie van Eurosunday in 2010 dacht de crew aan een nieuwe lokatie, namelijk in Landen. Op zich niet erg, echter kan de organisatie zich beter gaan afvragen waar ze het volgend jaar moeten gaan organiseren want het was toch duidelijk te klein, want ook dit jaar was Eurosunday weer een enorm succes. Ronald Veth trapt af met de preview. .

Lees de gehele feature op: http://www.rpmvision.nl/features/193/eurosunday-preview.

Martyn
15-05-2011, 18:45
Gelukkig hebben we de foto's nog !

Dik die TT van die zwitser :eek:

lager
15-05-2011, 18:52
wat een schandaal dit. gewoon voor niets gereden laaste keer dat wij naar deze meeting gegaan zijn..

niet te geloven dit. kristof bs wheels

Koudijs
15-05-2011, 18:52
Het was mijn eerste keer en ik vond het jammer (zoals al eigenlijk gezegd is door meer mensen) dat er slecht gecommuniceerd werd. We stonden en stonden daar wat, als men wat had gezegd had ik tenminste al mijn auto kunnen parkeren en kunnen gaan kijken maar ja, ze hadden liever dat we even in onze auto's gingen wachten...

Ik was mee met de grote groep uit Elsloo, daar was tenminste erg goede organisatie... heel goed heren was onder de indruk...

Stonden veel auto's binnen die niet echt meeting waardig waren en die hielde de mooie auto's buiten. Ik zag juist nog erg veel plekken over op de meeting waar nog geparkeerd had kunnen worden.

Ik hoorde zoveel goede dingen van vorig jaar en dan is dit toch een teleurstelling...

Volgend jaar toch maar Arnhem...

Foto's volgend nog ;)

Oldskool_Ivo
15-05-2011, 19:14
Kleine drukte langs de weg.

http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0057_200322.JPG

vond onze mini-Worthersee erg geslaagd :D

Aan iedereen die vanuit Elsloo is mee geweest, DIKKE PRIMA !!!

Misha
15-05-2011, 19:25
Ik vind het een beetje jammer om hier zo over tekeer te gaan. Met de post van HB24 lijkt het me een vrij duidelijk verhaal eigenlijk.. Als de blauwpetten dan daar ook nog moeilijk gaan doen en alles, wat kan je er dan verder aan doen.

Ik denk ook dat het niet gruwelijk verstandig is om met dergelijke grote colonnes aan te komen zetten, dan versterk je de drukte natuurlijk alleen. Als het allemaal wat geleidelijker binnen drupt kan je er beter mee omgaan. Locatie vond ik niet geslaagd, setup is wel leuk met dat veld daar enzo (podium) als je dat gras mooi kort maait kan je daar een leuke setting creëren a la edition38. Maar zou beter werken met een kleinschalige(re) meeting denk ik ..

Dit is duidelijk een leermomentje, vergeet niet dat dit pas de derde editie is van ES. Het is gewoon geëxplodeerd.. vorig jaar was het echt de beste (eendaagse) meeting van het jaar! Als het dan zo tegen gaat zitten met het terrein en de klabakken etc. dan sta je vrij machteloos denk ik.

Ondanks alles heb ik opzich weer een hele gezellige dag gehad met de boys & girls. En ook nog een prijsje Top 30 Eurosunday meegenomen.. leuke waardering. De kans is groot dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben :)

De Limburger
15-05-2011, 19:26

en als je als organisatie weet dat je een kleiner terein hebt vermeld je dit natuurlijk aan de autoliefhebbers op de forums,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :( of je zegt de meeting af, wel zo netjes :tu:

en dat er dan beweerd wordt dat de politie zegt je moet alles binnenlaten yeah wright !, ik stond er erg vroeg toen de flikken aankwamen en toen stond er al monsterbumper achter de kassa!!!!

wel raar , als het vol is dat je nog mensen naar binnen ziet rijden (vriendjespolitiek)

Sorry ik vind deze iets te grof sven, maar dat is mijn mening.
Gr Ronnie

jellehier
15-05-2011, 19:28
Nou ondanks de drukte was het toch leuk daar.

De Organistie kan er tenslotte ook niks aan doen, als het terrein vol zit
Dan zit het vol. En de politie heeft het gewoon uitgenut! En ik moet zeggen det heg een erg groot terrein was!

Als bij willekeurig treffen in NL opeens 2 x zoveel autos komen als geplant
Dan gebeurt gewoon het zelfde.. Vandaar alleen maar respect voor de organisatie en
Hopen dat het volgend jaar wat beter verloopt!

Twan

Bull shit twan. Als je een goede organisatie hebt dan ben je altijd voorbereid.

Ralph
15-05-2011, 19:29
Foto'sssssssssss !!!!

Koudijs
15-05-2011, 19:38
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2649.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2648.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2652.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2656.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2657.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2659.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2660.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2662.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2661.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2666.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2668.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2672.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2673.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2676.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2680.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae248/Koudijs_2009/DSC_2678.jpg

Ibiz@ke
15-05-2011, 20:04
Het was niet naar onze wensen,dat mag iedereen weten en dat mag gezegd worden
Wij hebben zoals ELK jaar ons uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Wat ik zeer spijtig vind en zelfs kwetst zijn woorden zoals ''zijt gelle nie beschaamd'',die duitsers,die hollanders,die collone van volksforum en de collone van wetteren konden niet meer binnen

JA wij waren beschaamd toen we moesten zeggen,jullie geraken er niet meer bij....

MAAR....als het vol staat en de hete adam van de politie hangt in uwe nek da ge kunt zorgen da alles zo snel mogelijk opgelost is en de straten vrij zijn,dan wil ik eens zien hoe sommige die zo kritiek spuien het hadden opgelost.
Als er op 2u tijd meer dan 550 wagens binnenkomen heb je al niet slecht gewerkt,en het was zelfs nog niet middag,het volk bleef maar toestromen zelfs ondanks dit weertype.

Wij zijn voor de rest zeker niet beschaamd en ik denk ook niet dat wij beschaamd MOETEN zijn

Er was ons de locatie recht tegenover het terrein beloofd,en waar iemand het haalt dat dit tot 3 dagen geleden zo was weet ik niet...maar dit is niet correct
Ook heeft de stad niet alles correct doorgebriefd waardoor er dingen zijn misgelopen

Degene die dergelijk event voll kan omgooien en van locatie kan veranderen op zulke korte tijd en er in slaagt om zonder moeite een +1000 auto's te parkeren zonder dat de mensen een uur moeten wachten en zonder dat er ook maar 1 ''foute'' wagen binnenkomt,die wens ik ne dikke proficiat want ons is het niet gelukt

Combineer daar nog bij dat sommige mensen die als vrijwilliger helpen niet komen opdagen,dan kan je niet meer doen dan je uiterste best

Dit is volgens mij vandaag wel gebeurd
Iedereen met een groen/roos t-shirts verdiend een welgemeende dank u wel en proficiat ipv 10kg stront over zijn hoofd

conclusie:

-grote opkomst voor kutweer,zelfs NOG grotere opkomst als vorig jaar....dit had zelfs op brustem airbase NIET gelukt!
Vorige editie tikten we af op 785 wagens,er er konden in de buffer zone nog max een 150 bij

Wat kunnen we hier aan doen zodat dit NOOIT meer gebeurd?

-groter terein zoeken voor 1300-1500 wagens te parkeren
-event kleiner maken en enkel op uitnodiging of inschrijving (500 wagens ongeveer)
-STOPPEN MET EUROSUNDAY?

Bedankt aan iedereen die gekomen is en meegeholpen heeft aan dit event

Eurosunday Crew

De Limburger
15-05-2011, 20:23
Mooie reactie waar veel duidelijk door gemaakt is.
Laat volgend jaar maar zien dat het wel gewoon weer goed kan.
Jullie kunnen het wel, dat hebben jullie al twee editie's eerder al bewezen.
Gr Ronnie

matt202
15-05-2011, 20:43
tja 3 dagen voortijdig de plannen omgooien is niet niks.. maar als jullie toch ieder dag alle forums in de gaten houden, was het misschien wel zo netjes geweest om een hoop mensen op voorhand te verwittigen.
zeker voor de mensen die van ver af komen..

Wietse
15-05-2011, 20:44
Half 6 me bed uit gekomen, om half 7 te vertrekken naar het shell tankstation. Aardig wat auto's vanuit volksforum, en de rit naar Landen was prima, leuk en zeker goed georganiseerd... :thumbup: :thumbup:

aangekomen in Landen was het toch wel een domper om zo lang in de rij te staan en niet binnen te kunnen komen! Echter niets aan te doen en de auto's in een stuk gras vlakbij kunnen zetten, een meeting opzich.

Op het terrein zelf was het toch wat minder, veel auto's vond ik het persoonlijk niet waardig (waarbij ik de selectie procedure niet kon zien). Toch ook veel dikke bakken gezien. * in het hoofd houdend dat de organisatie met de problemen van het terrein en politie zat vandaag, kun je hen ook niet volledig de schuld geven, die hebben ook hun best gedaan! :thumbup:

Het was voor mij de eerste keer, dus vond ik het jammer, maar heb me nog wel vermaakt.. Net voor vertrek kwam de lupoclub nog langs met 2 kevers, daar mee stuk binnendoor door België gecruised.. heerlijk :D

Dus voor volgend jaar wordt het toch kijken om wel of niet te gaan!

Wel nog foto's gemaakt, deze zal ik zsm proberen te posten in dit topic

PimVW
15-05-2011, 20:44
Ben als bezoeker geweest. Stond wel mooi spul tussen. Muziek stond aso hard, was niet normaal! Was wel n chaos, vorig jaar vond ik veel beter...

Mike--1991
15-05-2011, 20:49
Deze dingen zijn altijd vervelend! En maken het inderdaad voor de organisatie erg moeilijk.

Golf-classic
15-05-2011, 20:54
Zelf was ik erg onder de indruk van een zwarte golf 6 r line met matzwarte 5stars!!

als het die zwarte is die je op foto liet zien is absoluut geen R :d

ow edit je hebt over R-line beetje verward met de gti R sorry :cool:

gti-er
15-05-2011, 20:56
idd een duidelijke verhaal wordt er nu gegeven zodat niemand meer over kan zeuren. Gewoon volgend jaar een groter locatie vinden en een topmeeting organiseren waar dus wel tot 1500 auto's in kunnen! :thumbup:

classicline
15-05-2011, 20:58

Organiseer zelf eens wat!!

Het is makkelijk lekker te zeiken en een meeting af te kraken waar mensen een jaar lang kei hard voor gewerkt hebben!

Ik weet wat het in houd zoiets te organiseren en dat is echt niet zo makkelijk als mensen als jij denken.. maar het wel gelijk de grond in trappen omdat het voor jou niet het dagje uit was zoals je geplant had!

Ook al viel je dagje uit tegen toon dan wel een beetje Respect voor die mensen die er zo lang mee bezig geweest zijn en hun best gedaan hebben.

Ik vind het erg egoistisch om zo te reageren!
zo van: Mijn dag was kut dus laten wel lekker alles afkraken....

Hun zijn gewoon overspoelt van Succes en daar hebben hun nooit rekening mee gehouden/Kunnen houden.

Veel meetings zitten elk jaar op dat randje en hier ging het er een keer over heen! nou Super toch voor zo een mooi evenement! Dat betekent dat hun er van geleert hebben en er volgend jaar wat mee kunnen doen!

En ik mocht er ook nog om 13:00 op en nee ik ken echt niemand van de organisatie! dus geen vriendjes politiek;)

Waarschijnlijk waren er alweer wat mensen vertokken of zo.

De Limburger
15-05-2011, 21:04
Half 6 me bed uit gekomen, om half 7 te vertrekken naar het shell tankstation. Aardig wat auto's vanuit volksforum, en de rit naar Landen was prima, leuk en zeker goed georganiseerd... :thumbup: :thumbup:

aangekomen in Landen was het toch wel een domper om zo lang in de rij te staan en niet binnen te kunnen komen! Echter niets aan te doen en de auto's in een stuk gras vlakbij kunnen zetten, een meeting opzich.

Op het terrein zelf was het toch wat minder, veel auto's vond ik het persoonlijk niet waardig (waarbij ik de selectie procedure niet kon zien). Toch ook veel dikke bakken gezien. * in het hoofd houdend dat de organisatie met de problemen van het terrein en politie zat vandaag, kun je hen ook niet volledig de schuld geven, die hebben ook hun best gedaan! :thumbup:

Het was voor mij de eerste keer, dus vond ik het jammer, maar heb me nog wel vermaakt.. Net voor vertrek kwam de lupoclub nog langs met 2 kevers, daar mee stuk binnendoor door België gecruised.. heerlijk :D

Dus voor volgend jaar wordt het toch kijken om wel of niet te gaan!

Wel nog foto's gemaakt, deze zal ik zsm proberen te posten in dit topic

Voor jullie dikke respect leuk jullie te leren kennen. En ik wacht met smacht op de foto's vooral die met mijn Jetta in de goot.. Haha.

Gr Ronnie

Rallye-ieffie
15-05-2011, 21:10
Ben vandaag ook geweest, inderdaad jammer dat het niet ging zoals verwacht maar ja weinig tegen te doen. Gezellig dagje zo met vrienden en een leuke rit gehad. Maar nu foto's want heb er zelf te weinig gemaakt.

SpiderClass
15-05-2011, 21:19
Ook geweest vandaag, was inderdaad minder als vorig jaar. Maar waarom stonden er eigenlijk geen auto's op het grasveldje waar de prijs uitreiking was? Daar was nog wel ruimte.. (Of hebben daar wel auto's gestaan? was er niet zo vroeg..)

Ignition
15-05-2011, 21:21
Ik zal ook maar eens een berichtje achterlaten hier.

Wil ten eerste even kwijt dat de rit erheen super geregeld was !
Hardstikke bedankt hiervoor !
Wel ff een korte vraag, onderweg moest ik VOL in de ankers opeens, en moest uitwijken de vluchtstrook op, terwijl er helemaal niets aan de hand was ?
de mk4 voor me vloog ook al de linkerbaan op en ik zag die mk3 voor me wel erg snel dichtbij komen :wow:
Iemand een idee wat er gaande was vooraan de groep ?

2 uur in de rij staan en te horen krijgen van notabene een andere bezoeker dat het 'vol' was is natuurlijk niet leuk, ik heb hem achter Patrick zijn MK2 aan de zijkant geparkeerd, en toen hoorden we van iemand die aangerend kwam: 'pak snel de auto's er kunnen er nog 16 het terein op !!'
En aangezien we zowat voor de ingang geparkeerd hadden .. :tongue:
Dus sorry dat we een beetje van de groep 'weggelopen' zijn :redface:

Op sommige momenten moest ik toch ff twijfelen of er nu entrance selection was of niet ?
Maargoed, dit kan gebeuren, was ook wel een beetje rommelig bij de ingang.
Ook heb ik van een maat gehoord dat hij een groepje achterna is gereden en opeens op het terein stond en dus niet had betaald, mss een tip om iemand van ES bij dat hek neer te zetten die de mensen tegenhoud ?

Ik heb toch wel respect voor de ES crew, de meeting is niet geheel volgens plan gelopen, maar ze hebben het iig niet gecanceled en hebben het beste ervan proberen te maken, respect !

Opzich was het wel een dikke meet, met veel mooie bakken maar jammergenoeg niet alles kunnen zien (hiermee bedoel ik de wagens die buiten het terein stonden).

Op de terugweg ben ik nog in kerkrade wat golfjes tegengekomen (bij Kera daar), heb vrolijk teruggezwaaid, iemand van hier ? :tongue:

Greetz ... Cookiemonster :D :tongue:

henkwassenaar
15-05-2011, 21:42
Ondanks dat het misschien wat mis is gelopen..........zie ik aan de foto's dat het nieveau best wel hoog lag, en veel mooie wagens aanwezig waren. :thumbup:

p.doppenberg
15-05-2011, 21:45
Nou ik zal mijn bericht dan ook nog maar even achterlaten,

De heenreis vanuit elsoo was echt prima geregeld, vond het echt geweldig hoe ronnie en zijn maat het verkeer tegenhielden.
De belgische snelwegen vond ik zelf wat minder maar des al niet te min waren we met een leuke groep onderweg.

Een rij had iedereen wel verwacht maar zo lang toch echt niet...
Zoiets is echt minder vooral als je hoort dat het terrein vol is en je echt de mooiste wagens ziet omdraaien...

Wat amando al zei is dat we via de porto ineens hoorden dat er nog een paar bij mochten zijn we maar snel naar de ingang gesneurd en we waren binnen :D

Eens een middagje rondgelopen maar had toch meer van de beruchte meeting gehoord dan dat er werkelijk stond.
Zeer vette auto's maar er stonden zelfs geplamuurde jappen tussen...

Naja ondanks alles was het toch een leuke dag!

Bedankt voor de fijne heenreis allemaal

Grts patrick :thumbup:

Misha
15-05-2011, 21:51
Genoeg gezevert .. even snel wat foto's gedaan. Weinig gemaakt dus hier moeten we het maar mee doen :D

http://farm6.static.flickr.com/5069/5723936914_52580ce61e_b.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5021/5723941968_e488e752a2_b.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5005/5723945884_a4de6208dd_b.jpg

http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/sets/72157626728312478/

JaboG60
15-05-2011, 22:18
Vond het een super dagje in het mooie Belgie..........
En ja. EUROSUNDAY is en blijft een top meeting.
Overal kan er iets wel eens mis lopen............

oldscool
15-05-2011, 22:20
Organiseer zelf eens wat!!

Het is makkelijk lekker te zeiken en een meeting af te kraken waar mensen een jaar lang kei hard voor gewerkt hebben!

Ik weet wat het in houd zoiets te organiseren en dat is echt niet zo makkelijk als mensen als jij denken.. maar het wel gelijk de grond in trappen omdat het voor jou niet het dagje uit was zoals je geplant had!

Ook al viel je dagje uit tegen toon dan wel een beetje Respect voor die mensen die er zo lang mee bezig geweest zijn en hun best gedaan hebben.

Ik vind het erg egoistisch om zo te reageren!
zo van: Mijn dag was kut dus laten wel lekker alles afkraken....

Hun zijn gewoon overspoelt van Succes en daar hebben hun nooit rekening mee gehouden/Kunnen houden.

Veel meetings zitten elk jaar op dat randje en hier ging het er een keer over heen! nou Super toch voor zo een mooi evenement! Dat betekent dat hun er van geleert hebben en er volgend jaar wat mee kunnen doen!

En ik mocht er ook nog om 13:00 op en nee ik ken echt niemand van de organisatie! dus geen vriendjes politiek;)

Waarschijnlijk waren er alweer wat mensen vertokken of zo.

maar ach het spijt me en trek me opmerking in oke !

en wil ook iedereen en met veel respect van eurosunday bedanken :thumbup:

a.busser
15-05-2011, 22:36
Balen, balen, balen, dat een meeting zo fout kan lopen...
Tijd en energie erin gestoken, veel verwachting, hoop enthousiasme, en dan dit.
Mannen (en dames) van EURO SUNDAY laat de moed niet zakken!
Vol er tegen aan voor volgend jaar, BIGGER BETTER SUNDAY!

Stichting Arnhem DUB INN.

HannoverEdition
15-05-2011, 22:38
Balen, balen, balen, dat een meeting zo fout kan lopen...
Tijd en energie erin gestoken, veel verwachting, hoop enthousiasme, en dan dit.
Mannen (en dames) van EURO SUNDAY laat de moed niet zakken!
Vol er tegen aan voor volgend jaar, BIGGER BETTER SUNDAY!

Stichting Arnhem DUB INN.

AMEN! :thumbup:

:goodpost:

SvenFGTF
15-05-2011, 22:48
Zoo een uurtje geleden terug gekomen van een drukke maar vooral ook erg gezellige dag! :thumbup:
Aangezien mijn gehele mening over de meeting en de organisatie er van al exact hierboven door meerdere is verwoord, ga ik er verder geen woorden aan vuil maken! Jammer dat het zo liep, maar ik zal maar zo zeggen, volgende keer beter, van fouten leer je :)

Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, gezellig geouwehoert, foto's gemaakt en natuurlijk heerlijk opgereden met de groep van Volksforum! (en op de terugweg met de Lupo club)
Nogmaals bedankt Ronnie en de groep voor de gezelligheid :D

Vanochtend om half 7 van huis vertrokken richting Limburg waar we werden verwelkomd door een grote groep in Stein. Vanwege de omvang al een mini meeting opzich, en na wat wachten was het tijd om te vertrekken. Onderweg heerlijk gereden, en af en toe werd je dan voorbij geknald door Ronnie in zijn Jetta die dan weer alle zijwegen afzette, echt waar, top geregeld! :thumbup:

Jammer genoeg was na veel wachten toch de conclusie dat we niet naar binnen zouden komen, maar vervolgens de auto netjes geparkeerd (door een schijtgootje waarin iedereen vast kwam te zitten :rolleyes: ) en vervolgens te voet naar binnen gegaan.

Toen we op het punt stonden om te vertrekken kwamen we nog de Lupo club tegen, en daarmee zijn we onder leiding van Reinoud in de kever een geweldig stuk binnendoor gereden richting nederland. :cool:

Maar oke genoeg geouwehoer, uiteindelijk wil iedereen toch ook graag wat beeldmateriaal!

http://farm4.static.flickr.com/3480/5723588825_d16f3ed3d8_o.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5141/5723523623_a76b0ccc36_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3604/5723572489_17b8561119_o.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5219/5724089400_0a5df4f5f6_o.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5144/5724105708_9508215aa2_o.jpg

De rest van mijn foto's zijn uiteraard hier te vinden:

http://www.flickr.com/photos/svenhendriks/sets/72157626728599890/

BLEK
15-05-2011, 23:05
Er is al genoeg gezegt over deze meeting...

Wij van DD zeggen...volgend jaar beter. ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MF6X78ZT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MTIJHNRP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABIHG8WQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGQF74ZI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZU6RFIY3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZXF6FSG.jpg

De rest http://www.mijnalbum.nl/Album=VFUKHEYY

De Limburger
16-05-2011, 00:19
Filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=5tryT3u7ygM
Met veel dikke wagens.....?
Gr Ronnie

Sponze®
16-05-2011, 06:01
Gelukkig niet geweest, maar als ik het zo
lees is er toch niet zo heel veel mis gegaan?

Als de organisatie tijdig de ellenlange wachtrij
had geinformeerd, waren er vast minder irritaties :)

Misha
16-05-2011, 07:36
Dan zou ik nog een keer lezen .. terrein op het laatste moment niet meer beschikbaar > maar 400 (?) plaatsen voor een auto of 1200 (?), politie voor de deur die de entranceselectie om zeep hielp.. nou dan is het een kettingreactie dat het hele festijn in het water valt, zeker met het weer van gisteren ;)

Ondanks alles vond ik dat het nog een dikke prima verdient, zie er nog is wat van te maken met als zich dit voordoet..

Joy_Goessens
16-05-2011, 08:07
Ben ook meegereden in de Limburg Colonne :). Helaas was t idd vol maar de Heenreis en de Mac waren ook wel leuk. Volgende Meeting beters.

Rocco-Loco
16-05-2011, 08:31
Tja jammer maar helaas... Na een leuke mini-meet in Elsloo, een super ritje richting Landen, waarbij de Limburger´s Jetta regelmatig kwam langsgevlogen om eea in goede banen te geleiden :thumbup: , kregen we na een uurtje of 2 in de rij te staan te horen dat het terrein vol was.

Balen. Maar goed, ook in de rij heb ik best een paar mooie auto´s gezien.

Vond het juist leuk dat we als groep weer eens naar een meer-merken-treffen gingen. Ach volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iig iedereen bedankt voor de foto´s, zo zie ik toch nog wat van de meet. :D

Deze auto vind ik ECHT niet meer normaal. Wat een pot.........

http://farm6.static.flickr.com/5219/5724089400_0a5df4f5f6_o.jpg

b_elev
16-05-2011, 09:57
hmm gister verslapen als een gek (werd kwart over 11 wakker) en dus niet geweest maar als ik dit zo lees is dat geen ramp geweest als wou ik wel gaan met me 9n3 gti

mvg brian

Ward
16-05-2011, 11:20
De foto's van Eurosunday (zowel binnen als buiten het terrein) staan op www.vwclubparkstad.nl (http://www.vwclubparkstad.nl)

Alvast een preview:

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5056.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5062.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5066.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5067.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5073.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5074.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5081.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5085.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5088.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5089.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5094.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5099.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5100.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5104.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5113.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5118.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5120.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5122.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5123.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5127.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5129.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5132.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5137.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5138.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5140.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5144.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5154.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5155.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5156.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5157.jpg

http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Eurosunday2011/images/IMG_5165.jpg

De rest kun je dus vinden op www.vwclubparkstad.nl (http://www.vwclubparkstad.nl)

Ronniej
16-05-2011, 19:59
http://www.rpmvision.nl/pictures/features/195/large/658d4d1c89c5976d88e8a0a638cec312.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/195/eurosunday)

http://www.rpmvision.nl/pictures/features/195/large/d729aa76fc7f6d83e4ac6dd85be89f69.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/195/eurosunday)

http://www.rpmvision.nl/pictures/features/195/large/1969c77de5c94ea006931c4a4b9d5fc7.jpg (http://www.rpmvision.nl/features/195/eurosunday)

Om meerdere fora's zijn er al vele woorden over gesproken: het succes van voorgaande jaren zorgde voor een enorme opkomst en zelfs zoveel dat niet iedereen de plek kreeg die hij/zij graag zou willen. Voor fotograaf Tom van Meersche was er in ieder geval genoeg te bekijken en te fotograferen. Deel twee staat vol met prachtige VAG's en af en toe een verdwaalde Japanner of Engelsman.

Lees de gehele feature op: http://www.rpmvision.nl/features/195/eurosunday.

Crosne
16-05-2011, 20:13
Geen commentaar, ik was er klaar mee zalk maar zeggen. Wel lekker 700km test kunnen rijden :) rest van het weekend was top ;)

VR6 Sharan
16-05-2011, 20:19
Ik was er niet bij :shake:

dus dan kan ik niks zeggen he

Groetjes Fai

Lange-tim
16-05-2011, 20:22
Hier mijn foto's... nouja, deel 1 dan.

http://www.flickr.com/photos/40017263@N07/sets/72157626611536945/

Wietse
16-05-2011, 20:45
Vandaag lang bezig geweest om aardig wat foto's in orde te maken.
De foto's zijn er natuurlijk om te laten zien dat het ondanks de minpunten zeker wel een leuke meeting was!! :thumbup:

Hier een preview:

http://farm4.static.flickr.com/3544/5727109407_49a88db9f2.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5302/5727109167_eb4e6442d5.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2177/5727663146_c6c040d743.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3021/5727662788_83e509586f.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5126/5727662516_34c746ef7f.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2090/5727108169_118b89a29d.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5209/5727107935_4c9c3e42b7.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2480/5727661632_dd49ef55ea.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3579/5727107257_cd236031df.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3122/5727106879_82388193ae.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3085/5727106683_b4a0278c3d.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5309/5727106495_7caa4cf729.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2185/5727660274_f207391c4e.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5219/5727659964_06ea0bcf40.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3050/5727105637_db7f2de9f9.jpg

Voor origineel pm maar, en comments op flickr (members) altijd welkom ;)

De rest is te vinden op:
http://www.flickr.com/photos/osingaphotography/sets/72157626736348020/

Wietse
16-05-2011, 20:49
Ohjah nog eentje van Ronnie met zijn "airride"

http://farm3.static.flickr.com/2244/5727600244_c8bb9c51f7_o.jpg

De Limburger
16-05-2011, 20:58
Hahaha mooi man.. links achter en rechts voor waren vrij ja daar in dat gootje.
Bedankt nog voor het duwen, om de wagen er op te krijgen.

Gr Ronnie

Ebut
16-05-2011, 21:00
Goed bezig Ronnie.
Knappe bak ook trouwens :)

De Limburger
16-05-2011, 21:05
Tnx mate..

Ignition
16-05-2011, 21:40
Wow Wietse, thnx voor de dikke foto, je hebt meteen PM !! :D

En Ronnie, stance is echt prachtig man, ook dikke stretch vanachter :D
Kan niet wachten dat mijne ook eens omlaag gaat :rolleyes:

Wietse
16-05-2011, 21:53
Thanks! :thumbup:

Wow Wietse, thnx voor de dikke foto, je hebt meteen PM !! :D

De Limburger
16-05-2011, 21:58

Ja viel het op?
Zelf rij ik nooit achter de wagen dus, weet het niet.
Ja die kever van jou ik ook een parel.
Gr Ronnie
:thumbup:

Jettameister
16-05-2011, 22:17
Toevallig iemand die groene T3 doka op de foto gezet..???

Chr-ome Weber
16-05-2011, 22:26
Aangezien we het allemaal wel gezellig vonden tijdens de mini-meet in elsloo. :thumbup:

Leek het ons van vwclubparkstad ook wel een leuk idee om iedereen die het gezellig vond uit te nodigen voor onze wekelijkse vwclubparkstad zondagavond meeting. :D

Dus als je tijd en zin hebt kom dan zondagavond naar de autokino in Landgraaf.
(Dit ligt 200m van Snowworld af).

En de mogen Ronnie en Bob het verkeer weer regelen als ze willen. :D :D

Gr Patrick

De Limburger
16-05-2011, 22:26
Zijn er ook misschien foto's gemaakt in Elsloo?
Misschien ook wel leuk.

david.stevens
16-05-2011, 22:34
vond het echt een top meeting! inderdaad jammer dat veel auto's had terrein niet op konden, terwijl sommige auto's naar mijn idee niet op het show terrein thuishoorden. hoe dan ook, ik heb me prima vermaakt!

nog wat snaps:

http://farm4.static.flickr.com/3261/5727554577_e7acfcae2a_b.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2695/5728110660_32f007376c_b.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2437/5727557549_8a75d1d678_b.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2663/5727557143_9292525507_b.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2140/5727557969_0901ab89c2_b.jpg

engeltje89
17-05-2011, 08:40
Zijn er ook misschien foto's gemaakt in Elsloo?
Misschien ook wel leuk.

Ja zeker zijn er ook wat foto's gemaakt in Elsloo! Van onze Limburgse Colonne,
hier komen er een paar!

http://i1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/CIMG7780.jpg

http://i1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/CIMG7779.jpg

http://i1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/CIMG7778.jpg

http://i1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/CIMG7777.jpg

http://i1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/CIMG7776.jpg

More to see: http://s1179.photobucket.com/albums/x381/Angeltje89/Eurosunday%2015%20may%202011/

VWJYI
17-05-2011, 18:09
hoelaat zijn jullie normaal bij de autokino? En wie gaat er allemaal mee voor colonne deel 2?

Der Einser!!!
17-05-2011, 18:17
Tja jammer maar helaas... Na een leuke mini-meet in Elsloo, een super ritje richting Landen, waarbij de Limburger´s Jetta regelmatig kwam langsgevlogen om eea in goede banen te geleiden :thumbup: , kregen we na een uurtje of 2 in de rij te staan te horen dat het terrein vol was.

Balen. Maar goed, ook in de rij heb ik best een paar mooie auto´s gezien.

Vond het juist leuk dat we als groep weer eens naar een meer-merken-treffen gingen. Ach volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iig iedereen bedankt voor de foto´s, zo zie ik toch nog wat van de meet. :D

Deze auto vind ik ECHT niet meer normaal. Wat een pot.........

Daar sluit ik me bij aan... enne mannen top geregeld de heenweg!!! thx

Chr-ome Weber
17-05-2011, 18:35
hoelaat zijn jullie normaal bij de autokino? En wie gaat er allemaal mee voor colonne deel 2?

De eerste zullen normaal wel rond half 8 daar zijn. :thumbup:
Dus kom je rond 8 uur dan staan er al genoeg mensen. :D

Begin die colonne maar te regelen :thumbup:

lager
17-05-2011, 20:21
Geen commentaar, ik was er klaar mee zalk maar zeggen. Wel lekker 700km test kunnen rijden :) rest van het weekend was top ;)

+1

Lange-tim
17-05-2011, 20:27
mijn tweede deel foto's:

http://www.flickr.com/photos/40017263@N07/sets/72157626744083638/

groeten!

mellowyellow20VT
18-05-2011, 09:59
De eerste zullen normaal wel rond half 8 daar zijn. :thumbup:
Dus kom je rond 8 uur dan staan er al genoeg mensen. :D

Begin die colonne maar te regelen :thumbup:

Kom zondag ook wel ff voorbij. Hoop dat het een beetje druk wordt. :thumbup:

Chr-ome Weber
18-05-2011, 15:01
Gezellig, neem de vrouw en de kleine ook mee. :thumbup:

Ignition
18-05-2011, 21:33
Ik kom zondag ook ff langsgeprutteld, denk dat Patrick (met die zwarte MK2, die nu dus ook plat ligt ... :D ) ook wel meekomt :thumbup:

Chr-ome Weber
18-05-2011, 21:41
Hier gaan we verder met verzamelen. :thumbup:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=85543&highlight=autokino

veedub
18-05-2011, 21:45
De foto's die ik heb gemaakt, ondanks mijn slechte humeur;)

http://farm3.static.flickr.com/2211/5734185733_be9c49706c.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3429/5734735270_c9f38a6944.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3428/5734735086_a6a482d47c.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3640/5734734852_265c356798.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3583/5734184681_3f334a94cd.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2210/5734733452_b826b989c3.jpg

Oldskool_Ivo
19-05-2011, 21:26
nog een super gaaf filmpje van deze man ;

link (http://www.youtube.com/watch?v=o1ga-BOKSAo&feature=player_embedded)

SUPER_CUPRA
19-05-2011, 22:43
nog een super gaaf filmpje van deze man ;

link (http://www.youtube.com/watch?v=o1ga-BOKSAo&feature=player_embedded)

Cool 3min26 kom ik er ook in :D
Dikste TT overgens ook wel :eek:

Ignition
19-05-2011, 22:47
Onder het motto, op goed eten moet je ook lang wachten ... :D

Hier ook maar mijn foto's ! (zijn er 173 geworden)
FF een klikkie doen op deze link :D (http://s996.photobucket.com/albums/af84/Ignition62/Meetings/EuroSunday%202011/#!cpZZ1QQtppZZ20
)

Toen ik mijn camera uit mijn kevertje pakte in Elsloo gingen we net vertrekken, dus vandaar alleen van de Corry 2 plaatjes :redface:
En omdat we jullie 'kwijtgeraakt' waren op ES zelf, ook geen foto's van de groep.
Nogal lullig, volgende keer beter, zal zondag bij de autokino wel wat plaatjes maken van de mensen die komen :thumbup:

VW_Mannetje
22-05-2011, 18:18
Die TT, prachtig!!!

Iemand die toevallig een project topic van de Nederlandse Passat 3BG op Bentley's heeft??!! Die wagen ziet er echt super uit, mijn complimenten!

Mitta
22-05-2011, 18:58
Het duurd even, maar dan eindelijk staan ook op vwculture.nl de foto's online...

Preview:

http://i738.photobucket.com/albums/xx25/vwculture1/Eurosunday%202011/DSC01906.jpg?t=1306086979

http://i738.photobucket.com/albums/xx25/vwculture1/Eurosunday%202011/DSC01822.jpg?t=1306087065

http://i738.photobucket.com/albums/xx25/vwculture1/Eurosunday%202011/DSC01840.jpg?t=1306087123

More @ www.vwculture.nl (http://www.vwculture.nl/)

M.G
31-05-2011, 21:47
Iemand die toevallig een project topic van de Nederlandse Passat 3BG op Bentley's heeft??!! Die wagen ziet er echt super uit, mijn complimenten!

Dankjewel, er is helaas geen topic over....maar zal dit jaar nog wel op enkele meetings te zien zijn.................

VW_Mannetje
02-06-2011, 07:31
Dankjewel, er is helaas geen topic over....maar zal dit jaar nog wel op enkele meetings te zien zijn.................

Meetings zal ik weinig tot helemaal niet heen gaan.
Er slingeren hier vast nog wel wat foto's van je wagen rond?

Jeroen T.
19-02-2014, 22:01
Hier mijn foto's nog van 2011, beter laat dan nooit.

https://www.facebook.com/Not.Caring.Over.Here/media_set?set=a.225950960752376.71451.100000124209226&type=3

https://www.facebook.com/Not.Caring.Over.Here/media_set?set=a.225958977418241.71452.100000124209226&type=3