View Full Version : sleutels golf 3
Mijn volkswagen golf 3 1995 heeft 3 verschillende sleutels. Weet iemand waar ik een set kan kopen en voor hoeveel ?
MauSeR35
15-05-2011, 13:53
Dealer? sleutel van je contact slot meenemen en dan de sloten die anders zijn bijbestellen, die maken ze dan na naar je sleutel. Heb het in ieder geval zo eens gedaan voor mijn Golf 2, golf 3 lijkt me niet een wereld van verschil..
Als je bij de dealer een sleutel besteld moet je een kopie van het kentekenbewijs meenemen en een kopie van je rijbewijs en een aanvraag formulier invullen en bij ons ook vooruit betalen. We hebben op het magazijn een vooraad sleutels die wel besteld zijn (op sleutelcode) en noooooit zijn afgehaald omdat we toen iets te goedgelovig waren. De kopie-en zijn regels van PON omdat de sleutels op code besteld worden. Dit in NIET de wegrijblokkering maar de vorm van het profiel. Bij nieuwe auto's is het zelfs zo dat de sleutelcode niet meer in een centrale database zijn opgeslagen dus daar komt ook een kopie van de sleutel bij om en een sleutelanalyse op los te laten.
DeepCBassGTI
21-12-2011, 12:34
Bij mijn dealer kreeg ik een optie de cylinder(s) aan te laten passen naar de sleutel voor €40,- per cylinder.
Er zijn natuurlijk ook de aftermarket setjes waar je een complete set(voordeuren, achterklep, contactslot, benzine en dashbordkast cylinders) voor een paar tientjes op de kop kan tikken. Nadeel is wel dat je geen origineel VW sleutels(3) krijg en je chip nog moet in laten lezen.
gewoon zelf die pinnetjes uit je cilinders halen en aanpassen aan je sleutel. Is even een uurtje passen en meten maar wel goedkoper dan de stealer
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.