View Full Version : Rook geur.....
Wezeltje
27-05-2011, 08:47
Heb sinds kort een golf 5 aangeschaf. Wagen is perfect onderhouden, maar waar ik me erg aan stoor is de rookgeur in de auto.
Iemand tips hoe dit eruit te krijgen???
alvast bedankt
ff lopen googelen . . . .
de auto helemaal uitzuigen en de bekleding reinigen mbv stoomreiniger is de meest gehoorde oplossing zonder dat iemand dat afkraakt . . . . .
Spuitbussen werken totdat de auto weer eens flink in de zon heeft gestaan.
geurvretende oplossingen ( koffie )werken mijn inziens dan ook alleen totdat de auto weer eens in de zon heeft gestaan.
Bij een poetscentrale ( grote jongens) hebben ze een neutraliseer apparaat , die zetten ze een nacht in je auto en alle geuren zijn eruit .
Blijven ook jaren weg .
In noord holland kan je hem bij bijv. Polytop laten doen .
Kosten zijn zo rond de 100 euro , dan heb je tenminste wat inplaats van die goedkope oplossingen die tijdelijk werken .
golf3freak
27-05-2011, 18:32
Ozon nuetraliseert honden lucht rook lucht. Weet niet of je in de buurt van Amersfoort woont rij anders eens bij ons langs
Yellowbug
27-05-2011, 20:01
Ionisators en ozongeneratoren heb ik ook al van gelezen dat het niet eeuwig stankvrij blijft, maar is wel het beste van de mogelijkheden.
Wij gebruiken hier indd een ozonapparaat voor na het kompleet reinigen van het intrieur word dit apparaat in de auto geplaats ongeveer 8 tot 16 uur hangt van de lucht af die na de reiniging nog in de auto hangt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.