Log in

View Full Version : Rook geur.....

Wezeltje
27-05-2011, 08:47
Heb sinds kort een golf 5 aangeschaf. Wagen is perfect onderhouden, maar waar ik me erg aan stoor is de rookgeur in de auto.
Iemand tips hoe dit eruit te krijgen???

alvast bedankt

VKM
27-05-2011, 09:25
ff lopen googelen . . . .

de auto helemaal uitzuigen en de bekleding reinigen mbv stoomreiniger is de meest gehoorde oplossing zonder dat iemand dat afkraakt . . . . .

Spuitbussen werken totdat de auto weer eens flink in de zon heeft gestaan.

geurvretende oplossingen ( koffie )werken mijn inziens dan ook alleen totdat de auto weer eens in de zon heeft gestaan.

Ron mk1
27-05-2011, 18:26
Bij een poetscentrale ( grote jongens) hebben ze een neutraliseer apparaat , die zetten ze een nacht in je auto en alle geuren zijn eruit .

Blijven ook jaren weg .

In noord holland kan je hem bij bijv. Polytop laten doen .

Kosten zijn zo rond de 100 euro , dan heb je tenminste wat inplaats van die goedkope oplossingen die tijdelijk werken .

golf3freak
27-05-2011, 18:32
Ozon nuetraliseert honden lucht rook lucht. Weet niet of je in de buurt van Amersfoort woont rij anders eens bij ons langs

Yellowbug
27-05-2011, 20:01
Ionisators en ozongeneratoren heb ik ook al van gelezen dat het niet eeuwig stankvrij blijft, maar is wel het beste van de mogelijkheden.

FEMME
27-05-2011, 22:01
Wij gebruiken hier indd een ozonapparaat voor na het kompleet reinigen van het intrieur word dit apparaat in de auto geplaats ongeveer 8 tot 16 uur hangt van de lucht af die na de reiniging nog in de auto hangt.