Log in

View Full Version : Radio probleem

sanderz
14-07-2011, 10:00
Heb vandaag een poging gedaan om mijn radio in de golf in te bouwen maar krijg het niet voor elkaar. Wanneer ik het contact op acc stand zet dan doet hij het gewoon maar zet ik het contact op ignition dan gaat de radio weer uit. Heb al de rode en gele draad omgewisseld maar dan doet ie helemaal niks meer. Iemand enig idee??

ps er zit ook een parrot op aangesloten maar ik heb alles zo uit m'n vorige auto gehaald en daar deed alles het prima

sanderz
16-07-2011, 09:39
up niemand een idee??

tim_j
27-08-2011, 14:31
Appart probleem.
ik denk dat je toch even de spanning op beide draden meten en dan spelen met de sleutel.

kijken wat het doet..
Je moet dan met de multimeter op zoek gaan naar een draad waar dus altijd stroom op staat.
Of, je trekt een gezekerd draadje vanaf de accu naar de radio.

Jel Golf 2 GTI
27-08-2011, 15:55
heb in mijn MK3 ook het probleem gehad, uiteindelijk bleek bij mij het blokje achter op men contact kapot te zijn.

Wanneer hij op acc stond gaf hij door , wanneer hij op ignition stond kreeg ik geen spanning meer.

Als ik wat duwde tegen mijn sleutel kreeg ik soms wel stroom en soms niet dus eigenlijk had ik het blokje moeten vervangen en was alles ok.

Ik heb de radio nu gewoon op de vaste plus aangesloten zodat hij het altijd doet. (moet ik em wel met de hand aan en uit zetten)

Grtz jel