View Full Version : iemand de grote beurt gezien
die met de pussy wagon?
op de achtergrond komt regelmatig een mk2 jetta voorbij waar ze een enorme berg plaatwerk aan aan het doen zijn. leek mij een priveprojectje van een van die werknemers ofzo.
tis een Care schadehersteller waar ze altijd zijn. benieuwd of iemand er meer van weet.?
volgens mij is het care drachten?
polopower
12-03-2005, 19:09
volgens mij is het care drachten?
geloof het niet.... laatst nog geweest en de binnenkant kwam me niet bekend voor van de uitzendingen.
LinnieTDI
12-03-2005, 21:08
Ik vind DGB steeds slechter worden btw....
:confused:
om even de "discussie" van het wel of niet mooi vinden van Jorinde te vermijden :p !! haha :D
Volgens mij is het in Hoorn, ik heb er nooit echt naar gekeken maar bij een kennis van mij loopt wel eens een of ander dommig figuur die er voor werkt (moest oa gratis overwerken om auto's voor programma af te krijgen!!!) en volgens mij werkt die in Hoorn.
En ja Jorinde is vreselijk lelijk.
Alle programmas worden opgenomen Bij Care Almeren.
Alle programmas worden opgenomen Bij Care Almeren.
verbaasd me weer niks dat jij dit weet, weet je ook meer van die jetta???
ik vind de dgb wel een aardig programma, maar het zou meteen een super programma worden als ze die gare jorinde de mol er af zouden pleuren!
Wat een rare stomme doos vind ik dat!
Zo, ik ben het kwijt
Jasper Ovaal
02-04-2005, 18:45
leuk dat ze alles uit een tupperware boekje trekken, vette uitlaat????( zo'n opzet stukje??)
raar volk..
LinnieTDI
03-04-2005, 10:39
leuk dat ze alles uit een tupperware boekje trekken, vette uitlaat????( zo'n opzet stukje??)
raar volk..
Idd, daar heb ik ook zo om moeten lachen.... :biggrin:
Nog erger die American Football hoofdsteunen....Lekker veilig zal dat zijn zeg.. :eek:
Ze hadden bij die wagen beter de vering goed kunnen fixen, aangezien er toch veel gewicht in moet.....
Die nieuwe ontwerp-nerd is echt een ei. Vond die andere (donkere man, weet z'n naam niet) vele malen beter!!
Jasper Ovaal
27-04-2005, 23:24
voordat ze aan een wagen beginnen en zeker een VW moeten ze eerst even onze proffesionele opinie vragen. dan laten wij hun het maken, en daar moeten w dan eiglijk geld voor krijgen, goed idee? :biggrin:
Ik vind dat bij Pimp My Ride en De Grote beurt het altijd zo vreemd is dat alleen de buitenkant gedaan wordt.
Bij pimp my ride zie je de auto in elkaar naar de spuiterij gaan. Als je het echt laat doen, haal je alle plaatwerk en shit eraf en spuiten ze alles apart. Wordt dus niet echt volledig gedaan naar mijn idee.
Wat ik ook stom vind is dat ze in die gare bakken zoveel geld en zooi pompen maar je ziet ze (bijna) nooit wat aan de motor doen terwijl dat vaak ook zwak punt is. Laatst bij Pimp My Ride een Honda (sorry wat?) CRX oude type (vierkante doos met groot DOHC letters tussen achterlichten) daar hebben ze ruil/revisieblok in gegooid. Maar dat was het dan. Alsof die motoren in autos allemaal goed zijn en de autos gaar. Ik geloof het niet.
BTW. Iemand al fotos van de achterkleploze dakar golf 2? ben benieuwd..
SplitBien
28-04-2005, 07:56
Adriaan kijk hier ff: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9413&highlight=dakar+golf
@adriaan: bij die crx hadden ze niet eens een revisiemotor erin gelegd, ze zeiden dat ze de motor gingen reviseren... wat hebben ze gedaan, de motor gepoetst, likje verf, olie ververst, luchtfilter vervangen en dat was het... compleet gereviseerd ja... :S
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.